این نوع ایسیوها بدون سیستم ایمولایزر هستند

میباشد. کارآموزان پس از گذراندن زمان تعمیرات ECU میتوانند نسبت به تعمیرات ایسیو اتومبیلهای جمهوری اسلامی ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، پراید، ریو، پژو ۴۰۵،پژو ۲۰۶، پرشیا، سمند و . نکته: همین جور ECUها بایفول بوده (یعنی دوگانه سوز حیاتی یک ECU) و اهمیت دو کانکتور و 90 اساس می باشد. در زمان تدریس تعمیرات ایسیو (ecu) آموزشگاه پایتخت فناوری، این ابزار به رخ تمام معرفی و تدریس داده می شوند. اشتراک دیتاها در بین ماژول ها به این معنا می باشد که آن‌ها به یک لهجه مشترک احتیاج دارا‌هستند تا بتوانند به صورت گروهی فعالیت کنند. موتور همین جور های خودرو 206 از جور tu3 K6D است و همین اتومبیل ها یک کانکتور مازاد به جهت کارگزاشتن سنسور اکسیژن دوم دارند. ECU به جهت محاسبه داده ها از یک تراشه قابل برنامه ریزی به کار گیری میکند،این تراشه نیاز به محل ورود از سنسورهای وسیله نقلیه مانند سنسور میل لنگ و سنسورهای میل بادامک دارد. ECU های متفاوتی وجود دارااست که برای سیستم های متعدد بر روی وسیله نقلیه به کار گیری می شود. به کارگیری از سنسورهای محل ورود مشترک در سراسر وسیله نقلیه با استعمال از فقط دو خط داده در بین ECU ، مقدار سیم کشی آیتم استعمال در وسایل نقلیه را کمتر داده است. بعضا از وسایل نقلیه ممکن هست بیش از یک ECU را در یک واحد به اسم واحد در دست گرفتن دستور (PCM) داسته باشند. مخلوط بیش از حد ، سبب خفه شدن موتور می شود، ترکیب قلیل هم موجب عدم انرژی رسانی به موتور می شود. موتور مورد به کارگیری در این پژو 206ها از جور (K6D (TU3 می باشد. براین اساس صاحبان خودرو باید متوجه حساس این قطعه کلیدی و باارزش باشند و نکته ها ایمنی را در نگه داری و مراقبت از کامپیوتر خودرو را رعایت کنند. بنابراین حتمی می باشد که ایسیو به عبارتی سال و همان مدل را به جهت خودرو خود تنظیم کنید. به برهان گرانی قطعات خودرو در بازار تعمیر ایسیو به یک نیاز حساس در بازار کشور‌ایران تبدیل شده است لذا دستگاه دیاگ برای عیب یابی و برنامه ریزی دوباره کامپیوتر اتومبیل های پیشرفته و متعدد به فروش می رسد. به عنوان مثال ، یک سنسور سرعت در چرخ ، سرعت چرخ را تشخیص می دهد و ورودی ECU ماژول ترمز ضد قفل صدای ایسیو (ABS) خواهد بود.