بهترین محل نصب ردیاب آهنربایی کجاست؟

حتی شاید برایتان جالب باشد که در مناطق روستایی هم از این ردیاب استفاده می شود. ردیاب مگنتی اسمارتک VT-03 یکب از محبوب ترین مدلهای پورتابل ردیاب بوده که در سری Plus با تقویت ظرفیت باطری بسیار کارآمد شده . با توجه به نوع کاربری ردیاب که برای مقاصد موقعیت یابی افراد و خودروها بطور مخفی و دور از دسترس و دید افراد است، از این نوع ردیاب برای مقاصد پلیسی نیز استفاده زیادی می گردد. امکانات ردیاب آهنربایی که به آن ردیاب مغناطیسی نیز گفته می شود بسیار متنوع است.

روند بهینه سازی باتری ردیاب به این صورت است که شما میتوانید از طریق پنل ردیابی، اطلاعاتی که دستگاه GPS در طول روز دریافت میکند را کاهش دهید و آن را به 2 بار در روز برسانید. بعنوان مثال شما میتوانید به مدت یک روز از ردیاب استفاده و پس از آن از راه دور ردیاب را خاموش و 15 روز بعد شما براحتی میتوانید از طریق نرم افزار و بدون محدودیت مسافت ردیاب را روشن نمایید بدون نیاز به مراجعه حضوری و دسترسی مجدد به ردیاب. اگر به دنبال GPS خودرو با نگهداری شارژ بالا با قابلیت ردیابی دقیق هستید ردیاب مگنتی شارژ بالا سینو ترک ST-925 بالاترین ظرفیت نگهداری شارژ در بین ردیاب های مگنتی را دارد.ردیاب مگنتی شارژ بالا سینو ترک ST-925 دارای باتری داخلی با ظرفیت 20000 میلی آمپر است که میتواند 240 روز بدون نیاز به برق و اتصال به منبع تغذیه روشن بماند.باتری داخلی این ردیاب از نوع لیتیومی قابل شارژ است و هر زمان که شارژ باتری تمام شد میتوانید این ردیاب را به برق متصل و آن را شارژ نماید.

ماه همراه با “ردیاب آهنربایی NG800″، یک آداپتور برق و یک سیم شارژر به شما می دهیم که میتوانید دستگاه را از این طریق، شارژ کنید. این ردیاب بوسیله یک سیمکارت کار میکند که نیاز به هزینه ناچیزی فقط برای شارژ سیمکارت جهت ارسال اس ام اس و … خیر تفاوتی در نصب ردیاب مگنتی برای کامیون و خودرو سواری وجود ندارد. همچنین در مقابل ضربات سنگین، گرد و غبار و …

این ردیاب دارای مگنت های قدرتمند و همچنین هوشمند در صورت قطع شدن میباشد و با انتخاب نوع عملکرد در دو حالت ارسال موقعیت هر 10 ثانیه یکبار و یا هر 24 ساعت یکبار این امکان را میدهد تا بین 60 تا 360 روز با هر بار شارژ برای کاربر بازدهی داشته باشد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ردیاب آهنربایی اتومبیل دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.