پوشانده و رنگ پوست تصحیح شود

این روش برای افرادی که پوستشان کک مک، جای جوش، پیشی، حلقه های سیاه رنگ دور لب و دور چشم و افرادی که به دلیل بالا رفتن سن پوستشان تیره شده است و کسانی که به دلایل مختلفی رنگدانه های پوستی خود را از دست داده اند مناسب می باشد زیرا می تواند عیوب صورت را بپوشاند. یکی از معایب کرم پودر مایع که پوشانندگی کامل دارند این است که سبب مسدود شدن منافذ پوست میشوند و میتوانند باعث ایجاد جوشهای سر سیاه و جوشهای سر سفید گردند. بزرگترین ایرادی که پزشکان از کرم پودرهای موجود در بازار می گیرند، این است که این کرم ها باعث از دست رفتن طراوت و شادابی پوست شده واستفاده بلند مدت از آنها نه تنها باعث از دست رفتن حالت ارتجاعی و سفتی پوست شده، بلکه باعث پدیدار شدن حالت خستگی و افتادگی در پوست شما می شود.

یکی دیگر از معایب آنها این است که پودرها پس از ترکیب شدن با عرق و چربی پوست، تغییر رنگ میدهند. همچنین برای پوشاندن خطوط ریز و نیز لکهای صورت باید از نوع پوشش متوسط آن استفاده کنید و با پوشش کم آنها کرم پودر نوتریکا پوشانده نمیشوند. ترکیبات آنها هم به صورت پایه روغنی و هم پایه آب میباشند و به همین دلیل برای انواع پوستها (از چرب تا خشک) قابل استفاده است، هرچند در گذشته فقط افراد با پوستهای خشک از این نوع استفاده میکردند. نوع مایع از نظر میزان پوشانندگی در همه حالتهای کم، متوسط و پوشانندگی کامل قابل اعمال است.

برای خرید این محصولات می توانید به صفحه کرم BB کرم CC مراجعه کنید و پس از مطالعه ویژگی های این نوع از کرم ها، در صورت تمایل نسبت به سفارش و خرید آن ها اقدام نمایید. یکی از برتریهای کرم پودر موس نسبت به نوع کرمی این است که بدون اینکه درون شیارها و چروکهای پوستی قرار بگیرند و آنها را برجسته تر کنند، آنها را میپوشانند. این نوع مشابه مدل کرمی هستند با این تفاوت که پوششی بیشتر ایجاد میکنند.

به دلیل فرمولاسیون آن، این نوع محصول دارای ویژگی آبرسانی است و انتخابی مناسب برای استفاده روزمره افراد با پوست های خشک می باشد. بهترین روش اعمال این نوع با استفاده از برس یا اسفنج است. اما بخاطر داشته باشید که اگر پوستی بسیار چرب دارید، کرم پودر پودری پس از گذشت مدتی تکه تکه میشوند. کرم پودرهای فاقد چربی مناسب پوست های چرب و مختلط و کرم پودرهای دیگر مناسب پوست های نرمال تا خشک هستند. اگر دارای پوستی چرب هستید، این نوع، یکی از بهترین انتخابها برای شما خواهد بود.