علت ژنیکوماستی چیست؟

ممکن است هفت تا ده روز درد قفسه سینه را تجربه کنید و در این مدت باید دارو مصرف کنید. اکسیزیون تکنیک دیگری است که برای برداشتن بافت و پوست اضافی سینه در طی جراحی کوچک کردن سینه مردان استفاده می شود. مانند هر عملیاتی، این روش خطراتی را به همراه دارد.علت ژنیکوماستی چیست الو جراح را مطالعه کنید.

جراحی ژنیکوماستی چیست

 

برخی از تومورها مانند تومورهای بیضه، تومورهای آدرنال و تومورهای هیپوفیز می توانند شاخ هایی تولید کنند که تعادل هورمونی مردان و زنان را بر هم می زند. اگر علت ژنیکوماستی هورمونی باشد، داروهایی برای کنترل ترشح این هورمون ها تجویز می شود.

به گزارش دکور سیاه جراحی می تواند به تنهایی یا به صورت ترکیبی انجام شود. اگر ادامه یابد، دارو یا جراحی ممکن است کمک کند. شهر جراحی، سطح تخصص و مهارت جراح، محل مطب، همگی در هزینه جراحی تاثیر دارند. نوع جراحی به اندازه ژنیکوماستی و میزان پوست اضافی بیمار بستگی دارد.

غده پستانی مردانه می تواند تحت تأثیر قرار گرفته و اندازه قفسه سینه مردان را افزایش دهد. استروئیدها اثر مضری بر هورمون ها دارند. آنها ممکن است بتوانند یک مشکل هورمونی را با درمان جایگزینی هورمونی (HRT) حل کنند.

روش جراحی ژنیکوماستی

 

با این حال، نوع دیگری از ژنیکوماستی وجود دارد که به نام شبه ژنیکوماستی یا “ژنیکوماستی کاذب” شناخته می شود. در مرحله اول باید یک ارزیابی کامل پزشکی برای اطمینان از نوع بیماری و روش صحیح درمان انجام دهید و سپس اقدامات بعدی را انجام دهید. برای انجام این کار، جراح باید برشی در اطراف نوک پستان ایجاد کند و سپس از لیپوساکشن برای برداشتن چربی اضافی و بافت غدد استفاده کند.

هدف دستیابی به اندازه طبیعی سینه است. به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات بیش از یک عمل مورد نیاز است. گاهی اوقات به دلایل ژنتیکی، برخی از مردان نسبت به دیگران چربی بیشتری در سینه خود ذخیره می کنند.

ورزش کل بدن را فعال نگه می دارد و تمام قسمت های اصلی بدن را که در آن چربی تجمع می یابد درگیر می کند. در پسران نوجوان، ژنیکوماستی ناشی از تغییرات هورمونی در دوران بلوغ است. ژنیکوماستی بلوغ معمولاً خود به خود از بین می رود.

جراحی های ژنیکوماستی

 

اضافه وزن یکی از دلایل اصلی بزرگ شدن سینه در مردان است، زیرا می تواند باعث افزایش سطح استروژن و رشد بافت سینه شود. افزایش وزن یا تغییر در توزیع چربی در مردان می تواند باعث ژنیکوماستی شود. برخی افراد در ناحیه میانی یا قفسه سینه دچار اضافه وزن می شوند.

برخی از افراد مبتلا به عدم تقارن نوک پستان نیز ممکن است این جراحی را بخواهند. برای برخی افراد، از بین بردن علت ژنیکوماستی، مانند تغییر داروها، کاهش چربی اضافی بدن یا کاهش مصرف الکل، مواردی هستند که برای کوچک کردن بافت بزرگ سینه مورد نیاز هستند.

شما می توانید ضمن دریافت مشاوره الو جراح، از طریق مشاوره تلفنی یا تلگرامی از هزینه جراحی سینه در آقایان اطلاعات لازم را کسب کنید.

بسته به روش جراحی و برش های ایجاد شده، جراح اطلاعات لازم را در مورد تمرینات بعد از عمل در اختیار بیمار قرار می دهد. گاهی اوقات این عارضه می تواند مانع از پیشرفت شما در ورزش مورد علاقه تان مانند شنا شود. آقایان باید هنگام تمرین لباس های خود را در بیاورند. یافتن علل ژنیکوماستی مهم است زیرا گاهی اوقات می تواند نشانه ای از بیماری ها و مشکلات بزرگتر باشد.

این دارو به خصوص در ژنیکوماستی دردناک برای کنترل درد با نتایج خوبی همراه است. جراحی اغلب تنها با برش های کوچک انجام می شود. اما برآورد هزینه نهایی بستگی به مرکز جراحی دارد که در آن تحت عمل قرار خواهید گرفت. لیپوساکشن: چربی را از سینه خارج می کند، اما بافت سینه را حفظ می کند.
جراحی ژنیکوماستی با لیزر
جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی ژنیکوماستی با بیمه
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روش های جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی