معرفی چند کرم ضد لک قوی ایرانی و خارجی

کرم ضد لک قوی این برند نام آشنا، همانطور که از نامش پیداست، یک محصول مناسب جهت از بین بردن لک های روی پوست و روشن تر شدن آن می باشد و به همین علت در لیست بهترین کرم های ضد لک از نگاه مشتریان ما، قرار گرفته است. یکی از قوی ترین محصولات تولید داخل که در مدت زمان نسبتا کوتاهی، می تواند لک ها و تیرگی های ایجاد شده در روی پوست را از بین ببرد و پوست شما را روشن تر از قبل نماید. این سرم، با غلظت بالایی که از ویتامین C و و یتامین E دارد، در حقیقت یک سرم روشن کننده است که می تواند لک های بوجود آمده روی پوست را کاملا از بین ببرد.

این محصول دارای دوز نسبتا بالایی از فوجیک اسید (4%)، فرلولیک اسید (3%) و مندلیک اسید (3%) می باشد و به همین دلیل قبل از استفاده بهتر است که محصول را روی پوست تست کنید. کودکان نیز دارای پوست حساسی هستند که نیاز به مراقبت بالایی دارد. استفاده از ماسکهای ضدلک نیز از دیگر راهکارهای درمان لکههای پوست است. عصاره علف خرس:این عصاره به دلیل حضور آربوتین باعث افزایش اثرات ضدلک محصول میگردد. عصاره شیرین بیان: یک ماده طبیعی و گیاهی است که در اکثر کرم ها و سرم های ضد لک کاربرد دارد.

سرم آزالائیک اسید متود در کنار دیگر محصولات این برند تولیدی، یکی دیگر از محصولاتی است که در لیست بهترین کرم ها و سرم های ضد لک قرار گرفته است. یکی دیگر از محصولاتی که در زمره بهترین کرم های ضد لک و پرطرفدار و پر فروش فروشگاه ما قرار دارد، سرم روشن کننده ویتامین C لافارر می باشد که با 20 درصد آسکوربیک اسید یا همان ویتامین سی، غنی شده است. از طرف دیگر برخی از کرمهای ضد آفتاب علاوه بر خاصیت درمانی، خاصیت پوشانندگی خوبی هم دارند و میتوانند انواع عیوب صورت مانند جای جوش، جای لک یا تیرگیهای زیر چشم را بپوشانند.

می توان گفت رتینول همه کارست ، اما کوجیک اسید فقط روشن کننده و لایه بردار است که در کم کردن لک های پوستی بسیار موثر است ، به طول کلی هر دو محصول مکمل بوده و در کنار یکدیگر اثر فوق العاده و شگفت انگیزی بر روی پوستتان خواهند داشت. علاوه بر این، یک سری نکات وجود دارد که توجه به آن ها قبل از خرید می تواند به شما در انتخاب محصول مناسب، بسیار کمک کند. خوشبختانه هم راهکارهای گیاهی و خانگی و هم راهکارهای دارویی برای رفع این لک ها وجود دارد که ما در این مطلب قصد داریم به برخی از آن ها بپردازیم.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کرم ضد لک فرانسوی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.