چگونه می توان تعامل ارائه های رویداد ترکیبی را افزایش داد

گوش کن

جدید! به مقاله گوش دهید

رویدادهای کسب و کار آنلاین از زمان شروع همه گیری رونق گرفته است، زیرا بازاریابان به وبینارها و ارائه های دیجیتال روی آورده اند. و اگرچه رویدادهای زنده به آرامی در حال بازگشت هستند، بسیاری از دفاتر سبک های کاری از راه دور یا ترکیبی را حفظ می کنند – که به این معنی است که مشارکت مجازی اینجاست.

اما بازاریابان باید در برابر وسوسه اضافه کردن یک جریان زنده به رویدادهای حضوری خود بدون تغییر رویکرد خود مقاومت کنند.

مطالعه اخیر Canva بر روی کارمندان ایالات متحده نشان داد که کاملاً 89٪ از کارگران از راه دور می گویند که هنگام تماشای ارائه های آنلاین چند کار را انجام می دهند. آنها موارد حواس پرتی مانند تکمیل کار نامرتبط (42٪)، پیمایش در رسانه های اجتماعی (28٪) و خرید آنلاین (25٪) را ذکر می کنند که نشان می دهد بسیاری از آنها در تلاش برای تمرکز هستند.

بنابراین، اگر بازاریابان می‌خواهند رویدادهای زنده را با موفقیت ارائه کنند و از فرصت‌های سخنرانی حداکثر استفاده را ببرند، مهم است که بدانیم چگونه می‌توان مخاطبان از راه دور را جذب کرد. با درک اینکه چرا مردم حواسشان پرت می شود و چگونه می توان به بهترین شکل با حواس پرتی مبارزه کرد، بازاریابان می توانند جایگاه های سخنرانی ترکیبی رویداد خود را ارزشمندتر کنند.

مردم را با تصاویر بصری تحریک کنید

حواس پرتی معمولا زمانی اتفاق می افتد که افراد سعی می کنند از احساسات ناخوشایند مانند کسالت، خستگی یا استرس فرار کنند. به حداقل رساندن این احساسات یکی از مهم ترین عوامل در حصول اطمینان از درگیر ماندن افراد است – به ویژه کارگران دوردست که احتمالاً سطح خستگی آنها بالا است.

تحقیقات Canva نشان می‌دهد که 54 درصد از کارگران می‌گویند که ارائه‌های آنلاین به طور مرتب داده‌های زیادی را شامل می‌شوند، و 52 درصد می‌گویند که ارائه‌ها تصاویری غیر الهام‌بخش دارند، تحقیقات Canva نشان می‌دهد – بنابراین جای تعجب نیست که تمرکز افراد برایشان مشکل باشد. همانطور که تصاویر قوی نقش مهمی در ارتقای تعامل در کانال های اجتماعی و تبلیغات دارند، کیفیت بصری رویدادها و ارائه ها از راه دور نیز اهمیت دارد.

با معرفی عکس‌ها، گرافیک‌ها و رنگ‌های جذاب، و همچنین دارایی‌های متحرک مانند ویدیوها و گیف‌ها، مجریان می‌توانند لحظات طنز، شگفتی و تحریک بصری را معرفی کنند که به عنوان وزنه‌ای در برابر منفی بالقوه عمل می‌کند. همچنین باعث ایجاد حس تنوع می‌شود و باعث می‌شود که کسالت کمتر رخ دهد.

کاری کنید که مخاطبان از راه دور احساس کنند که شامل آن می شوند

افرادی که از خانه خود را تنظیم می کنند، از تعاملات اجتماعی که در رویدادهای زنده رخ می دهد، غافل می شوند و این حس در حاشیه بودن می تواند سطح استرس را افزایش دهد. سه چهارم (78٪) از کسانی که توسط Canva مورد بررسی قرار گرفتند موافقند که تقویت مشارکت و مشارکت در بین کارکنان از راه دور و در محل یک چالش است.

ارتباطات شاد بین افراد سطح هورمون لذت ما را افزایش می دهد، که بلافاصله اضطراب را کاهش می دهد و تمرکز را بهبود می بخشد. این بینش را می توان هنگام ارائه در رویدادهای ترکیبی با تعریف و تمجید از مخاطبان و مخاطب قرار دادن مستقیم شرکت کنندگان از راه دور به کار برد تا آنها احساس کنند که در آن حضور دارند.

راه دیگر برای ایجاد ارتباط با مخاطبان این است که اطمینان حاصل شود که مجریان داستانی انسانی دارند و به آنها فضایی برای نشان دادن شخصیت خود می دهند.

فناوری همچنین می تواند برای تعامل با افراد در محیط های از راه دور و حضوری استفاده شود. به عنوان مثال، مخاطبان را می توان تشویق کرد که در یک مسابقه شرکت کنند، سوالات خود را با استفاده از تلفن خود ارسال کنند، یا در یک نظرسنجی شرکت کنند.

آن را کوتاه و قابل اشتراک گذاری نگه دارید

اکثر سخنرانی‌ها و زمان‌های سخنرانی برای یک ساعت یا بیشتر طول می‌کشند، اما همانطور که تحقیقات Canva نشان داد ارائه‌های بیش از حد طولانی یک ناامیدی رایج برای مخاطبان است. اگر رویداد آنلاین شما از یک عرشه اسلاید طولانی با تنوع کمی تشکیل شده است، می توانید مطمئن باشید که اکثر مردم تا پایان آن را تنظیم خواهند کرد.

به جای اینکه به دنبال پر کردن یک ساعت از پیش تعریف شده باشید، به راه هایی فکر کنید که اطلاعات را به اصول اولیه خود برگردانید و چارچوب زمانی خود را در مورد آن تصمیم بگیرید. اگر نمی توان یک ارائه را کوتاه کرد، در فواصل زمانی معینی برای پرسیدن سؤالات وقفه ایجاد کنید، یا ترکیبی از قالب های رسانه ای را برای تفکیک موارد اضافه کنید.

همچنین مهم است که در مورد آنچه پس از ارائه شما اتفاق می افتد فکر کنید. بیشتر رویدادهای مجازی ضبط می‌شوند تا بتوانند به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شوند تا مخاطبان در زمان خود مصرف کنند. اگر یک ارائه به خصوص جالب یا جذاب باشد، اشتراک‌گذاری آن می‌تواند مخاطبان بسیار بیشتری نسبت به خود رویداد داشته باشد.

دادن توانایی به افراد برای تماشای زمانی که می‌خواهند همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بر بخش‌هایی از ارائه تمرکز کنند که بیشتر به آنها مربوط است.

به تجربه رویداد ترکیبی عادت کنید

تحقیقات Canva نشان می دهد که بازاریابان به سرعت واکنش نشان داده اند تا رویدادهای خود را برای کارگران از راه دور مناسب کنند و 59٪ گفتند که انتظار دارند تا حدی از خانه کار کنند. این بدان معناست که بازاریابان با چالش جدیدی مواجه هستند که هم به مخاطبان زنده و هم از راه دور به طور هم‌زمان پاسخگو هستند و نیاز به بازنگری استراتژی است.

با تغییر شرایط، می‌توانیم ببینیم که چگونه شرکت‌های فناوری بزرگ جنبه‌های بصری و قابل اشتراک‌گذاری جدیدی را به ارائه‌های خود می‌آورند تا مخاطبان را در محیط‌های کاری مختلف درگیر کنند. در نهایت، آنهایی که جلوتر از منحنی می‌شوند و جذاب‌ترین رویدادهای ترکیبی را برای مشتریان و بالقوه‌ها ایجاد می‌کنند، به احتمال زیاد به شناخت برند و سرنخ‌های فروش مورد نظرشان دست خواهند یافت.

منابع بیشتر در مورد رویدادها و ارائه های ترکیبی

آینده ترکیبی: رویدادهای B2B چگونه در حال تکامل هستند

ایجاد یک تجربه بهتر برای مخاطب: اولی گاردنر در بازاریابی هوشمند [Podcast]

کسب و کار غیر معمول: تغییر رویدادهای زنده به تجربیات دیجیتال و ترکیبی