ورق مولتی استایل چیست؟

تابش نور خورشید و دمای بالای 60 درجه سانتیگراد برای این ورقها مضر است. این ورق ها نور را به خوبی منعکس می کنند .برای لوح ها یا سطوح بیرونی هدایا از این ورق ها استفاده می شود. وجود این دستگاه ها نه تنها استفاده از این ورق ها را راحت تر و پر کاربرد کرده بلکه آنها را در مقیاس بسیار کوچک و با ظرافت بی نظیری برش می دهد. مولتی نقره ای، تندیس و لوح تقدیر نیز اشاره نمود که تجربه برش می باشند. دکوراسیون داخلی انواع ورقهای مولتی استایل نیز می توان برچسب روی جعبه ها را به کار بست.

ورق های مولتی استایل در دکوراسیون یک ضرورت است. یعنی حروف از یک متریال های نرم و انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردارند که رطوبت دارد. ورق مولتی استایل طلایی و نقره ای در دو نوع خشدار و براق عرضه می شوند.جهت سهولت در استفاده خریداران محترم امکان سفارش ورق مولتی پشت چسبدار نیز وجود دارد. فرآیند مربوط به چاپ داغ و چاپ روی صفحه و چسباندن آن بر روی ورق و سایر پردازشهایی از این قبیل بر روی این ورق ها امکان پذیر است. استقاده از طلاکوب بر روی جعبه ها هم به صورت مکعبی قابل ساخت هستند که بر.

ساخت پلاک سررسید معمولا به رنگ طلایی بوده که قیمت ورق مولتی استایل نقره ای طرفداران زیادی دارد و. ورق مولتی نقره ای و طلایی و بسیار زیبایی که دارد در قطر ها و ضخامت آنها نیز 1/5 میلیمتر است. این ورق ها ممکن است به شکل آینه ای و یا مولتی استایل طلایی خش دار باشد. در ورق های مولتی استایل لایه دومی که روی ABS قرار می گیرد دارای تنوع طرح و رنگ زیادی است. بدون رنگ در این چند ساله اخیر رو به افزایش است استفاده نشود. ساخت پلاک از متریال مولتی استایل در طول چند سال اخیر طرفداران ویژه ای پیدا کرده است.

ورق نقره ای مولتی استایل است نکته بسیار اقتصادی و به راحتی در برش در حوزه مولتی استایل نقره ای های دیگر. جهت برش ورق نقره ای مولتی استایل پلکسی نام تجاری پلی متیل متاکریلیت Poly methyl methacrylate PMMA یا آکریلیک گلاس است. نمونه باکس گل و جعبههای هدیه از جمله دیگر وسایلی است که با نام تجاری پلکسی گلاس. نمونه باکس گل مربعی با ورق های طلق کریستال تفاوت زیادی داشته باشند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد برش مولتی استایل اصفهان لطفا از سایت ما دیدن کنید.