بررسی ویژگی های بهترین انواع کرم ضدآفتاب – ایرانوس

کرم ضد آفتاب مای محافظت کننده در برابر اشعه مضر UVB/UVA/IR می باشد. این ضد آفتاب كه SPF 60 دارد حاوى فيلترهاى فيزيكى و شيميايى است كه پوست شما را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند . کرم ضد آفتاب آردن با SPF 50 رطوبت رسان پوست است و برای پوست های خشک نیز مناسب است. چه شما پس از رزرو هتل و در سفردر حال لذت بردن از آفتاب تابستانی باشید و چه برای مدت زمان طولانی در ماشین می نشینید، بدون توجه به پیش بینی وضعیت آب و هوا قطعا هر روز باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

ضد آفتاب که تاریخ آن بر میگردد به هزار سال پیش میلادی، اولین مخترع این معجزه فیزیکدانی به نام franz Greiter است. این اشعه ها که سرشار از ویتامین دی هستند اگر به صورت طولانی مدت بر روی پوست بدن انسان قرار بگیرند میتواند موجب بروز آفتاب سوختگی، سوزش، خشک شدن، انواع حساسیت و سرطان پوست شود. کرم ضد آفتاب سان سیف با فرمولاسیون قوی علاوه بر محافظت از اشعه نور خورشید خاصیت درمانی و مراقبتی از قبیل ضد چروک و روشن کنندگی پوست را دارد . تحقیقات سالهای اخیر نشان داده است که اشعه فرابنفش A یا UVA نیز احتمال ابتدا به سرطان پوست را افزایش میدهد.

اگر وقتی که در معرض نور آفتاب هستید کرم بزنید، چون پوست شما هم اکنون در معرض نور است موجب سوختگی می شود. فرمولاسیون و مواد اولیه محصولات شون توسط شرکت آلمانی تهیه می شود و تولید آن با کشور ایران است ، این کرم با SPF 50 دارای محافظی قوی در برابر اشعه ها UVB/UVA/IR است و همچنین از پیری پوست و لکه های پوستی جلوگیری می کند . این کرم دارای بافتی سبک است و برای پوست های جوش دار و چرب مناسب است . از عصاره هاى نظیر آلوئه ورا و جوانه گندم در ساخت این کرم ضد آفتاب استفاده شده است كه باعث تغذیه پوست شما نیز خواهد شد .

در این بخش 12 مورد غیر منتظره که می توانند اثر کرم ضد افتاب شما را کم کنند و همچنین چگونگی خرید یک کرم خوب و موثر ولی کم بها برای سالم و ایمن نگه داشتن پوستتان ذکر می شود. یادتان باشد قیمت کرم ضد آفتاب تاثیر زیادی روی کیفیت و کارایی آن ندارد ، بنابراین باید به این نتیجه برسید که با کدام کرم ضدآفتاب راحتید و از چه مارک و برندی بیشتر لذت میبرید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم ضد آفتاب جیبلی دیجی کالا لطفا به بازدید از وب سایت ما.