نحوه ایجاد خلاصه فیلم شرکتی با این الگوی آسان

گوش کن

جدید! به مقاله گوش دهید

به عنوان تهیه کننده در یک آژانس ویدیویی ، من دوست دارم با متخصصان بازاریابی کار کنم که می دانند چه می خواهند. اما من متوجه می شوم بسیاری از افراد هنگام ارائه دیدگاه خود در قالب یک خلاصه ویدئویی ، اعتماد به نفس ندارند.

یک خلاصه منسجم سنگ بنای یک پروژه ویدیویی موفق است. این به شما کمک می کند تا از وضوح شروع کنید و در جلسات و زمان پیش تولید صرفه جویی کنید ، و به آژانس ویدیویی شما اجازه می دهد تا به جای شروع از صفر ، بر تنظیم دقیق پروژه شما تمرکز کند.

اما چی است خلاصه ویدئو؟

ایجاد یک خلاصه ویدئویی نیازی به دلهره ندارد. با پاسخ دادن به نه س simpleال ساده ، می توانید به آژانس ویدئویی خود کمک کنید تا هدف فیلم خود را بفهمد ، بازار هدف خود را دقیق مشخص کرده و پیام خود را با تأثیرگذارترین روش ارائه دهد.


اما این مقاله فقط سوالات را مطرح نمی کند. در زیر گزینه هایی برای انواع پاسخ هایی که آژانس ویدیویی شما به دنبال آن است نیز آمده است.

پاسخ های خود را انتخاب کنید ، آنها را در این قالب مختصر ویدئویی وارد کنید ، و presto! شما یک خلاصه محکم دارید که حرفه ای به نظر می رسد و به اجرای راحت پروژه شما کمک می کند.

سوالات و پاسخهای کوتاه ویدئویی شرکتی

1. چرا به فیلم نیاز دارید؟


درک از هدف فیلم شما برای موفقیت پروژه شما بسیار مهم است.

ممکن است نیاز داشته باشید …

  • ویدئوی صفحه فرود که شرکت شما را معرفی می کند
  • تبلیغی که مزایای محصول یا خدمات جدید را نشان می دهد
  • ویدئویی نحوه انجام کار که راهنمای گام به گام استفاده از محصول یا خدمات شما است
  • ویدئوی یک رویداد
  • یک ویدئوی توصیفی که شامل مشتریان راضی شما می شود
  • یک چیز دیگر

اگر در مورد نوع فیلم موردنظر خود درباره اصطلاحات صنعتی مطمئن نیستید ، نگران نباشید – آژانس ویدیویی شما به شما کمک می کند تا ایده های خود را بیان کرده و دقیقاً بدانید که از پروژه ویدیویی خود به چه چیزی نیاز دارید.

2. ویدئوی شما کجا نمایش داده می شود؟

پلتفرمی که برای پخش ویدیوی خود استفاده می کنید بر نحوه فیلمبرداری ، مدت زمان آن و این که آیا از صدا استفاده می کنید یا بر پیام های روی صفحه تکیه می کنید ، تأثیر می گذارد.

ویدیوی شما می تواند …

  • برای وب سایت شما
  • برای رسانه های اجتماعی
  • برای استفاده در کنفرانس ها
  • برای ارسال ایمیل به مشتریان بالقوه
  • دسترسی به تلفن های هوشمند ، رایانه ، لپ تاپ یا رایانه لوحی
  • با ویژگی های دسترسی برای افراد دارای معلولیت بهینه شده است
  • نیاز به زیرنویس برای جوامع مختلف زبانی

3. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

یک عامل مهم در تعیین نحوه ارسال پیام این است که چقدر می خواهید مخاطبان شما اسیر یا گرم باشند.

مخاطبان شما را می توان از …

  • مشتریان بالقوه ای که برای اولین بار محصول یا خدمات شما را می بینند
  • مشتریان احتمالی که از قبل علاقه مند شده اند
  • مشتریان تأسیس شده
  • سایر متخصصان در بخش شما
  • سازمانهای تأمین مالی
  • عموم مردم

4. ویدئو باید چه لحنی داشته باشد؟

شما مخاطبان خود را بهتر می شناسید ، بنابراین راهنمایی در مورد لحن همیشه قدردانی می شود.

شاید باشه…

  • شرکت های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی
  • مهربان
  • فنی
  • پر فکر
  • قابل دسترسی
  • دمدمی مزاج
  • طنز آمیز
  • جدی

5- پیام کلیدی که می خواهید به آن برسید چیست؟

ویدئوها ، مانند محدوده توجه ، در حال کوتاه شدن هستند.

برای ایجاد یک ویدیوی شرکتی تأثیرگذار ، بهتر است یک نکته را به طور قانع کننده ای بیان کنید تا در ده نقطه ای که در جزئیات غرق می شوند فشرده کنید.

در مرحله برنامه ریزی می توانید هر آنچه برای شما پیش می آید را یادداشت کنید ، اما یک تیم نمایندگی به شما کمک می کند تا پیام خود را متراکم کرده و حداکثر صدا را برای آن ارسال کنید.

اگر چیزهای زیادی برای گفتن دارید ، ارزش تهیه مجموعه ای از ویدئوها را دارد که هرکدام به منظور متفاوتی خدمت می کنند.

6. پیام شما چگونه باید منتقل شود؟

اگر پاسخ این سال را نمی دانید ، آژانس ویدئویی شما می تواند از طریق گزینه ها صحبت کرده و نمونه هایی از انواع فیلم ها را برای شما ارسال کند تا نحوه ارسال پیام شما به موثرترین روش را بررسی کند.

ممکن است تحویل داده شود …

  • توسط مجری (یا حرفه ای یا شخصی از سازمان شما)
  • از طریق مصاحبه با کارکنان ، مشتریان و ذینفعان
  • از طریق صداگذاری
  • از طریق گرافیک و متن روی صفحه

7. آیا ویدئوی شرکت شما به فیلمبرداری ، انیمیشن/گرافیک سه بعدی یا ترکیبی از این دو نیاز دارد؟

در صورت نیاز به فیلمبرداری ، آژانس ویدیویی شما برای ضبط به چه چیزی نیاز دارد؟ چند روز فیلمبرداری خواهید کرد؟ اگر به انیمیشن نیاز است ، آیا می خواهید چیز خاصی را به تصویر بکشید؟

باز هم ، اگر مطمئن نیستید ، آژانس ویدیویی شما می تواند گزینه های موجود را با توجه به بودجه ای که در نظر دارید ، مورد بحث قرار دهد.

8. چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

به اشتراک گذاری پیوندها به ویدیوهایی که دوست دارید یا سازمان شما قبلاً از آنها استفاده کرده است به آژانس ویدیویی شما کمک می کند تا دیدگاه شما را در مورد پروژه درک کند. اگر می توانید مشخص کنید که چه چیزی را دوست دارید یا می خواهید برای هر ویدیو بهبود یابد ، حتی بهتر!

9. بودجه شما چقدر است؟

بودجه تأثیر بسزایی در رسیدن به اهداف ممکن دارد. در اینجا برخی از هزینه ها را باید در نظر گرفت:

  • پیش تولیدبه برخی از مثالها ، برنامه ریزی و همکاری قبل از فیلمبرداری ، تهیه سوالات مصاحبه یا تولید فیلمنامه ای است که پیام شما را مشخص می کند ، مکان ها را سازماندهی کرده و داستان پردازی یک پروژه انیمیشن را انجام می دهد. همه اینها اساس یک ویدیوی شگفت انگیز است و باید در بودجه گنجانده شود.
  • خدمه دوربینبه اگر می خواهید از تصاویر واقعی فیلم بگیرید ، آژانس ویدئویی شما باید بداند چه تعداد خدمه (چه تعداد اپراتور دوربین ، دستگاه ضبط صدا و غیره) بفرستد و آیا برای تهیه فیلم به تهیه کننده نیاز دارید یا خیر.
  • بازیگرانبه هر پروژه ای به بازیگر نیاز ندارد. گاهی اوقات ، حضور افرادی که بخشی از سازمان شما هستند ، اعتبار بیشتری می افزاید. با این حال ، بازیگران می توانند چیزهای زیادی به یک پروژه اضافه کنند ، به ویژه اگر شما سعی می کنید از یک جمعیت شناسی خاص استفاده کنید.
  • ویرایش. آژانس ها از تجربیات خود برای تخمین چند روز ویرایش پروژه استفاده می کنند.
  • انیمیشن. اگر در حال برنامه ریزی یک انیمیشن با شخصیت هستید ، به خاطر داشته باشید که کار سختی است. تکمیل چند دقیقه فیلم ممکن است ماهها طول بکشد ، و نقل قول بودجه این را نشان می دهد.
  • کارهای گرافیکی این شامل کلمات ، نمودارها ، نقشه ها و غیره است. آنها می توانند ساده تر از کاراکترهای کامل باشند و بنابراین هزینه کمتری دارند.
  • صداگذاری. یک صداپیشه حرفه ای می تواند تفاوت زیادی در یک ویدیو ایجاد کند. اگر ویدیوی شما نیاز به صداگذاری دارد ، باید در بودجه گنجانده شود. به خاطر داشته باشید که برای پروژه های بزرگ ، هزینه استفاده می تواند قیمت را افزایش دهد.
  • موسیقی موسیقی فضایی را به یک ویدیو می بخشد. آهنگهای بدون حق امتیاز که مکمل صدای ویدیوی شما هستند باید در بودجه لحاظ شوند.
  • قابلیت دسترسی: زیرنویس ، توضیحات صوتی و امضا. دسترسی مهم است. زیرنویس نباید گران باشد ، مخصوصاً اگر ویدیوی شما کوتاه باشد. اگر به زیرنویس به زبان های مختلف نیاز دارید ، هزینه ترجمه و همچنین هزینه زیرنویس نیز وجود دارد. امضا و توصیف صوتی مهارت های خاصی هستند و هزینه نیز نشان دهنده آن است. اما اگر ویدئوی شما کوتاه است ، ممکن است از اینکه چقدر مقرون به صرفه است که ویدئوی خود را برای کل مخاطبان خود در دسترس قرار دهید مقرون به صرفه باشید.

قالب مختصر ویدئوی شرکتی

این قالب مختصر ویدئویی تنها چیزی است که شما نیاز دارید. فقط کافی است خلاءها را با گزینه های صحیح این مقاله پر کنید ، و یک خلاصه ویدئویی شرکتی ایجاد خواهید کرد که نمایندگی ویدئوی شما را تحت تأثیر قرار می دهد و اطمینان حاصل می کند که پروژه شما شروع فوق العاده ای خواهد داشت.

منابع بیشتر در مورد ویدئوهای شرکتی

محتوای ویدئویی و نقش آن در قیف بازاریابی [Infographic]

سه نوع ویدیو که بازاریابان باید در وب سایت شرکت خود داشته باشند

پنج نکته برای ساختن فیلم های شرکت فرهنگی که دل مشتریان را به خود جذب می کند