خرید و قیمت گوشی موبایل آیفون اپل (فروش ویژه) – مقداد آی تی

همانطور که اشاره کردیم در ایران به دلیل تحریم و مشکلات دیگر نمایندگی معتبر اپل وجود ندارد و این موضوع مشکلاتی را برای خریداران محصولات اپل به وجود آورده است. ازجمله مهمترین برنامههایی که بهصورت اختصاصی و پیشفرض در این سیستمعامل حضور دارند میتوان به FaceTime (جهت برقرار کردن تماس اینترنتی صوتی و تصویری)، تقویم، نقشه، آیتونز استور (iTunes Store)، گیم سنتر (Game Center)، روزنامهها و مجلات (Newsstand)، آی بوکس (iBooks)، سلامتی (Health) و پادکست (Podcast) اشاره کرد. شرکت اپل با همکاری گوگل یک واسط برنامهنویسی به اسم COVID-19 Exposure Notifications را طراحی کرده که به توسعهدهندگان نرمافزارهای این امکان را میدهد تا نرمافزارهایی جهت تشخیص و ردیابی بیماران کرونایی طراحی کنند.

این احتمال هم وجود دارد که شرکت آمریکایی سنسور تشخیص چهره را زیر نمایشگر پنهان کند اما با علم بر سیاست اپل در راستای استفاده از فناوریهای روز دنیا در گوشیهایش میتوانیم تا حدودی چنین چیزی را غیرممکن در نظر بگیریم. این به معنای از بین رفتن تشخیص اثر انگشت Touch ID نیز بود. لازم به ذکر است که سیری در نسخه جدید سیستمعامل آی او اس باهوشتر شده و حتی میتواند حس شما را بررسی کند. این مدل مانند سری قبل نیز توانسته گواهینامه IP68 را دریافت کند. قاب پشتی این مدل گوشی اپل، فلزی بود و ماکت بسیار زیبایی داشت.

فبلتهای شرکت اپل به مسیر موفقیتآمیز این شرکت ادامه داد و رکوردهای فروش مختلفی را جابهجا کرد. باید گفت که کمپانی اپل برای اولین بار در سال 2019 اقدام به تولید آیفون هایی کرد که در برابر آب مقاوم بودند. میتوان گفت اپل تنها شرکتی است که محصولات خود را سالانه و طی مراسمی بزرگ و باشکوه معرفی گوشی گوشی آیفون ۱۲ میکند. گوگل در این گوشی پس از مدتها از سنسورهای جدیدی استفاده کرده و به نوعی میتوان گفت که دوربین این گوشیها متحول کرده است. هر سال در شهریور ماه نسخه جدیدی از این گوشی های پر طرفدار عرضه می شود.

آیفون با عرضه آیفون 6 و آیفون6S، با حافظه 128 رکورد بی سابقه ای را در زمینه فروش گوشی آیفون خوب با قیمت مناسب کسب کرد. گوشیهای ریفربیشد به شرکت اپل مرجوع شدهاند و مجددا بعد از تعمیرات لازم به بازار عرضه میشوند. همانطور که گفتیم، این گوشی در مقایسه با اکثر آیفونهای موجود در بازار کوچکتر است و اگر به صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، خرید گوشی آیفون اپل مدل SE را به شما پیشنهاد نمیکنیم. کیفیت صفحهنمایش یکی از مهمترین فاکتورهایی است که خریداران هنگام خرید به آن توجه میکنند؛ باید اعتراف کرد که شرکتهای ال جی و سامسونگ در زمینه تولید صفحهنمایشهای باکیفیت پیشگام هستند.