چالش های تحویل ایمیل B2B | بازاریابی سود

گوش کن

جدید! به مقاله گوش دهید

تحویل ایمیل ممکن است خارج از کنترل شما باشد. این امر به ویژه در مورد مارک های B2B صادق است ، که به طور سنتی با رفتارهای فیلترینگ ناخواسته سرورهای ایمیل شرکت ها و مالکین فناوری اطلاعات که آنها را کنترل می کنند ، دست و پنجه نرم می کنند.

با این حال ، اکنون که Google Workspace و Outlook 365 در حال ورود جدی به بازار ایمیل شرکت ها هستند ، تحویل ایمیل B2B بیشتر شبیه تحویل برای مارک های B2C عمل می کند.

این بدان معناست که قرار دادن صندوق ورودی – یعنی رسیدن به صندوق ورودی گیرندگان – به طور فزاینده ای حدود هفت عامل اصلی تحویل ایمیل را متحد می کند:

  1. زیر ساخت: سرورها ، تنظیمات و کنترل های مورد استفاده ارائه دهنده خدمات ایمیل شرکت (ESP) و احراز هویت (SPF ، DKIM و DMARC) مهم هستند.
  2. جلد: هرچه حجم ایمیل شما بیشتر باشد و الگوهای ارسال شما نامنظم تر باشد ، می توانید از ارائه دهندگان صندوق پستی بیشتر مراقبت کنید.
  3. محتوای ایمیل: به جای نگرانی در مورد انتخاب کلمات ، علائم نگارشی و تعادل تصاویر و متن در ایمیل های خود ، باید اطمینان حاصل کنید که کد ایمیل شما ایمن و تمیز است و به وب سایت هایی با شهرت ضعیف پیوند نمی دهید.
  4. برگشت و تله های هرزنامه: برندها می خواهند نرخ بازگشت سخت خود را در 2 or یا کمتر نگه دارند و از افزودن تله های اسپم به لیست های پستی خود اجتناب کنند.
  5. شکایات هرزنامه: اگر بیش از 0.1 درصد از مشترکان یک مارک ایمیل های خود را به عنوان هرزنامه گزارش دهند ، ممکن است مارک مسدود یا ضد هرزنامه ها باشد.
  6. نامزدی: ارائه دهندگان صندوق پستی می خواهند ببینند که مشترکین فرستنده چگونه باز می شوند ، کلیک می کنند و در غیر این صورت با ایمیل های آنها درگیر می شوند.
  7. شهرت، آبرو: هر ارائه دهنده صندوق پستی از وزن منحصر به فرد و مخفی خود برای شش عامل دیگر و عوامل فرعی آنها برای ایجاد شهرت برای هر فرستنده استفاده می کند ، که ارائه دهنده آن را به آدرس های IP و همچنین دامنه های وب سایت مورد استفاده فرستنده متصل می کند.

با در نظر گرفتن این عوامل ، اجازه دهید در مورد رفتارهای منحصر به فرد مارک های B2B صحبت کنیم که به احتمال زیاد باعث مسدود شدن ایمیل های آنها می شود یا در پوشه ناخواسته قرار می گیرد – که با محاسبه فرصت های از دست رفته و هزینه های بهبودی تحویل ، می تواند گران باشد.

1. بازاریابان B2B به احتمال زیاد لیست ایمیل می خرند

اگر به تعداد شرکت هایی که چنین خدماتی را تحت فشار قرار می دهند توجه کنید ، مارک های B2B می توانند تا حدودی معذور باشند که فکر می کنند مشکلی نیست. من روزانه حداقل یک ایمیل ناخواسته از شرکتی دریافت می کنم که سعی می کند من را به خرید لیست راهنمایی کند.

اگرچه متأسفانه هنوز در ایالات متحده غیرقانونی نیست ، اما خرید لیست ایمیل شما را در معرض خطر …

  • شکایات هرزنامه ، زیرا نمی توانید مجوز خریداری کنید
  • برگشت سخت است ، زیرا افراد شرکت ها را ترک می کنند و آدرس ایمیل آنها غیرفعال می شود
  • تله های هرزنامه ، زیرا فهرست فروشندگان کمتر معتبر از نرم افزار جمع آوری آدرس ایمیل استفاده می کنند ، همچنین تله های اسپم بکر که در اینترنت قرار داده شده توسط سازمان های فهرست بندی کننده و ارائه دهندگان صندوق پستی برای کمک به شناسایی هرزنامه ها جارو می کند.

2. بازاریابان B2B به احتمال زیاد لیست هایی را برای کمپین های ایمیل “اجاره” می کنند

من “اجاره” را در علامت نقل قول قرار دادم زیرا بسیاری از فروشندگان لیست خود را به عنوان لیست تغییر نام داده اند اجاره ای شرکت ها: آنها می دانند که فروش آدرس های ایمیل توسط بسیاری مورد انتقاد قرار می گیرد. اگر اصول زیر را رعایت کنید ، اجاره لیست واقعی اشکالی ندارد:

  • هیچ وقت شما به عنوان مستأجر لیست ، لیست صاحب لیست را نمی بینید. مالکان فقط باید اندازه لیست ، اطلاعات جمعیتی و سایر اطلاعات مربوط به مخاطب را به اشتراک بگذارند.
  • اجاره دهندگان فهرست پیام را ایجاد می کنند. صاحبان فهرست پیام را تأیید یا رد می کنند ، یا درخواست تجدید نظر می کنند.
  • دارندگان فهرست آن پیام را با استفاده از ارائه دهنده خدمات ایمیل خود به مشترکان خود ارسال می کنند.
  • این پیام با نام فرستنده ، سرصفحه و لوگوی صاحبان لیست در بالای ایمیل ارسال می شود ، زیرا آنها تضمین می کنند که شرکت شما با مخاطبان خود مرتبط است.
  • پیام با پیوند لغو اشتراک صاحبان فهرست ارسال می شود ، بنابراین اگر پیام شما برای مخاطبان آنها مناسب نباشد ، لغو اشتراک می شوند.

اگر صاحب فهرست حاضر به رعایت این احکام نیست ، باید به جای دیگری مراجعه کنید ، زیرا این نشان می دهد که پیام شما برای مخاطبین صاحب فهرست مناسب نیست-یا اینکه خود مخاطب از ارزش بسیار پایینی برخوردار است.

3. بازاریابان B2B تمایل دارند شیوه های جذب مشترک گسترده تری داشته باشند

در شرکت های B2B ، مشتریان و مشترکین جدید گاهی توسط اعضای تیم فروش جداگانه جمع آوری می شوند. این امر اجرای استانداردهای مربوط به مجوز را بسیار سخت تر می کند ، که می تواند منجر به سطوح پایین تعامل و تعداد بالای بازگرداندن سخت و شکایات هرزنامه شود.

به عنوان مثال ، گاهی اوقات فروشندگان آدرس ایمیل شخصی را که در لینکدین با او وصل شده اند ، اضافه می کنند ، در صورتی که اجازه دسترسی به کسی را در آن کانال با اجازه دسترسی به ایمیل از طریق اشتباه می گیرند. داشتن سهمیه های جمع آوری آدرس ایمیل می تواند روند را حتی خطرناک تر کند ، شکایات را افزایش دهد و بازگردد.

4- بازاریابان B2B به احتمال زیاد لیست های توزیع سرکش دارند

گاهی اوقات اعضای تیم فروش حساب های ارائه دهنده خدمات ایمیل خود را دریافت می کنند ، بنابراین آنها هدایای خود را جدا از آنچه سازمان انجام می دهد ، پرورش می دهند. این شیوه ها علاوه بر از دست دادن کنترل پیام ها و سرعت آهنگ مارک تجاری ، باید به برندهای B2B مربوط شود زیرا شکایات هرزنامه ایجاد شده توسط آن ایمیل ها می تواند به اعتبار دامنه وب سایت آن و در نتیجه اعتبار دامنه فرستنده (IP) آن آسیب برساند.

اگر تا به حال این کار را نکرده اید (یا مدتی است) ، از ابزاری مانند eDataSource SparkPost یا Oracle’s Deliverability Plus برای شناسایی همه آدرس های IP و ارائه دهندگان خدمات ایمیل که از طرف نام تجاری شما ایمیل ارسال می کنند ، استفاده کنید. به احتمال زیاد با آنچه پیدا می کنید شوکه می شوید.

5- در زمانهای عادی ، بازاریابان B2B به احتمال زیاد لیست خود را در رویدادهای حضوری افزایش می دهند

اگرچه رویدادها مکانی عالی برای جذب مشترکین با کیفیت بالا است ، اما یکی از آخرین مکانهایی است که از فرم های کاغذی استفاده می شود. این امر همواره منجر به خطاهای رونویسی می شود که باعث افزایش نرخ پرش می شود. استفاده از رایانه های لوحی با فرم های انتخابی این خطر را به شدت کاهش می دهد.

جمع آوری مجوزها نیز در رویدادها تیره و تار می شود.

کریستال فاستر ، سرپرست خدمات رشد و تولید تقاضا در اوراکل می گوید: “فقط به این دلیل که مردم از غرفه شما دیدن می کنند ، نشان خود را اسکن می کنند و کارت ویزیت خود را در قرعه کشی شما قرار می دهند به این معنی نیست که آنها برای دریافت ایمیل های تبلیغاتی شما تصمیم گرفته اند.” مشاوره بازاریابی

“ارتباطات عمده ای بین آنچه بازاریابان B2B فکر می کنند باید در آینده اتفاق بیفتد و آنچه که چشم اندازها انتظار دارند وجود دارد. کارکنان رویداد باید کار بسیار بهتری برای جمع آوری رضایت آگاهانه انجام دهند. در حال حاضر ، رضایت بسیاری فرض شده است.”

6. بازاریابان B2B اغلب از فرم های بارگیری گزارش و فرم های ثبت نام وبینار برای تولید سرب استفاده می کنند

گاهی اوقات فرم های ثبت نام شامل جعبه های انتخاب شده یا رضایت از پیش تعیین شده در پشت پیوند “شرایط استفاده” است. شیوه هایی مانند آن ، به ویژه موارد اخیر ، منجر به شکایت زیاد از هرزنامه ها می شود.

شفافیت ضعیف در مورد شیوه های انتخاب ، همچنین می تواند افراد بیشتری را وارد آدرس ایمیل ثانویه ای کند که اغلب آنها را بررسی نمی کنند یا حتی بدتر ، آدرس ایمیل موقت یا آدرس ایمیل من را پنهان کند که پس از مدت کوتاهی باز می گردد.

* * *

بزرگترین چالش برای تحویل ایمیل B2B این است که همه بازاریابان ، فروشندگان ، کارکنان رویداد و سایر کارکنان را بفهمند که چگونه تاکتیک ها و اقدامات آنها بر اعتبار فرستنده شرکت تأثیر می گذارد.

احتمالاً کارکنان رویداد نمی دانند که آدرس های ایمیل ضعیف ضعیف شده و به تحویل ایمیل آسیب می رساند. به همین ترتیب ، فروشندگان احتمالاً نمی دانند که هنگام شروع برنامه بازاریابی سایه خود ، به اعتبار حوزه شرکت خود لطمه می زنند.

کمی آموزش می تواند به کارکنان کمک کند تا درک کنند که همه آنها در حفظ محل صندوق ورودی شرکت نقش دارند.

منابع بیشتر در مورد قابلیت ارسال ایمیل

آنچه هر بازاریابی باید درباره قابلیت ارسال ایمیل بداند

نرخ تحویل ایمیل شما را به پایین می کشاند؟ این 10 باید و 7 نباید را امتحان کنید

پنج اسطوره تحویل ایمیل لغو شد