ردیاب آهنربایی سری مدل TP (19 تا از بهترین ردیاب ها)

این محصول دارای بهترین و با کیفیت ترین نوع از باتری هاییست که در صنایع نظامی کاربرد دارد ، به گونه ای که در بعضی مدل ها حتی تا 5 سال نیز نیازی به شارژ مجدد ندارد. ردیاب آهنربایی خودرو دارای بهترین و باکیفیتترین نوع از باتریهایی است که در صنایع نظامی کاربرد دارد ، بهگونهای که در بعضی مدلها، gps آهنربایی حتی تا 5 سال نیز نیازی به شارژ مجدد ندارد. طول عمر باتری در ردیاب های مغناطیسی یا آهنربایی معمولاً بین 5 الی 8 هفته می باشد. معمولاً طول عمر باتری ردیاب مغناطیسی چه مقداری می باشد؟ ماشین خارجی: اگر ماشین شما از برندهای خارجی می باشد و تمایل ندارید دست به سیم کشی آن زده شود ردیاب آهنربایی خودرو بسیار مناسب شما می باشد و به راحتی می توانید یک ردیاب با باطری 6 هزار میلی آمپری را انتخاب نمایید.

ردیاب و جی پی اس آهنربایی TP122 یکی از پرفروش ترین ردیاب های بازار ایران با نگهداری شارژ بالا است. برای راه اندازی این مکان یاب تنها نیاز به نصب یک سیمکارت درون محصول دارید و خوشبختانه با تمام اپراتور های داخلی سازگار است. ردیاب نظامی آهنربایی یکی از بهترین جی پی اس های مورد استفاده برای خودروست که باتری آن از کشور های اروپایی تامین شده و تولید می شود.

ویژگی های ردیاب آهنربایی چیست ؟ این ردیاب بهترین و کامل ترین نوع از ردیاب هایی است که در بازار داخلی وجود دارد. موقعیتیاب IR 1500 آهنربایی و نظامی معرفیشده دارای بیشترین بازه گارانتی ممکن در بین دیگر محصولات ارائهشده توسط شرکت ایران رهیاب است. این ردیاب به خوبی در برابر آب، ضربه و حرارت عایق بندی شده است و با استفاده از آهنربایی قوی در بدنه، قابلیت نصب در تمام بخش های خودرو را داراست. ردیاب نظامی IR1500 بهترین ردیاب ماهواره ای خودرو است و دارای قابلیت تماس با مالک در لحظه تشخیص سرقت خودرو است.

از قابلیتهای نفریاب و ردیاب شخصی میتوان به نگهداری از سالمندان، کودکان و کسانی که نیاز به توجه ویژه دارند، تردد بانوان در شهرهای بزرگ، جلوگیری از سرقت موتور سیکلت، ردیابی انواع خودرو و جابهجایی کالاهای مهم اشاره کرد. ردیاب نظامی بهترین ردیاب ماهواره ای خودرو است و دارای قابلیت تماس با مالک در لحظه تشخیص سرقت خودرو می باشد. این ردیاب آهنربایی یکی از جدیدترین ردیاب های بی سیم و قابل حمل است که بدون نیاز به هیچگونه سیم کشی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتواند یک یا چند ماه بصورت آنلاین یا آفلاین مورد استفاده قرار بگیرد.یکی از قابلیت های ردیاب مغناطیسی، میکروفن جهت شنود صدای داخل کابین خودرو می باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی دیجی کالا بدست آورید به سایت فروش ردیاب آهنربایی ما مراجعه کنید.