5 دلیل برای اولویت بندی طراحی UX وب سایت

گوش کن

جدید! به مقاله گوش دهید

اختصاص بودجه برای یک وب سایت همیشه یک کار چالش برانگیز است. کارکردن با هر گونه امکانات مالی ضروری است در حالی که این هزینه ها را به وظایف مناسب تقسیم می کند. اولویت بندی ضروری است – و تجربه کاربر (UX) باید در بالای آن لیست قرار گیرد.

تمرکز بر UX وب سایت به این معنی است که کاربران خدمات خود را به آنچه که نیاز دارند ، سریع و آسان ارائه دهند. هنگام مدیریت ارتباطات و بازاریابی B2B ، این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مصرف کننده تجاری که به دنبال محصول یا خدمات است به احتمال زیاد به دنبال حل مشکل یا نگرانی است. آن کاربر فاقد زمان و حوصله برای جستجوی راه حلی از طریق نسخه های بی ربط ، انیمیشن ها و فیلم ها است.

UX مدتهاست که به عنوان یک فکر بعدی در نظر گرفته شده است. بیایید به پنج دلیل بپردازیم که مشاغل باید به نیازهای UX توجه کنند و منابع مناسب را به منطقه هدایت کنند.

1. اصلاح طراحی وب سایت هزینه و زمان زیادی را در بر دارد

ایجاد یک وب سایت جدید می تواند هیجان انگیز باشد ، اما یک فرآیند پرهزینه است. بسیار مهم است که همه چیز را در اولین بار درست کنید.

اگر نتوانید خواسته ها و انتظارات مخاطبان خود را برآورده کنید ، بدهی UX ایجاد خواهید کرد. چنین دغدغه ای باید دیر یا زود برطرف شود و هرچه مدت بیشتری آن را ترک کنید ، طراحی مجدد وب سایت گران تر و مزاحم تر خواهد شد.

هنگام تدوین استراتژی UX وب سایت خود ، تخصص حرفه ای را به دست آورید و تا آماده شدن آن را راه اندازی نکنید. برای اطمینان از اینکه قربانی هیچ گونه مشکل اساسی نمی شوید ، به آزمایش ، اصلاح و بررسی مداوم بپردازید.

شما باید وب سایت خود را در فواصل معینی طراحی مجدد کنید. هیچ چیز برای همیشه دوام نمی آورد و روندهای جدید UX بوجود می آیند. اگر شما از یک پایه محکم برخوردار هستید ، به احتمال زیاد این تنظیمات جزئی و قابل کنترل هستند. اگر UX نامرغوب بدان معناست که یک توسعه دهنده باید کل وب سایت شما را کدگذاری کند ، شما کسب و کار خود را در موقعیت آسیب پذیری قرار می دهید.

2. برآورده کردن UX وفاداری مصرف کننده را ایجاد می کند

وفاداری به نام تجاری همیشه باید در اولویت کسب و کار B2B باشد. جذب مشتری جدید پنج برابر بیشتر از ایجاد مشاغل تکراری از مشتری فعلی هزینه دارد.

هنگام برخورد با مشاغل ، وفاداری از اهمیت بالایی برخوردار است. عقد قرارداد از طریق خط با یک شرکت بزرگ می تواند زمان بر و خسته کننده باشد. ارائه مداوم برای مشتریان جدید بسیار طاقت فرسا است ، به خصوص اگر برای جریان نقدینگی به چنین درآمدهایی اعتماد کنید.

اگر طراحی UX شما یک رویکرد ساده و بدون دردسر برای مشتریان شما ارائه می دهد ، به احتمال زیاد آنها به شما پایبند خواهند بود. بعید است که یک کسب و کار بتواند آنچه خراب نشده را برطرف کند و یک UX مثبت حتی می تواند تا حد زیادی به جبران افزایش دوره ای قیمت کمک کند.

تلاش برای ایجاد نمایه مشتری در ابتدا و محوریت UX وب سایت خود بر این اساس زندگی را برای همه طرف ها بسیار خوشایندتر می کند.

3. UX برتر در وقت تجارت شما صرفه جویی می کند

کسب و کار شما چقدر زمان صرف پاسخگویی به سوالات و حل مسائل می کند؟ اگر این مشکلات حول حضور آنلاین شما می چرخد ​​، می توانید با طراحی برتر UX وب سایت نگرانی ها را برطرف کنید.

راههای صرفه جویی در زمان ، برای خود و مشتریان بالقوه:

  • صفحات متداول استراتژیک برای پاسخگویی به سوالات متداول
  • نرم افزار Chatbot برای مدیریت سوالات اولیه کاربران
  • یک مسیر مستقیم در قیف فروش به منظور پرداخت ، که هرگونه واسطه را از بین می برد
  • فرم های تماس که به کاربران امکان می دهد از طریق وسایل خودکار با شما تماس تلفنی برقرار کنند ، تماس می گیرند

هیچ کسب و کاری هرگز موفق نخواهد شد اگر تمام ارتباطات انسانی با مشتریان خود را از بین ببرد. با این حال ، یک UX برتر می تواند اطمینان حاصل کند که تعاملات خودکار وب سایت بیشتر از آنکه یک کار سخت باشد ، لذت بخش است.

4. UX وب سایت و SEO دست به دست هم می دهند

همه راه ها با گوگل در دنیای مدرن شروع می شود ، به این معنی که برای لذت بردن از موفقیت SEO ، باید نمره کیفیت شما در محل باشد. UX جامد و جذاب ، مزایای یک استراتژی سئو جامد را به همراه خواهد داشت.

روزگاری الگوریتم های گوگل که عمدتا به کلمات کلیدی مربوط می شوند ، به پایان رسیده است. امروزه رفتار کاربران در تعیین نمره کیفیت به همان اندازه برجسته است.

کاربرانی که می توانند در یک وب سایت حرکت کنند و به آسانی آنچه را که می خواهند پیدا کنند ، به احتمال زیاد در اطراف خود خواهند بود. یک وب سایت آشفته و ضعیف که اصول اصلی UX را برآورده نمی کند ، بیشتر قربانی قانون مخوف 15 ثانیه ای می شود. در نتیجه ، نمره SEO شما کاهش می یابد و وب سایت شما رتبه ها را پایین می آورد.

نگرانی های UX-از جمله دوستی با تلفن همراه و سرعت بارگذاری-را در بودجه بندی موقت خود ایجاد کنید. هزینه کافی برای تولیدکنندگان محتوا در صورتی که تجربه کاربر کم باشد ، نتیجه ای ندارد. کاربران به اندازه کافی دور نخواهند ماند تا از نسخه جذاب شما شگفت زده شوند.

5. طراحی UX برتر تبدیل ها را افزایش می دهد

نمی توان انکار کرد که بازار B2B فرصت کمتری نسبت به B2C برای خریدهای ضربه ای فراهم می کند. رفتارهای تکانشی هنوز در حوزه B2B رایج هستند. ممکن است یک UX برتر منجر به تبدیل فوری نشود ، اما شانس فروش نهایی را افزایش می دهد.

سفر یک مصرف کننده B2B را در نظر بگیرید. مشتری احتمالی شما به احتمال زیاد در حال تحقیق در مورد راه حلی برای یک مشکل خاص است. فقط به این دلیل که کاربران نقطه درد را تشخیص می دهند ، به این معنی نیست که آنها می دانند چگونه آن را حل کنند.

اینجاست که طراحی UX مطرح می شود. با تأیید و همدلی با نیازهای تجاری و سپس روشن ساختن راه حل ، از تشخیص فوری به عنوان یک منبع مفید برخوردار خواهید شد.

کمی صبر لازم است. حتی اگر کاربرانی که محصول شما را کشف می کنند به خرید علاقه مند شوند ، به ندرت می توانند فوراً این کار را انجام دهند. سازگاری نرم افزار ، مجوز و تعهدات مالی همه باید مورد بحث و توافق قرار گیرد.

نکته مهم این است که شما ارتباط برقرار کرده اید. اگرچه ارتباط عاطفی در ارتباطات B2B کمتر رایج است ، اما شما با ایجاد پیوند از طریق کارآمد و وب سایت مفید UX هیچ آسیبی به مشتریان خود نمی رسانید.

* * *

این به شما بستگی دارد که هنگام ساخت یک وب سایت تجاری جدید چقدر از بودجه خود را برای طراحی UX اختصاص دهید. بررسی تجاری اروپا 15-20 درصد از کل بودجه پروژه شما را توصیه می کند. اگر آمادگی انجام این سرمایه گذاری را دارید ، مزایای بلند مدت UX بزرگ به خودی خود صحبت می کند.

منابع بیشتر در طراحی UX وب سایت

سه اصل UX که به وب سایت شما کمک می کند کار خود را به درستی انجام دهد

ارزش تجاری طراحی تجربه کاربری [Infographic]

10 فرصت بهینه سازی B2B برای تقویت وب سایت شما نادیده گرفته می شود