معیارها ، بودجه ها و روندهای بازاریابی محتوا 2022

دوازدهمین سالانه معیارها ، بودجه ها و روندهای بازاریابی محتوا B2B که به تازگی منتشر شده است ، نشان می دهد که چگونه مارک های B2B با قدرت بازاریابی محتوا بیدار می شوند ، تا حدی به دلیل همه گیری COVID-19 ، و به طور فزاینده ای در این روش سرمایه گذاری می کنند.

حدود 43 درصد از بازاریابان B2B می گویند بودجه بازاریابی محتوای شرکت آنها در سال 2021 نسبت به بودجه 2020 افزایش یافته است. علاوه بر این ، 66 درصد انتظار دارند بودجه بازاریابی محتوای 2022 خود نسبت به بودجه 2021 افزایش یابد.

گزارش سالانه که مجدداً توسط MarketingProfs و موسسه بازاریابی محتوا تهیه شده و توسط ON24 حمایت می شود ، بینش هایی در مورد معیارها ، بودجه ها و روندهای بازاریابی محتوای B2B ارائه می دهد.

رویدادها به احتمال زیاد در سال آینده محور اصلی خواهند بود ، زیرا بیش از نیمی (52 درصد) از بازاریابان B2B می گویند که انتظار دارند شرکت آنها سرمایه گذاری خود را در رویدادهای حضوری پس از واکسن ، 39 درصد در رویدادهای ترکیبی و 33 درصد در رویدادهای دیجیتالی

واکسن سرمایه گذاری رویدادهای سازمان های B2B پس از COVID

در زیر نمودارهایی انتخاب شده است که یافته های فصل های مختلف گزارش B2B سال جاری را نشان می دهد.

استراتژی ، نظرات و موفقیت کلی

حدود 55 درصد از بازاریابان B2B می گویند تلاش های بازاریابی محتوایی آنها در 12 ماه گذشته نسبتاً موفق بوده است ، 25 درصد آنها بسیار موفق بوده اند و 4 درصد می گویند که بسیار موفق بوده اند.

بازاریابان B2B میزان موفقیت سازمان خود را با بازاریابی محتوا ارزیابی می کنند

ساختار تیم و برون سپاری

نیمی از بازاریابان B2B می گویند که شرکت آنها برخی فعالیت های بازاریابی محتوا را برون سپاری می کند.

شرکتهای بزرگ در مقایسه با شرکتهای کوچک احتمال بیشتری دارد که فعالیتهای بازاریابی محتوا را برون سپاری کنند.

برون سپاری بازاریابی محتوا

ایجاد و توزیع محتوا

بازاریابان B2B می گویند دارایی های محتوا که بهترین نتایج را در 12 ماه گذشته به دست آورده اند ، رویدادهای مجازی/وبینارها/دوره های آنلاین ، گزارش های تحقیقاتی ، مقالات/پست های کوتاه و کتاب های الکترونیکی/کاغذ سفید است.

دارایی های محتوای B2B که بهترین نتایج را تولید می کند

معیارها و اهداف

بازاریابان B2B می گویند اهداف اصلی بازاریابی محتوا در دستیابی به آنها ایجاد آگاهی از نام تجاری و ایجاد اعتبار/اعتماد است.

اهداف به دست آمده از طریق بازاریابی محتوایی B2B

بودجه و هزینه

اکثر بازاریابان B2B می گویند شرکت آنها کمتر از نیمی از کل بودجه بازاریابی خود را صرف بازاریابی محتوا می کند.

کل بودجه بازاریابی صرف بازاریابی محتوا می شود

مشتاقانه منتظر است

پاسخ دهندگان می گویند تغییرات در الگوریتم های SEO/جستجو مهمترین حوزه مرتبط با بازاریابی محتوا برای سازمانهای B2B در سال 2021 و 2022 خواهد بود.

زمینه های بازاریابی محتوا که برای سازمانهای B2B مهمتر خواهد بود

گزارش کامل: 2022 تحقیقات بازاریابی محتوا B2B: معیارها ، بودجه ، روندها


در مورد گزارش
: نظرسنجی آنلاین که نتایج این گزارش از آن تهیه شده بود ، با استفاده از لیست CMI و MarketingProfs به نمونه ای از بازاریابان ایمیل شد. در مجموع 1275 دریافت کننده از سراسر جهان-که نماینده طیف وسیعی از صنایع ، مناطق کاربردی و اندازه شرکت ها هستند-در ژوئیه 2021 به این نظرسنجی پاسخ دادند. این گزارش یافته های 810 پاسخ دهنده را که برای شرکتهای ترکیبی B2B یا B2B-B2C کار می کنند ارائه می دهد. و کسانی که در بازاریابی محتوا مشارکت دارند.