لیفت شقیقه، معیارهای زیبایی شقیقه و روشهای جراحی لیفت شقیقه

باید بگوییم که روش های قدیمی لیفت صورت ساده بوده و چندان پیچیدگی نداشتند در این روش ها تنها لایه های سطحی پوست را می کشیدند ،ولی در روش های نوین لیفت صورت ،ساختارهای زیرین صورت یا SMAS (سیستم عضلانی آپونوروتیک سطحی ) را نیز کشیده و لیفت می کنند.به تدریج با افزایش سن پوست انسان شل شده و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد بنابراین چربی اطراف چشم و دیگر ساختارهای صورت نیز شل شده و افتادگی پیدا می کند.در حال حاضر جراحان قبل از کشیدن لایه سطحی پوست نخست ساختارهای زیرین صورت را بازآرایی کرده و پیکر بندی آن ها را جوان تر می کنند.

تزریق پلاکت خون و چربی نیز به تسریع روند بهبودی کمک بسیار زیادی می کند؛ البته استفاده از روش های مکمل در صورت صلاحدید پزشک لیفت شقیقه عمل انجام می شود. بعد از جراحی لیفت تمپورال ابروها نیز تغییر پیدا می کنند. قبل از انجام جراحی در جلسه مشاوره، پزشک از سابقه پزشکی مطلع می شود و در صورتی که مشکلی برای انجام جراحی نداشته باشید، مراحل بعدی جراحی انجام می شود. از جمله ی مهمترین دلایلی که افراد اقدام به انجام عمل لیفت صورت می کنند ،افتادگی ،شلی و پژمردگی پوست می باشد.پزشک با برداشتن پوست های اضافه می تواند ؛بغب ،پوست پژمرده اطراف چشم ها و در حالت کلی پیری پوست را درمان نماید.درست است که این بخش اط جراحی لیفت صورت از جمله مهمترین قسمت های آن می باشد ولی اغلب جراحان به این نتیجه دست پیدا کرده اند که کشیدن پوست همراه با ترمیم ساختارهای زیرین صورت ،دارای نتایجی مطلوب تر و طبیعی تر بوده و سبب ایجاد یک چهره ی جوان تر برای فرد می شود.

همان طور که در مقاله هایی قبلی نیز اشاره داشتیم به تدریج با افزایش سن ما انسان ها از پوست قسمت های مختلف بدن ما از جمله پوست صورت ما دچار شلی و چین و چروک می شود و این مسئله زیبای انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهد و برای همین هم می باشد که می توان برای جوان سازی قسمت های مختلف بدن از جمله صورت از عمل زیبایی لیفت استفاده نمود و در این میان لیفت شقیقه جهت جوان سازی قسمت یک سوم یالایی صورت یعنی قسمت بیرونی چشک ها ،قسمت بیرونی ابروها و پیشانی و قسمت بالایی گونه ها مورد استفاده قرار می گیرد .استفاده از عمل زیبایی لیفت شقیقه با استفاده از روش های مختلف ،شقیقه را به آرامی لیفت کرده ،پوست این ناحیه را کشیده و خطوط پنجه کلاغی را برطرف می سازد.

لازم به ذکر است که لیفت شقیقه را پزشک جراح برای بیمار با استفاده از بیهوشی کامل انجام می دهد در این عمل زیبایی جراح چند برش در زاویه پوست سر بیمار ایجاد می کند و با به کارگیری ابزاری به نام آندوسکوپ محل هایی مورد نظر برای ایجاد تغییرات مشخص می شود،این ابزار وارد برش ها شده و امواجی را به مانیتور ارسال می نماید.پوست پیشانی را با ابزار خاصی به سمت بالا کشیده و با این روش ابروها در محل مورد نظر خود قرار می گیرد و سبب می شود که چین و چروک های روی پوست شقیقه و پیشانی برطرف شوند و در پایان نیز محل برش ها را بخیه زده و سر بیمار را پانسمان می کنند.و فرد بعد از گذشت چند هفته می تواند از داشتن چهره ی جوان تر لذت ببرد .

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لیفت شقیقه بدون عمل جراحی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.