عمل ژنیکوماستی مردان

عمل ژنیکوماستی مردان

ژنیکوماستی با قرص ها و داروهای چربی سوز برای کاهش چربی کل بدن درمان نمی شود. حدود نیمی از پسران با این عارضه متولد می شوند، اما دو تا سه هفته پس از تولد شاهد بهبود علائم خواهیم بود. پس از تولد، نوزاد هنوز تحت تأثیر استروژن دریافتی از مادر است. مراقبت های بعد از جراحی ژنیکوماستی نیز نتیجه عمل را تضمین می کند.

در بیشتر موارد، مردانی که چربی کمی دارند و احساس می کنند نیازی به جراحی زیادی ندارند، به دنبال جراحی ژنیکوماستی ارزان و با کمترین هزینه هستند. سپس معمولاً لیپوساکشن برای یافتن ظاهری مردانه انجام می شود و نتایج نهایی دقیقاً همان چیزی است که بیمار می خواهد. یکی از روش های درمان ژنیکوماستی، درمان ژنیکوماستی با دارو است که بسیار راحت تر از درمان با جراحی است، اما آیا می دانید این روش موثر در اختیار چه کسانی است؟

درمان بزرگی پستان چیست؟

در مورد ورزش و آمادگی بدنی باید گفت که فعالیت های سبک را باید دو هفته و فعالیت های سنگین را سه هفته به تعویق انداخت. تومورها: برخی از تومورها، مانند غده فوق کلیوی و غده هیپوفیز، می توانند تولید هورمون های مردانه و زنانه را تغییر دهند. تومورها برخی از تومورها، مانند تومورهای بیضه، غدد فوق کلیوی یا غده هیپوفیز، می توانند هورمون هایی تولید کنند که سطح هورمون های مردانه و زنانه را تغییر می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ژنیکوماستی به الو جراح مراجعه کنید.

به دلیل ژنتیک، برخی از مردان داروهای خاصی مصرف می کنند یا به دلایل نامعلومی سینه برخی مردان افزایش می یابد. و آیا سینه مردان بزرگتر می شود؟ گروه دیگر ممکن است کمبود مادرزادی آنزیم های هورمونی نامیده شود و گروه آخر ممکن است اختلالات کبدی، کلیوی و پرکاری تیروئید باشد که در این خلاصه توضیح داده نشده است. همچنین ممکن است در نتیجه عوارض جانبی پرتودرمانی (درمان سرطان)، داروهایی مانند ریسپریدون و مصرف طولانی مدت غذاهای حاوی استروژن، ژنیکوماستی رخ دهد.

علائم ژنیکوماستی

ژنیکوماستی می تواند نشانه چاقی یا عدم تعادل هورمونی باشد، مانند اختلالات غدد درون ریز مختلف که بر تولید تستوسترون تأثیر می گذارد. ممکن است تا 2 سال طول بکشد، اما در سال اول ناپدید می شوند. ورزش باعث متعادل شدن هورمون های بدن می شود. اولین قدم در درمان ژنیکوماستی حذف عواملی است که باعث ایجاد مشکل شده اند.

در مواردی که بیماری نسبتاً پیشرفته باشد، می توان پوست اضافی را به صورت دونات دور سینه برداشت که در این صورت اسکار یا اسکار باریک در اطراف سینه باقی می ماند. در صورتی که قبل از جراحی بیمار علائم بیماری هایی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا، عفونت یا تب داشته باشد، باید به پزشک اطلاع داده شود. حل این مشکل با تمرینات حرکتی یا استفاده از روش های درمانی جایگزین امکان پذیر نیست.

اگرچه روش های طبیعی کمتر برای انسان آزاردهنده هستند، اما نتایج آنها ماندگار نیست. ژنیکوماستی در سالمندان: باید بگویم که در گروه سنی 50 تا 69 سال تقریباً از هر چهار بزرگسال یک نفر به ژنیکوماستی مبتلا است. برای ارزیابی بهتر، باید حداقل سه روز در هفته را به مدت دو تا چهار ماه به ورزش اختصاص دهید تا حجم سینه مردان کاهش یابد.

به مدت 2 هفته از خوابیدن روی شکم خودداری کنید و به پشت بخوابید و با قرار دادن دو بالش سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید. این نوع جراحی را می توان با بی حسی موضعی یا با بیهوشی عمومی انجام داد که البته گزینه بهتری است و سپس با ساکشن مناسب چربی اضافی را تخلیه کرد. این گروه از بیماران نیاز به برداشتن بافت و برداشتن چربی دارند.

بعد از جراحی زیبایی سینه احساس درد و کبودی ایجاد می شود اما این احساس درد تا حدودی قابل تحمل است و جراح بنا به صلاحدید شما دارو تجویز می کند. پرکاری تیروئید: در این بیماری غده تیروئید مقادیر زیادی هورمون تیروکسین تولید می کند. همانطور که گفته شد دلیل این عارضه در بدن افزایش نسبت استروژن به تستوسترون (به دلیل افزایش تولید استروژن یا کاهش تولید تستوسترون یا هر دو) است.

علل ژنیکوماستی چیست؟

در سراسر جهان، حدود 2000 مرد در سال جاری به سرطان سینه مبتلا شده اند. تومورهای سرطانی معمولا درست زیر نوک پستان تشکیل نمی شوند. ژنیکوماستی یک اصطلاح پزشکی به معنای تورم بافت سینه در پسران یا مردان است. توصیه های پزشک در مورد مراقبت از بخیه یا استفاده از دارو باید برای تسریع روند بهبود علاوه بر جلوگیری از عفونت رعایت شود. بارزترین علامت ژنیکوماستی در مردان چیست؟ علل دیگر ژنیکوماستی چیست؟ علل ژنیکوماستی چیست؟ چگونه از ژنیکوماستی جلوگیری کنیم؟ برای کاهش عوارض ابدومینوپلاستی چه کنیم؟ برای درمان بزرگ کردن سینه در پسران چه باید کرد؟ بزرگ کردن سینه در مردان که اصطلاحا به آن ژنیکوماستی می گویند امروزه به یک مشکل رایج و مهم در بین مردان تبدیل شده است.

 

جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی