آنچه بازدیدکنندگان وب سایت تجاری را ناامید می کند

بر اساس تحقیقات اخیر Contentsquare، بازدیدکنندگان از وب سایت های تجاری در بیش از یک سوم جلسات خود با مشکلاتی مانند سرعت بارگذاری پایین و عناصر غیر پاسخگو مواجه می شوند.

این گزارش بر اساس تجزیه و تحلیل بیش از 35 میلیارد جلسه ناشناس و 161 میلیارد بازدید از صفحه است که بین اکتبر 2021 و دسامبر 2022 در 2942 وب سایت تجاری رخ داده است.

محققان دریافتند که بازدیدکنندگان وب سایت حداقل در 35.6 درصد از جلسات با یک «عامل سرخوردگی» مواجه می شوند.

رایج ترین عوامل ناامیدی، بارگذاری آهسته صفحه (زمان بارگذاری بیش از 3 ثانیه؛ 18.1٪ بازدیدها) و کلیک های خشمگین (کلیک کردن بر روی یک عنصر وب سایت حداقل 3 بار در کمتر از 2 ثانیه؛ 6٪ از جلسات) است.

عوامل ناامید کننده رایج در جلسه وب سایت تجاری

کمبود سرعت به ویژه برای وب سایت های تجاری مضر است، زیرا محققان دریافتند که بارگذاری کند صفحه به شدت با نرخ پرش بالاتر و بازدیدهای کمتر از صفحه در هر جلسه مرتبط است.

بازدید از صفحه و نرخ پرش در جلسات وب سایت تجاری

محققان دریافتند که میانگین زمان بارگذاری صفحه در صنایع مختلف بسیار متفاوت است. برای مثال، بارگذاری صفحات وب‌سایت در حالت عمودی نرم‌افزار به طور متوسط ​​1.42 ثانیه در تلفن همراه در مقایسه با 0.85 ثانیه در حالت عمودی رسانه طول می‌کشد.

میانگین زمان بارگذاری صفحه وب سایت بر اساس دستگاه و صنعت

درباره تحقیق: این گزارش بر اساس تجزیه و تحلیل بیش از 35 میلیارد جلسه ناشناس و 161 میلیارد بازدید از صفحه است که بین اکتبر 2021 و دسامبر 2022 در 2942 وب سایت تجاری رخ داده است.