روندهای تبدیل وب سایت و تاکتیک های آزمایش

گوش کن

جدید! به مقاله گوش دهید

تغییر عظیمی به تعاملات آنلاین در همه صنایع در سطح جهان رخ داده است. این به نوبه خود بر رفتار و فعالیت کاربران تأثیر گذاشته است ، بنابراین مشاغل مجبور به تغییر استراتژی خود برای پاسخ به افزایش ترافیک و برآوردن خواسته های جدید کاربران شده اند.

علت این تغییر ، همه گیری ، همچنین به بسیاری از شرکت ها زمان و فضا برای راه اندازی برندهای بزرگ و بازنشانی استراتژی دیجیتالی خود داده است.

با این حال ، تغییرات همیشه برای بهتر شدن نیست ، زیرا بسیاری از این تغییرات اساسی تأثیر منفی بر نرخ تبدیل وب سایت دارند.

عواملی که باید در تجدید دیجیتال مورد توجه قرار گیرند

در شرکت من ، ما توصیه می کنیم مارک ها ابتدا طراحی مجدد را آزمایش کنند تا اینکه یک بازنگری بزرگ در سایت راه اندازی کنیم. یک برنامه تست قوی به تحقق اهداف سایت و بهبود عملکرد کمک می کند.

مشتریان جدید ، رفتارهای جدید

این بیماری همه گیر کاربران وب سایت جدیدی را ایجاد کرده است که برای اطمینان از تبدیل شدن آنها به مشتریان وفادار ، نیاز به تجربه شخصی دارند.

تحقیقات کیفی می تواند به شما در شناسایی رفتارهای منحصر به فرد در بین آن کاربران جدید کمک کرده و همچنین به پیشبرد مفاهیم و فرصت های شخصی سازی کمک کند. این می تواند مفاهیمی را که ممکن است شرکت ها به آن توجه نکرده باشند روشن کند (به عنوان مثال ، یک عنصر صفحه وب که قابل کلیک است و کاربرانی که آن را نمی بینند ناامید می کند).

یک نقشه حرارتی که روی وب سایت شما اعمال می شود می تواند انواع رفتارهای کاربر را که قبلاً تحقق نیافته بود آشکار کرده و اصطکاک غیر ضروری را کاهش دهد که میزان تعامل و نرخ تبدیل را مختل می کند.

کووید خستگی

صادقانه بگویم ، اکثر مردم “بیش از حد” مبتلا به COVID هستند. آنها برای بازگشت به احساس عادی احساس خارش می کنند. این نگرش در آنچه در پیام رسانی در وب سایت ها مشاهده کرده ایم منعکس شده است.

ما کاهش چشمگیری در عملکرد تبدیل از آزمایش هایی که پیام COVID-19 را برجسته می کند ، مشاهده کرده ایم. وقت آن است که آن را حذف کنید یا آن را به حداقل برسانید تا تاثیر آن کاهش یابد.

بردهای مداوم برای تبدیل

اگرچه روندهای در حال ظهور جالب و آموزنده هستند ، مهم است که از تاکتیک های همیشه سبز که نتایج ثابتی را ارائه می دهند غافل نشوید.

ایجاد اعتماد

قرار دادن سیگنال های اعتماد در صفحات کلیدی وب سایت مارک تجاری یکی از ثابت ترین روش ها برای بهبود تبدیل است.

بسته به نوع کسب و کار ، این سیگنال ها می توانند اثبات اجتماعی ، نظرات مشتریان یا مشارکت های تجاری باشند.

این یک قطعه کلاسیک از خانه داری مارک است.

پاک کردن پیام ها

تیترهای واضح با پیام های ثابت می تواند تفاوت زیادی در نرخ تبدیل فرم های ثبت نام ایجاد کند.

به عنوان مثال ، اگر یک فراخوان برای اقدام (CTA) می گوید “برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید” اما فرم ثبت نام می گوید “این فرم را تکمیل کنید تا از فروشنده ما مطلع شوید” ، ناسازگاری زبانی احتمال استفاده کاربر را کاهش می دهد گام بعدی. به سادگی تغییر CTA برای “پر کردن این فرم برای شروع آزمایش رایگان امروز” می تواند کمک کننده باشد.

CTA های ساده ، حداقل ، مبتنی بر عمل و ارزش پیشنهادی مشخص ، کاربران را به مرحله بعدی سوق می دهد.

یک مثال عالی از آن وب سایت Salesforce است: از افعال مبتنی بر عمل و وسایل مفید استفاده می کند تا کاربران دقیقاً بدانند چه اقدامی را انجام می دهند و در هر مرحله از سفر چه چیزی به دست خواهند آورد.

تنظیم انتظارات

ایجاد انتظارات در سرتاسر قیف به مشتریان کمک می کند تا در شروع فرآیند احساس اطمینان کنند. به عنوان مثال ، به کاربران اطلاع دهید که مدت زمان تکمیل فرم-به عنوان مثال ، “2-5 دقیقه” چقدر طول می کشد-به آنها اجازه می دهد تصمیم بگیرند که وقت خود را اختصاص دهند ، زیرا می دانند که به جای قرار دادن آن ، تعهد بزرگی نخواهد بود. خاموش تا بعدا

یکی دیگر از تاکتیک های مفید برای تبدیل ، استفاده از نوار پیشرفت و شاخص های “باقی مانده پاسخ” است. این نوع شفافیت مسیری واضح را ایجاد می کند که به کاربران استقلال بیشتری می دهد و این به اعتماد اعتماد می کند.

با افزودن نشانگر “زمان خواندن” به پست های وبلاگ ، می توان از همین روش در وبلاگ های پر بازدید استفاده کرد. بسیاری از معیارهای بهبود مشارکت می توانند ناشی از آن اقدام ساده باشند.

نحوه انجام بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت

در شرکت من ، آزمایش نرخ تبدیل را برای وب سایت ها ، بازاریابی ایمیلی و رسانه های پولی اعمال می کنیم. برای مشاغلی که سرمایه گذاری در آزمایش را در نظر دارند ، می توانید بدون سرمایه گذاری عظیم برنامه ای بسازید. ابزارهای آزمایشی با هزینه های ماهانه کم که هنوز الگوریتم های آماری قوی دارند در دسترس هستند.

همه چیز را آزمایش کنید اما با فرصتهای کوچکتر شروع کنید. برخی از شرکت ها می خواهند ابتکارهای واقعاً بزرگی مانند مشاور خرید مجازی را بدون داده برای موفقیت احتمالی آزمایش کنند. پیاده سازی ابزارک های مشابه در سایت ها تمرکز را از بین می برد و می تواند به تبدیل آسیب برساند.

در عوض ، به دنبال راه هایی برای به حداقل رساندن هزینه های اولیه برای ساختن یک آزمون باشید و در زمان توسعه نقش داشته باشید تا بینش ها به سرعت به دست آید. تغییرات بزرگ لزوماً نتیجه ای نخواهد داشت و یک سرمایه گذاری بزرگ پیشین می تواند بیشتر از تأثیر مثبت ، تأثیر منفی ایجاد کند.

قبل از سرمایه گذاری اولیه ، از روش درهای رنگ شده همراه با تحقیقات کیفی برای اندازه گیری آنچه کاربران واقعاً می خواهند استفاده کنید. رویکرد رنگ آمیزی شامل ایجاد راه حل دستی و آزمایش گروه بسیار محدودی از مشتریان است ، یا اینکه قبل از ایجاد این قابلیت برای اندازه گیری علاقه ، به نظر می رسد که چیزی در وب سایت وجود دارد. این کار را با درصد کمی از مخاطبان خود انجام دهید تا پشتیبانی از کار دستی سبک باشد و کاربران از عدم عملکرد دلسرد نشوند.

بهبود تبدیل می تواند از طریق آزمایشات بسیار ساده ، مانند تغییر یک رنگ یا تغییر از یک چک باکس به یک ضامن انجام شود. این بهترین مکان برای شروع برنامه بهینه سازی نرخ تبدیل است.

* * *

به عنوان آخرین نتیجه ، اجرای هر چه بیشتر آزمایشات این است که چگونه می توانید بر سازمان خود تأثیر بگذارید.

بهترین روش های UX میوه هایی هستند که برای آزمایش بسیار کم هستند. پیش بینی اینکه کدام ایده های آزمایشی م mostثرتر خواهند بود و کدام پیامها برای کاربران بصری ترین است ، دشوار است ، بنابراین همه چیز را آزمایش کرده و کل سازمان را در بر بگیرید. تا آنجا که ممکن است ایده های زیادی بگیرید و همه آنها را اجرا کنید تا بتوانید تاثیر احتمالی هر آزمون را درک کنید.

این لزوماً به معنای داشتن نام تجاری ناسازگار نیست. بسیاری از شرکت های Fortune 500 به طور مداوم در حال ارزیابی تجربه کاربری خود و ایجاد تغییرات افزایشی در وب سایت خود هستند. اما این تغییرات ظریف هستند و از تجربه کلی نام تجاری منحرف نمی شوند.

این همه گیری باعث شده است که تعاملات تجاری بیشتری با نام تجاری آنلاین انجام شود ، بنابراین بهینه سازی تبدیل از همیشه مهمتر است. صنایع متعددی متوجه تغییر به سمت دیجیتال شده اند ، کاربران بیشتری از وب سایت های خود بازدید می کنند و تفاوت در رفتار کاربران وجود دارد.

معمول است که شرکت ها قبل از بررسی UX وب سایت خود ، پیام های بازاریابی خود را آزمایش کنند. اما همانطور که بزرگترین شرکت ها متوجه شده اند ، آزمایش تبدیل وب سایت می تواند برای پیام های بازاریابی و همچنین سایر زمینه های کسب و کار بسیار آموزنده باشد.

منابع بیشتر در زمینه تبدیل وب سایت

پنج اصل تبدیل وب سایت که حجم سرب شما را افزایش می دهد

نحوه ایجاد توضیحات با قابلیت تبدیل بالا برای صفحات محصول شما

چگونه خوانایی و انتخاب کلمه بر نرخ تبدیل صفحه فرود تجارت الکترونیکی تأثیر می گذارد