معمولا این نوع سشوارها دارای دکمه یونی یا کاملا یونی هستند. تورمالین سشوار خیلی ارزان یونی، هنگام گرم شدن، بار الکتریکی طبیعی تولید می کند.هر چند متفاوت عمل می کند. هنگامی که دمای سشوار افزایش می یابد، خاصیت یون منفی آن فعال می شود، بنابراین شبیه به سشوار تورمالین است. برای ایجاد یون های منفی، یونی به برق مستقیم نیاز دارد، اما تورمالین به برق مستقیم نیاز ندارد. اگرچه یونی در بادهای سرد یون های منفی تولید می کند، سشوارهای تورمالین آنها را همراه با افزایش دما تولید می کنند. استفاده از سشوار برس بزرگ برای افرادی که موهای بلند دارند ایده آل است.

به عنوان مثال، برای تقویت اجاق های طبیعی، لازم است از یک پخش کننده هوا یا اتصال پخش کننده روی سر سشوار استفاده کنید. اگر می خواهید ظاهری براق و صاف داشته باشید، شانه را به سر سشوار وصل کنید. موهای طبیعی و معمولی بیشتر در اثر گرما آسیب می بینند، بنابراین بهتر است به دنبال سشوارهایی با تنظیمات دما و حرارت چندگانه باشید. استفاده از بالاترین درجه حرارت برای اکثر درمان های طبیعی سشوار ضروری نیست. برای افرادی که موهای طبیعی دارند، هنگام صاف کردن موها باید دمای متوسط ​​و زمانی که گرما از بین می‌رود، دمای پایین‌تری انتخاب شود.

برای کسانی که به دنبال بهترین سشوار خانگی یا بهترین سشوار حرفه ای هستند باید بگوییم که یونی بودن سشوار را می توان یکی از بهترین و لذت بخش ترین ویژگی های یک سشوار خوب و درجه یک دانست. . داشتن این ویژگی به سشوار شما اجازه می دهد تا یون تولید کند و در نتیجه از چربی و بافت موهای شما در برابر وز شدن و چسبیدن به هم محافظت می کند. این نوع سشوار نیز موها را سریعتر از حالت عادی خشک می کند. قابلیت تورمالین بودن مشابه یونی است، با این تفاوت که تورمالین فقط در دماهای بالا می تواند کار کند، در حالی که یونیک ها می توانند با هوای سرد و همچنین گرمای گرم کار کنند.

شما می توانید بر اساس اطلاعات ارائه شده در اینجا انتخاب کنید. علاوه بر انتخاب سشوار مناسب با نوع موی خود، باید به ضخامت یا نازکی موها و یا فر بودن موها در نوک مو توجه کنید. بهترین سشوار به نوع موی شما بستگی دارد و سشوار که برای شخص دیگری بسیار خوب است ممکن است برای شما مناسب نباشد. هنگام خرید سشوار باید این قانون را در نظر داشت تا پس از انتخاب اشتباه احساس بدشانسی نکنید.

سشوار حرفه ای یونیک مدل GM100 از جیمی برای کاربردهای مختلف داخلی و خانگی مناسب است. این سشوار دارای موتور AC است که قابلیت پرتاب باد در فواصل طولانی و دمای مناسب را دارد. تکنولوژی یونی در این مدل سشوار از جیمی وجود دارد. این سشوار قدرتمند به لطف طراحی سبک وزن خود، عملکرد طولانی مدتی را ارائه می دهد. حداکثر توان این سشوار 2200 وات می باشد. برای تنظیم دما، قدرت و شات خنک سشوار، سه شاسی وجود دارد. امکان تنظیم توان دستگاه بین 1800 تا 2200 وات وجود دارد. این محصول با موتور AC و توان مصرفی 2200 وات قادر است هوای گرم زیادی ایجاد کند.

موهای صاف و بلند خود را باید با سشوار به سمت بالا شانه کنید و از نوک به سمت ریشه حرکت دهید. قبلاً گفتیم که دستگاه هایی با تنظیمات کمتر و قدرت بیشتر بهتر هستند. اگرچه یک سشوار چند منظوره با دکمه های متعدد برای کنترل دما و سرعت باد ممکن است برای شما جذاب تر به نظر برسد، اما در نظر داشته باشید که هر چه دستگاه ساده تر و قدرتمندتر باشد، بهتر است. حجم سشوار معمولا یکی از فاکتورهای مهمی است که باید در هنگام خرید آن در نظر گرفت. تعیین میزان نویز دستگاه قبل از خرید و استفاده از آن دشوار است. برای انتخاب می توان از بخش نظرات کاربران استفاده کرد.

BOSCH یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندهای جهان است که در تولید تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی برقی شهرت دارد. این شرکت آلمانی با داشتن طیف وسیعی از مدل های زیبا، باکیفیت و متنوع توانسته است نیازها و سلایق مختلف را در سراسر جهان برآورده کند. سشوار حرفه ای بوش مدل phd7962di دارای موتور AC قدرتمند و توان مصرفی 2500 وات می باشد که گزینه مناسبی برای استفاده حرفه ای در سالن های زیبایی می باشد.از ویژگی های سشوار بوش می توان به دکمه باد سرد، فناوری تولید یون، دو حالت سرعت، سه حالت دما اشاره کرد. ، سری متمرکز کننده، سری دیسپنسر و فیلتر قابل جدا شدن.

اگر سشوار شما خیلی سنگین است، اگر زمان زیادی صرف شود، حالت دادن به موهایتان آسان نیست. شما باید بتوانید سشوار خود را در کیف خود حمل کنید زیرا باید فشرده و تاشو باشد. اگر اغلب سفر می کنید، بهتر است یک سشوار کوچک تاشو تهیه کنید. شاید بخواهید با در نظر گرفتن اندازه و وزن، بدانید که یک سشوار خوب چیست. از این رو ما یک سشوار خوب با وزن و ابعاد مناسب را پیشنهاد می کنیم.