شرکت آکام آتا (سهامی خاص)

همان طور که در بالا هم بدان اشاره گردید ، مشاوره بازاریابی به حوزه های وسیعی اشاره دارد. خدمات مشاوره بازاریابی دارای بخش های وسیعی است که از این میان می توان به تحقیقات بازار ، تحقیقات بازاریابی ، آموزش بازاریابی و فروش ، مشاوره برندینگ ، برنامه ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک و بسیاری دیگر از این خدمات اشاره نمود. خدمات آموزش به مدیران و همچنین مشاوره جهت برنامه ریزی بازاریابی از جمله خدماتی است که مقرر گردیده به صورت رایگان به افرادی که شرایط فوق را داشته باشند، ارائه گردد. مشاوره رایگان بازاریابی نیز در برخی از این شرکت ها ارائه می شود. مشاور دیجیتال مارکتینگ با تحلیل کسب و کار شما ، بهترین و مناسب ترین ابزار دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغات و جذب مشتریان را ارائه می نماید. به همین دلیل بازرگانان و سایر افرادی که به نحوی با امور بازرگانی آشنا هستند می توانند به جای صرف این زمان ها ازتجربه کسانی که در این زمینه متخصص هستند بهره برده و با دریافت مشاوره بازرگانی خارجی , تعرفه مشاوره بازاریابی و فروش مشاوره واردات کالا و صادرات کالا از آن ها در زمینه های مختلف بازرگانی بین الملل آگاهی لازم را کسب نمایند و با حداقل خطا در بهترین مسیر حرکت کنند.

بازارهای اروپایی یا کانادا و کشورهای خاورمیانه، بهترین بازار برای صادرات کالاهای ایرانی محسوب می شوند. سطح سوم: اگر شرکت شما در توسعه و ارتقای برنامه های بازاریابی خود دچار مشکل شده و یا در زمینه فروش مطابق چشم انداز خود پیشرفت نکرده است می تواند این مشکل را با یک مشاور بازاریابی مطرح نمایند و از تجربه او در این زمینه استفاده کند. از آنجا که دنیای کسب و کار هر روز در معرض تغییرات و تحولات جدید است، بنابراین کسب و کارها همواره نیاز دارند تا روش های خود را برای دستیابی به موفقیت به روزرسانی کنند. از این رو سازمان ها فارغ از نوع فعالیت و اندازه سازمان به مشاور دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارند تا راه رسیدن به اهداف را به درستی تشخیص داده و کمتر دچار خطا و اشتباه شوند. در این راستا ارائه مهارت های لازم به کارکنان از اهمیت بسیاری برخوردار است اما توجه به آموزش هایی که کارآیی زیادی دارند و تیم مدیریت فروش و بازاریابی را بهبود می بخشند تأثیر بسزایی دارد.

لذا اعضای هیئت علمی پارک بازاریابی ایران تصمیم گرفتند به منظور ارتقا دانش بازاریابی این مدیران به دلیل سهم بسزای آن ها در اقتصاد کشور ، خدمات آموزش بازاریابی رایگان به این مدیران ارائه نمایند. در سراسر دنیا افراد خلاق که ایده های آن ها به عنوان یک استارت آپ پذیرفته می شود ، بودجه کافی جهت دریافت خدمات مشاوره بازاریابی ندارند، لذا پارک بازاریابی ایران با هدف کمک به شرکت های تازه وارد در اقتصاد ، در صورتی که طرح آنها مورد تایید ۲ نفر از اعضای هیئت علمی قرار گیرد، خدمات مشاوره رایگان دریافت می نمایند. شرکت هایی که در گذشته تحقیقات بازاریابی علمی و کاربردی انجام داده باشند و برای تدوین برنامه ریزی بازاریابی نیاز به دریافت مشاوره داشته باشند، از جمله مواردی هستند که خدمات مشاوره بازاریابی رایگان دریافت خواهند نمود. خدمات رایگان مشاوره بازاریابی شامل کدام یک از خدمات حوزه بازاریابی می شود؟ مطابق تحقیقات صورت پذیرفته در دپارتمان تحقیقات پارک بازاریابی ایران ، بسیاری شرکت ها در سال های اخیر به دنبال خدمات مشاوره بازاریابی رایگان هستند. شرکت های دانش بنیان که محصول آزمایشی آن ها تولید شده و امکان تجاری سازی محصولات خود را در بازارهای مشخصی نداشته باشند، می توانند از خدمات رایگان مشاوره بازاریابی ، در پارک بازاریابی ایران بهره برداری نمایند.

کسب و کارها برای استمرار فعالیت خود و گسترش خود می توانند از مشاوره در کسب و کار و بازاریابی کمک بگیرند. کسب و کارها با استفاده از مشاوره می توانند رونق بگیرند. امروزه مشاوره دیجیتال مارکتینگ با توجه به رشد و گسترش کسب و کارهای جدید نیازی جدی در بین صاحبان کسب وکارها شده است و هر روزه بیشتر احساس می شود. سیستم اطلاع رسانی در صادرات بدین معناست که اجزای بازار بین المللی و صادرات به درستی شناسایی و تحلیل شوند و از نتایج حاصل الگوهای جدید در صادرات ایجاد شود. به این ترتیب به یکی از شیوه های جدید و پرطرفدار در زمینه ی بازاریابی می رسیم که همان دیجیتال مارکتینگ می باشد. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا با فعالیتهای مارکتینگ، درزمینه برند سازی کسب و کارتان، راه اندازی محصولات، توسعه سبد محصول و شرکت در نمایشگاه ها، ایجاد بازارهای جدید و فعالیتهای مارکتینگ و فروش بالا، موفق شوید. از دیگر راههای بازاریابی گردشگر درمانی تأسیس دفاتر و شرکتهای نمایندگی در شهرهای هممرز کشورهای همسایه و شهرهای پرجمعیت و مرکزی کشورهای بازارهای هدف است. با شیوع بیماری کرونا و محدودیت های رفت و آمد اکثر کسب و کارهای سنتی با مشکل فروش مواجه و به فکر ور,د به بازارهای دیجیتال و برخط افتادند.