چگونه می توان برای مرگ نرخ باز کردن ایمیل آماده شد

گوش کن

جدید! به مقاله گوش دهید

این را تصور کنید: کمپین های ایمیل شرکت شما به طور متوسط ​​حدود 15 درصد باز هستند. سپس یک روز ناگهان به 40 ro افزایش می یابد.

شاید فکر کنید این فقط یک اتفاق ساده است … تا زمانی که دوباره اتفاق بیفتد. و دوباره.

هرکسی که دست اندازهای بازاریابی داشته باشد می داند که این دلیل برای جشن نیست. فقط چیزی درست نیست

برای شرکت هایی که ایمیل ارسال می کنند ، این سناریو ممکن است در اواسط سپتامبر اجرا شود. اما حل آن نیازی به کارهای کارآگاهی ندارد: به روز رسانی آینده حریم خصوصی اپل در iOS 15 به زودی نرخ های باز را بی ربط می کند و بازاریابان باید از همین حالا سازگاری خود را آغاز کنند.

چرا نرخهای باز سنتی می میرند


شاید برای شما این سال پیش آمده باشد که چگونه حرکت یک غول فناوری می تواند معیاری را که بازاریابان برای دو دهه به آن وابسته بوده اند ، از بین ببرد.

در اینجا نحوه استفاده کاربران اپل که به iOS 15 ارتقا می دهند انتخاب می کنند که آیا می خواهند “محافظت از حریم خصوصی نامه” را برای برنامه های Apple Mail که برای خواندن ایمیل استفاده می کنند فعال کنند یا خیر. زبان در نسخه بتا این مورد را متقاعد می کند که اکثر کاربران این کار را انتخاب می کنند و در این صورت همه ایمیل ها “باز شده” علامت گذاری می شوند – حتی اگر باز نباشند.


این تغییر به طور قابل توجهی تجار تجارت الکترونیکی را بهم زده است ، زیرا مشتریان آنها ایمیل های خود را از طریق برنامه تلفن همراه بررسی می کنند. اما برای مشاغل B2B نیز اهمیت دارد ، حتی اگر بخش کوچکی از مشترکان ایمیل آنها با آن مشخصات مطابقت داشته باشند.

به بیان ساده ، نرخ های باز ارزش خود را به عنوان یک معیار جهانی از دست می دهند.

با این حال ، اگرچه ممکن است در سنجش علاقه اولیه به آنچه شما باید بگویید ماهر باشد ، اما نرخ باز چیزی را که واقعاً مهم است نشان نمی دهد: نحوه گیرندگان با نحوه ارتباط با شما و پاسخ به آنها.

چگونه می توان بازاریابی ایمیلی خود را برای iOS 15 آماده کرد

غرغروهای اولیه را کنار بگذاریم ، بازاریابان تشخیص می دهند که تغییر قریب الوقوع فرصتی برای بهبود و تجدید تمرکز بر روی هدف نهایی ایمیل ها است.

در اینجا پنج کاری است که باید انجام دهید تا برنامه بازاریابی ایمیلی خود را برای نتایج بهتر هنگام انتشار iOS 15 افزایش دهید.

1. خطوط موضوعی خود را آزمایش کنید

جذب افراد برای باز کردن ایمیل های شما همیشه مهم خواهد بود. تا زمانی که نرخ های باز هنوز یک معیار قابل اندازه گیری هستند ، انواع خطوط موضوعی خود را با آزمایش A/B آزمایش کنید تا مشخص کنید چه نوع پیام رسانی برای کسب و کار شما بهتر عمل می کند. تست A/B این کار را می کند که آیا ایمیل های شما فقط از نوع تبلیغاتی هستند که توسط اتوماسیون بازاریابی ایجاد شده اند یا ترکیبی از هر دو.

اجزایی مانند طول ، لحن ، شکلک های برجسته و کاراکترهای ویژه را تغییر دهید. همچنین ایده خوبی است که از متن پیش نویس خود به عنوان یک بسط ارزشمند برای موضوع موضوع استفاده کنید.

2. محتوای خود را موشکافی کنید

کار شما با یک موضوع موضوعی بهینه پایان نمی یابد. شما باید بازکنندگان ایمیل را تشویق کنید تا گام بعدی را بردارند.

آیا محتوای شما جذاب است؟ و آیا با آنچه در خط موضوع طرح می کنید مطابقت دارد؟

متمایز کننده های خود را تبلیغ کنید-به عنوان مثال ، هر چیزی که شما را از رقبای خود جدا می کند ، مانند کمک سفارشی در صورت انجام خدمات تجاری یا افزایش ارزش افزوده رایگان در صورت حضور در فضای B2C. نکته اصلی ایمیل اطمینان از پاسخ خوانندگان است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که دعوت به عمل شما واضح و قوی است. به این ترتیب ، گیرندگان شما دقیقاً می دانند که می خواهید چه کاری انجام دهند.

3. گردش کار خودکار مبتنی بر باز را تجزیه و تحلیل کنید

بسیاری از مشاغل از اتوماسیون بازاریابی برای مواردی مانند پرورش سرب استفاده می کنند ، در حالی که معیارهای باز معمولاً پیام های بعدی را تعیین می کنند (به عنوان مثال ، تماس باز نشد ، پیام را دوباره ارسال کنید).

گردش کار خود را مجددا ارزیابی کنید. از معیارهای باز باز بمانید و به سمت منطق مبتنی بر تعامل ، مانند فعالیت کلیک بروید. این نشانه قوی تری از علاقه مشترکان شما به پیشنهادات شما و موفقیت ایمیل های شما در انتقال پیام مناسب برای مرحله سفر مشتری است.

4. لیست مخاطبین خود را پاک کنید

داده های نرخ باز ایمیل اغلب در مدیریت لیست نقش دارد. اکنون با حذف لیست مخاطبین بدون تماس خود ، از این مزیت استفاده کنید ، بنابراین iOS 15 را با تمیزترین صفحه ممکن شروع کنید.

و این فقط به خاطر نظافت خانه نیست. اگر همچنان به گیرندگان بی علاقه یا آدرس های مفقود شده ایمیل ارسال کنید ، در آستانه برچسب گذاری برای پوشه ناخواسته قرار خواهید گرفت – و برچسب های هرزنامه و لیست سیاه مسیری نامرتب هستند که نمی خواهید از آن استفاده کنید.

5. پیامک را به عنوان یکی دیگر از کانال های انتخابی پذیرفته باشید

همه نوع کسب و کار – اعم از B2B ، B2C یا خدمات – از پیام های متنی به عنوان منبع ثانویه برای ردیابی فعالیت کلیک استفاده می کنند. و چرا که نه ، وقتی تلفن های همراه بخش بزرگی از روز مردم را مصرف می کنند؟ در حقیقت ، 48 درصد از مردم می گویند که پیامک کانال ترجیحی آنها برای دریافت به روز رسانی از مارک ها است.

پیامک می تواند ایمیل ها را تقویت کند ، جایگزین تاکتیک “بازپرداخت مجدد” افراد غیر بازکن ، ارائه به روزرسانی های مهم یا انجام اهداف معاملاتی شود. پیامک نیز نتایج خود را ارائه می دهد: بر اساس داده های Omnisend ، در سال 2020 نرخ تبدیل پیامک سالانه بیش از 100 درصد برای مارک های تجارت الکترونیکی افزایش یافته است.

زمان تمرکز بر بازاریابی مربوطه است ، نه نرخ باز کردن ایمیل

از دست دادن قریب الوقوع نرخ باز شدن ایمیل به عنوان یک معیار قابل اجرا ممکن است ضربه ای برای بازاریابانی باشد که از آن برای هدایت استراتژی های خود استفاده کرده اند. اما لازم نیست باشد.

امیدوارم به روزرسانی iOS 15 شرکت ها را به آنچه مهمتر است نزدیک کند: تجربه مشتری را مرتبط و جذاب می کند.

مطالب ، خطوط موضوعی و لیست های خود را بهینه کنید و سایر روش های ارتباطی را کشف کنید. و هنگامی که این کار را انجام می دهید ، یک س ariseال پیش می آید: چرا ، برای مدت طولانی ، ما اینقدر به نرخ باز کردن ایمیل اهمیت زیادی داده ایم؟

منابع بیشتر در مورد نرخ باز کردن ایمیل

هفت راه برای افزایش نرخ باز کردن ایمیل و کلیک بر روی آنها [Infographic]

نرخ باز کردن ایمیل (موبایل!) خود را افزایش دهید: چگونه تنها سه خط مهم را بهینه سازی کنید

تاکتیک های ایمیل مورد استفاده فرستندگان با نرخ باز بالا