راهنمای خرید هارد سرور

از خصوصیات این ورک استیشن دسکتاپ می توان به ارائه ی عملکرد قدرتمند ، دسترسی به امکانات وسیع در یک بسته بندی جمع وجور اشاره کرد .Z640 , ظرفیت هارد سرور تعداد ۳۲ هسته پردازنده از نسل زئون اینتل را پوشش داده و امکان اتصال ۸ نمایشگر را برای شما فراهم می سازد که به این طریق شاهد بهره وری بیشتر در دستگاه می باشیم . هاست پایتون ایران سرور، سرعت و بهره وری اپلیکیشنها و سایتهای توسعهیافته با زبان Python را، به میزان چشمگیری افزایش میدهد. هاست حرفه ای دارای منابع مشخص و بالایی از رم و سی پی یو و پهنای باند سرور است و کاربرد آن برای افزایش سرعت لود سایت ، کمک به افزایش سئو سایت ،نمایش همزمان سایت به چندین هزار کاربر و صد ها کاربر در لحظه است . با Z640 تجربه ی پردازشی بی صدا به همراه استفاده از دو پردازنده زئون اینتل به صورت همزمان ، با پردازش تصویر حرفه ای همراه با توانایی های منحصر به فرد دو بعدی و سه بعدی کارت های Nvidia و AMD می توانید همه ی تصاویر را شفاف ببینید .

پشتیبانی از تمام پورت های سرعت بالای انتقال داده در هارد دیسک ها و پورت های خروجی ، بدنه ای ساخته شده از آلومینیومی سبک و مقاوم پنج بخشی (Unit) به همراه توانایی های خاص و نرم افزار های منحصر به فرد مخصوص این دستگاه ، از ویژگی هایی است که این ورک استیشن دسکتاپ را به یک سیستم همه کاره ی مهندسی تبدیل می کند. همه ی هاردها دیر یا زود خراب میشوند به تعمیر نیاز پیدا میکنند. این سرورها به گونه ای استاندارد درست شده اند که اندازه ای برابر اندازه Rack های استاندارد دارند و براحتی می توان آنها را مانند یک سویچ یا Patch Panel با استفاده از پیچ به Rack متصل کرد . توجه کنید که به دلیل اینکه Rack ها استاندارد های ثابت و منظمی برای اندازه های خود دارند و همچنین می توانند مدیریت مناسبی بر روی تجهیزات داشته باشند علاوه بر سرور ها ، سازندگان سخت افزارهای شبکه حتی سخت افزارهای شبکه را به صورت Rack Mount یعنی با قابلیت نصب در Rack ارائه می دهند. به عنوان مثال اگر می خواهید یک هارد 2 ترابایت روی سرور خود نصب نمایید ، به جای این که یک هارد با ظرفیت 2 ترابایت تهیه کنید ، دو عدد هارد دیسک به اندازه های یک ترابایت بخرید و آن ها را با بهره گیری از آرایه های RAID1 یا RAID10 به هم متصل نمایید.

از مقتضیات این سرور می توان علاوه بر محبوبیت خاص آن و تقاضای خرید بالا ، به قابلیت نصب موتور های گرافیک سنگین سه بعدی از جمله Tesla و چیپ حرفه ای C612 نام برد . این سری Z840 جهت حفظ و بهینه سازی پروژه های عظیم ساخته شده است.ساخت این سری برمبنای محاسبات پیشرفته و تجسم های نزدیک به واقعیت انجام شده است و با شاسی قابل ارتقای آن شاهد عملکرد فوق العاده ای در صنعت خود باشید. با ورک استیشن های سری Z840 بی نهایت مرزهای محاسبات را از آن خود کنید. 5. کاملآ بی صدا ، بدنه ای ساخته شده از آلومینیوم ، دسته های قابل حمل و … از نظر ما این کار بدترین حالت ممکن است. تقریبا هارد دیسک های جدید بنام SSD در بازار موجود است که ما روشهای تعمیر این نوع هارد دیسک ها رو عملی با شما کار میکنیم. در اغلب موارد شما سعی میکنید که خودتان مشکل را حل کنید اما گاهی اوقات به دلیل اینکه درک درستی از مشکل ندارید به جای درست کردن، آسیب بیشتری به سرور HP وارد میکنید. LRDIMM نیز معمولا با سرعتی کمتر عمل میکند اما به سیستم اجازه میدهد تا حافظه رم بیشتری را در اختیار داشته باشد.

پورتهایی برای انواع هاردهای SATA، SAS و PCI-Express 3.0 NVMe در این سیستم وجود دارد. ممکن است از سرورهای اچ پی در کسبوکارهای کوچک استفاده کنید و یا شاید در دیتاسنترهای Mission Critical از آنها استفاده کنید اما در هر حال، راهکار ذخیرهسازی اچ پی وجود دارد که میتوانید برای اجرای حجمهای کاری اپلیکیشنهای خود، به آن اطمینان کنید. این هارد درایو در شرایط نرمال در ظرف 3:20 ثانیه می تواند تمام ظرفیت حافظه خود (300 گیگابایت) را خوانده یا نگارش کند. HDD هنگام خواندن و نوشتن دادهها کندتر از SSD عمل میکند، اما ظرفیت ذخیرهسازی بیشتری را نسبت به قیمت هارد اینترنال در اختیار شما قرار میدهد. ۳.نهایت حافظه موقت می باشد که مبنا و کار شما را از پایه حرفه ای می سازد. با این کار احتمال خرابی کاهش می یابد و سیستم شما روان کار می کند. در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بیربط و توهین آمیز حذف خواهد شد.7. HPE SSD ها به کمک فریمور HP، کارایی بهتر، wear leveling و over-provisioning را ارائه میدهند. برای مثال شما می توانید تجهیزات سخت افزاری مانند فایروال های سخت افزاری یا سویچ هایی را مشاهده کنید که دقیقا برابر اندازه Rack های استاندارد طراحی شده اند و براحتی در این Rack ها قرار گرفته و پیچ می شوند .

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت هارد سرور 4 ترابایت.