بازاریابی ایمیلی – از VMC ها برای امنیت بهتر ایمیل استفاده کنید

گوش کن

جدید! به مقاله گوش دهید

از آنجایی که همه گیری جهانی به آرامی کاهش می یابد، بازاریابان به تمرکز بر روی راه های بهتر برای تعامل آنلاین با مخاطبان خود ادامه می دهند.

ایمیل بخش مهمی از جعبه ابزار بازاریابی است. طبق مطالعه سال 2020 توسط HubSpot، تقریباً 80٪ از بازاریابان افزایش تعامل ایمیل را در 12 ماه گذشته گزارش کردند.

بازاریابی ایمیلی روشی قدرتمند برای جذب مشتریان است و برای همه قابل دسترسی است. اما مانند هر کانال بازاریابی، زمانی که ضعیف اجرا شود می تواند خطراتی را ایجاد کند.

برای بازاریابان ایمیل، حفظ شهرت شرکتشان به اندازه ارائه نتایج موفق کمپین مهم است. اکنون، فناوری‌های نوآورانه‌ای وجود دارند که می‌توانند بازاریابان را قادر به انجام هر دوی این موارد کنند.

گواهی‌های علامت تأیید شده (VMCs) از DigiCert یا Entrust، بخشی از یک ابتکار شناسایی پیام نشانگر برند (BIMI) مبتنی بر Google، به بازاریابان اجازه می‌دهد تا تاثیرات برند و تعامل شرکت خود را از جمله نرخ‌های باز افزایش دهند و این کار را به گونه‌ای انجام دهند که به محافظت از آن کمک کند. مشتریان خود را از سوء استفاده پرهزینه.

VMC روشی جدید برای شرکت‌ها و برندها است تا از قدرت لوگوی خود استفاده کنند تا از شلوغی‌های صندوق ورودی ایمیل استفاده کنند و برندهای بیشتری را به نمایش بگذارند. این به مشتریان اجازه می دهد حتی قبل از باز کردن ایمیل، مارک فرستنده را در صندوق ورودی مشتری تلفن همراه خود ببینند. نتیجه؟ بازاریابان روشی قدرتمند برای بهبود بازگشت سرمایه در برنامه‌های بازاریابی ایمیلی دارند و نتایجی را با حداقل هزینه ارائه می‌دهند.

برای بهره مندی از VMC ها، بازاریابان باید با بخش های IT خود کار کنند تا اطمینان حاصل کنند که گزارش احراز هویت پیام مبتنی بر دامنه (DMARC) اجرا می شود که دارای مزایای امنیتی اضافی ایمیل مانند کاهش حملات فیشینگ است.

ایجاد اعتماد و تقویت امنیت ایمیل

اکنون که افراد بیشتری از راه دور کار می کنند، مهم تر از همیشه است که ارتباطات ایمن و ایمن باقی بماند. بر اساس مطالعه اخیر گارتنر، کارگران از راه دور تا پایان سال 2021 32 درصد از کل کارکنان را در سراسر جهان تشکیل خواهند داد.

VMC ها با سیاست احراز هویت ایمیل DMARC و پروتکل گزارش مورد نیاز کار می کنند تا به تقویت امنیت و ایجاد اعتماد در صندوق ورودی کمک کنند. استاندارد DMARC برای کمک به سازمان‌ها ایجاد شد تا از دامنه‌های خود در برابر حملاتی مانند جعل و فیشینگ محافظت کنند. مشتریان ایمیل از آن برای تأیید اینکه ایمیل واقعاً از دامنه مشخص شده آمده است استفاده می کنند.

VMC ها که به عنوان بخشی از استاندارد BIMI موجود است، هنگامی که ایمیل هایی که توسط DMARC تأیید می شوند به صندوق ورودی می رسند، نشانگر اعتماد بصری را ارائه می دهند. BIMI در نظر گرفته شده است که به افزایش پذیرش DMARC به عنوان مکانیزم امنیتی ایمیل کلیدی کمک کند. هنگامی که بازاریابان از VMC های ایمن شده توسط DMARC استفاده می کنند، تعهد سازمان آنها به امنیت ایمیل و حفاظت از حریم خصوصی مشتری را نشان می دهد.

با افراد بیشتری با هزینه کمتر ارتباط برقرار کنید

مانند بسیاری از سازمان‌ها، تیم‌های بازاریابی دیجیتال دائماً به دنبال راه‌های بهتری برای ارائه حداکثر سود هستند. با استفاده از VMC ها، آنها پتانسیل ارائه یک بازده قوی با حداقل سرمایه را به دست می آورند.

پایه و اساس VMC ها ایمیل است، کانالی که کسب و کارها می توانند از قبل به آن دسترسی داشته باشند و آن را کنترل کنند، و اغلب سال ها آن را پرورش داده و توسعه داده اند. ایمیل مبتنی بر مجوز است، بنابراین کانال در حال حاضر زمینه مناسبی برای جذب مشتریانی است که پذیرای کمپین‌ها هستند.

از منظر تعامل، VMC ها می توانند زمینه را برای نرخ های باز بالاتر فراهم کنند، زیرا گیرندگان ایمیل، لوگوی آشنای فرستنده را در صندوق پستی مشتری تلفن همراه خود در حالی که در حال اسکن پیام های جدید هستند، می بینند.

شرکت‌ها روی برند و لوگوی خود سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند، و VMC‌ها راه دیگری را برای آن‌ها فراهم می‌کنند تا بتوانند بازدهی قوی از کانال ایمیل دریافت کنند. برای یک مشتری یا مشتری بالقوه، دیدن لوگوی تایید شده درست در صندوق ورودی، سیگنالی از یکپارچگی برند می دهد و به ارائه تجربه مثبت تری به مشتری کمک می کند.

برای انعطاف‌پذیری بیشتر در حفاظت از شهرت خود، بازاریابان همچنین می‌توانند VMC‌ها را برای جفت شدن با زیر دامنه‌های رایج، مانند payment.example.com، news.example.com، promotions.example.com، یا سایر spinoff‌های محبوب از دامنه اصلی تنظیم کنند. ارسال ایمیل از طریق زیر دامنه‌های گرانول می‌تواند به بازاریابان بینش عمیق‌تری در مورد مسائلی که ممکن است بر شهرت ارسال آنها تأثیر بگذارد کمک کند، بنابراین آنها می‌توانند از دامنه‌های اصلی خود در برابر مشکلات احتمالی محافظت کنند.

شرکت های چند برند حتی می توانند برای هر برند یک VMC دریافت کنند تا هویت علامت تجاری خود را برای مشتریان خود تقویت کنند.

دامنه های خود را برای VMC واجد شرایط کنید

قبل از اینکه بتوانید واجد شرایط VMC شوید، باید چند قدم اساسی برای اطمینان از اینکه سازمان شما با DMARC مطابقت دارد انجام دهید. بهتر است زودتر شروع کنید، زیرا این فرآیند ممکن است چند هفته یا حتی چند ماه طول بکشد، بسته به اینکه شرکت شما چقدر بزرگ است. فرآیند اصلی از شما می‌خواهد که با تیم فناوری اطلاعات خود برای ارزیابی انطباق خود کار کنید.

با تنظیم انطباق DMARC، پیام‌هایی که از دامنه شما ارسال می‌شوند دیده می‌شوند و امنیت کاربران خود را تقویت می‌کنند. شما همچنین می توانید از خود در برابر بسیاری از حملات فیشینگ محافظت کنید – همه اینها در حالی است که شرکت خود را برای گواهی VMC واجد شرایط می کنید.

از همین امروز شروع به برنامه ریزی کنید و با سازمان فناوری اطلاعات خود شریک شوید یا بررسی کنید که آیا شرکت شما قبلاً اولین گام ها را برای قرار دادن VMC ها در خط مقدم ابتکارات بازاریابی دیجیتال شما با آماده شدن برای DMARC برداشته است.

منابع بیشتر در مورد بازاریابی ایمیلی و امنیت دامنه

شهرت فرستنده برای بازاریابی ایمیلی شما به چه معناست (نکته: زیاد!)

چرا باید امنیت نام دامنه را جدی بگیرید؟

اگر معیارهای ایمیل شما خاموش باشد چه می شود: چه کسی واقعاً روی ایمیل های شما کلیک می کند؟