راهنمای خرید موزن ماتیکی

همان طور که از نامش پیداست، دستگاه ENT وسیله ای است موزن ماتیکی که موهای زائد گوش و بینی را با دقت و حساسیت بالا کوتاه و کوتاه می کند.

وقتی موهای زائد را روی بینی یا گوش خود می بینید و دیگران آن را می بینند، اصلا احساس خوبی ندارید و این وضعیت می تواند شما را در کانون توجه قرار دهد. بنابراین طبیعی است که به دنبال راه حلی برای این مشکل باشیم. ما به شما توصیه می کنیم که یک دستگاه اصلاح مو و بینی خریداری کنید.

آیا موزن ماتیکی گوش و بینی مفید هستند؟

موهای گوش و بینی مانع از ورود ذرات ریز مانند گرد و غبار به این دو اندام حساس می شوند.
مانند فیلترهای هوا، از ورود ویروس ها، باکتری ها و سموم به گوش و بینی جلوگیری می کند.
آنها مواد دریافتی را نگه می دارند تا هر بار که دم و عطسه می کنند دفع شوند.
موهای گوش و بینی را می توان اولین سد موزن ماتیکی بدن در برابر ورود عوامل خارجی به بدن دانست.
پشت این موها رشته های بسیار کوچکی به نام مژه وجود دارد که دائماً در حال حرکت و فعال هستند.
تراکم و ضخامت موهای بینی یک مزیت است، همانطور که یافته های علمی نشان می دهد افرادی که موهای کوتاه بینی دارند سه برابر بیشتر از افرادی که موهای بلند بینی دارند در معرض ابتلا ماشین اصلاح مک استایلر به آسم هستند.
لزوم استفاده از وزنه های گوش و بینی
با تمام مزایای موهای گوش و بینی، اگر بیش از حد بلند باشند، منظره خوشایندی نه تنها برای فرد، بلکه برای اطرافیان نیز محسوب نمی شوند.
شما هرگز از دیدن فردی که موهای بینی یا موزن ماتیکی گوش خود را می کند احساس خوبی نخواهید داشت، مطمئناً برای شما ناراحت کننده است و حتی ممکن است چند برابر شود.
ویروس ها و باکتری های مختلفی در داخل بینی فعال هستند که می توانند با بیرون کشیدن موهای بینی به مخاط و جریان خون نفوذ کرده و باعث عفونت های موضعی شوند.
برخی از افراد ناآگاهانه موهای گوش و بینی موزن رژلبی اکلیلی خود را بیرون می‌کشند که می‌تواند منجر به آسیب پوست و آسیب شود.
با دستگاه توزین می‌توانید موهای بلند گوش و بینی خود را بدون آسیب رساندن به خود کوتاه کنید.
استفاده از دستگاه توزین بدون درد است، گرما نمی سوزد و حساسیت ایجاد نمی کند.
بدون مزیت، بدون خارش و التهاب، حمل آسان و استفاده آسان از دیگر مزایای دستگاه توزین است. البته این دستگاه موها را هم نمی کند.
مهمترین چیز این است که با تراشیدن موهای زائد و گوش و بینی بلند چهره و ظاهری زیبا داشته باشید و اعتماد به نفس شما را بالا ببرد.

موزن رژلبی یا موزن ماتیکی

لیزر برای موهای گوش و بینی توصیه نمی شود، دستکاری موزن ماتیکی اکلیلی ناحیه بینی می تواند منجر به جوش، عفونت، تورم و رشد موهای زیر پوستی شود، بنابراین هرگز موهای این نواحی را کوتاه نکنید بلکه با وزنه کوتاه کنید.
استفاده و نگهداری از ترازو
وزن وسیله ای شخصی است: وسیله ای شخصی و اختصاصی است، در گوش و بینی هر فرد میکروبی به فلور طبیعی که بدن به آن عادت دارد وجود دارد، تماس بدن دیگران با این میکروب خاص ماشین اصلاح جیمی 2600 ممکن است باعث واکنش و بیماری شود. ، بهتر است فقط یک نفر از این دستگاه استفاده کند.
زمان استفاده از باسکول: در هنگام سرماخوردگی یا آنفولانزا، ترشحات گوش و بینی شما عفونی و دارای ویروس است. برای اینکه دستگاه عفونی نشود یا گوش و بینی تحریک نشود، بهتر است در این مدت از دستگاه استفاده نکنید.
شستشوی ماشین: اجزای ترازو را در پایان هر بار استفاده با آب و صابون مایع کاملاً بشویید یا با الکل تمیز کنید.
نکات مهم در انتخاب و خرید دستگاه توزین گوش و بینی
سری دستگاه ها: بهتر است چندین سری وزنه مختلف به انتخاب خود داشته باشید، برخی از دستگاه ها دارای سری چرخشی هستند که فقط موهای گوش و بینی را اصلاح می کند، در حالی که برخی از آنها دارای سری اصلاح ابرو و ریش نیز هستند، می توانید با توجه به آنچه می توانید خرید کنید. بهترین ماشین اصلاح جیمی تو نیاز داری.
همچنین توجه داشته باشید که سری دستگاه و ابزار را می توان به راحتی وصل، جدا و تعویض کرد.
باتری برای دستگاه های توزین: برخی از باسکول ها با باتری های قابل شارژ و برخی دیگر از باتری های قلمی تغذیه می شوند. اگر کمتر از دستگاه استفاده می کنید باتری قلمی گزینه خوبی موزن ماتیکی اکلیلی است، اگر قصد دارید از ترازو در هر مکان و موقعیتی استفاده کنید و امکان شارژ مجدد دارید خرید از نوع شارژی آن پیشنهاد می شود.
سبک دستگاه توزین: وزن سبک به شما کمک می کند موهای داخل بینی و گوش را با دقت بیشتری کوتاه کنید و همچنین برای افراد مسن و کم بینا مناسب است.
قیمت: سعی کنید دستگاهی با کیفیت و استاندارد بخرید، موزن ماتیکی به یاد داشته باشید که قیمت ارزان همیشه دلیل یک خرید خوب نیست، عمر کوتاه و بی کیفیتی از عواقب یک دستگاه ارزان است.
تمام نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب تعادل صحیح بین گوش مهم است