Target CPA Hype – یک چک لیست برای مارک ها

گوش کن

جدید! به مقاله گوش دهید

بازاریابان درباره پتانسیل پیشنهاد Google CPA Target ، که یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی را برای ارائه بینش و نتایج پیشرفته جفت می کند ، سر و صدا دارند. تا آنجا که ممکن است تعداد زیادی تبدیل با هزینه هدف مشخص برای هر خرید جمع آوری می کند ، بنابراین به سرعت در بازاریابی محبوبیت پیدا می کند.

دو دلیل عمده برای آن وجود دارد:

  • اول ، CPA هدف از سیگنال های زمان واقعی ، مانند سابقه مرور و مکان ، برای ارائه تبلیغات استفاده می کند. شایعات حاکی از آن است که این فناوری حتی روند آب و هوا ، بازار سهام و دستگاه های اینترنت اشیا را نیز در نظر می گیرد.
  • ثانیاً ، مزایده در سطح حراج را سریعتر از حد ممکن انسانی انجام می دهد. مدیران کمپین نمی توانند در هر ثانیه از روز برای هر برداشتی پیشنهاد بدهند ، اما هوش مصنوعی آن را به واقعیت تبدیل می کند.

Google پیشرو در راه اندازی کمپین های مختلف برای استفاده از استراتژی پیشنهاد CPA Target است و مارک ها آن را از بین می برند. به هر حال ، تبلیغ کنندگان همیشه در تلاش هستند تا راه هایی را برای بهینه سازی کمپین ها بیابند و به یکی از مهمترین اهداف خود دست یابند: رسیدن به نتیجه نهایی.

اما بازاریابان ابتدا باید مطمئن شوند Target CPA از راهبرد مناسبی برخوردار است.

مقیاس پذیری محدود؟ یک تصور غلط رایج


بسیاری از بازاریابان معتقدند که مقیاس پذیری – یعنی هزینه و کارآیی – هنگام استفاده از استراتژی CPA هدف محدود است. این تا حدی درست است ، اما این تمام داستان نیست.

Google به آگهی های شما اجازه می دهد فقط در حراجی هایی که برای شما امکان برنده شدن در آستانه CPA تعیین شده است ، نمایش داده شوند. این بدان معناست که سایر حراج هایی که لزوماً در آنها شرکت نمی کنید حذف می شوند و هزینه نسبی شما را محدود می کند. با این حال ، تنظیم CPA برای بالا یا پایین بودن تنوع در هزینه را ارائه می دهد و به بازاریابان کنترل بیشتری می دهد.


در چنین مواردی می توانید دو اهرم را بکشید: افزایش یا کاهش اهداف CPA و افزایش یا کاهش آستانه بودجه. اولی به شما امکان می دهد هزینه های خود را مقیاس بندی کنید و دومی تعیین می کند که آیا شما در حراج ها بسته به میزان توانایی خود در یک روز هزینه می کنید یا خیر.

اینگونه فکر کنید: اگر بودجه هزینه روزانه شما بسیار کم است ، در طول روز از حراج خارج می شوید و به احتمال زیاد برای همه گزینه هایی که ممکن است واجد شرایط باشید ، در دسترس نخواهید بود. اما اگر تنظیمات CPA شما بسیار پایین باشد ، احتمالاً نمی توانید در حراج شرکت کنید و بنابراین نمی توانید بودجه ای را که اختصاص داده اید هزینه کنید.

بنابراین در صورت داشتن تنظیمات بهینه ، عملکرد کمپین شما کارآمد و م effectiveثر خواهد بود.

چگونه می توان تصمیم گرفت که آیا CPA هدف برای شما مناسب است یا خیر

CPA هدف می تواند نتایج خوبی را برای نام تجاری شما به ارمغان بیاورد ، اما برای همه مناسب نیست. این برنامه دارای یک منحنی یادگیری تند است و به دلیل تغییر مداوم ماهیت آن می تواند باعث ایجاد استرس و اضطراب برای تیم های بازاریابی شود. به عنوان مثال ، ممکن است در یک روز نوسانات عملکردی 10 تا 40 درصد را مشاهده کنید-یک ترن هوایی که برای افراد ضعیف مناسب نیست.

CPA هدف بهتر است توسط مارک هایی استفاده شود که هدف مشخصی دارند: مارک های مبتنی بر عملکرد که اغلب به دنبال بهینه سازی فروش سرنخ یا تجارت الکترونیک هستند. کسانی که دارای KPI قابل پیگیری هستند فوق العاده خوب عمل می کنند. کسانی که بر KPI های آفلاین تکیه می کنند پیاده سازی استراتژی CPA هدف دشوار است مگر اینکه آن KPI ها به صورت دستی (و اغلب) در سیستم وارد شوند.

از آنجا که موارد زیادی برای بررسی وجود دارد ، قبل از پذیرفتن CPA هدف ، پنج سوال زیر را از خود بپرسید.

1. آیا می خواهم زمان کمتری را صرف تنظیم پیشنهادات دستی و زمان بیشتری برای تمرکز بر استراتژی و برنامه ریزی کنم؟

اگر پاسخ مثبت است ، CPA هدف برای شما مناسب است. این به شما امکان می دهد کشیدن دستی اهرم ها در کمپین های خود را متوقف کنید. دیگر نیازی نیست پیشنهادات کلمات کلیدی ، قسمت های روز ، دستگاه ها یا مخاطبان را خودتان تنظیم کنید. در نتیجه ، زمان بیشتری برای صرف استراتژی برای مشتریان و کل تجارت خود خواهید داشت.

2. آیا من یک سرب ثابت یا هدف CPA فروش به عنوان KPI اصلی خود دارم؟

اگر پاسخ مثبت است ، CPA هدف برای شما مناسب است. داشتن یک CPA ثابت فروش یا هدف اصلی CPA مهم است زیرا شما باید سیستم را هدف خاصی قرار دهید: یک عدد واحد برای تعقیب. CPA هدف برای این استراتژی ها بسیار مناسب است.

اگر هدف شما پویا است و دائماً در حال تغییر است ، استراتژی های CPA هدف برای نیازهای شما به دلیل منحنی یادگیری مناسب ، بهترین نیستند.

3. آیا من در حال حاضر پیگیری ها یا فروش ها را در حساب Google Ads خود دنبال می کنم؟

اگر پاسخ مثبت است ، CPA هدف میتوانست برای تو باشد اگر در تلاش هستید تا آنها را برای کسب و کار خود هدایت کنید ، ردیابی یا فروش در حساب شما کلیدی است. اگر سیستم ضبط کننده این هدایت ها یا فروش ها نباشد ، نمی توانید یک استراتژی پیشنهادی برای هدایت یا فروش بهینه داشته باشید.

4. آیا پروازهای مبارزاتی من معمولاً سه ماه یا بیشتر است؟

اگر پاسخ مثبت است ، CPA هدف ممکن برای تو باشد معمولاً به دلیل منحنی یادگیری ابزار ، چندین هفته یا چند ماه طول می کشد تا نتایج مطلوب را بدست آورید.

اگر به پیروزی سریع نیاز دارید ، از استراتژی پیشنهاد CPA Target اجتناب کنید. معمولاً بسته به میزان در حال اجرا ، تنظیمات جزئی برای بهینه سازی یک کمپین 1 تا 3 ماه طول می کشد. شما معمولاً به باند طولانی تری نیاز دارید تا Target CPA بتواند از این فناوری به طور کامل استفاده کند.

5. آیا در کل کمپین ها ، کلمات کلیدی ، هدف گذاری و تبلیغات خود را تغییر می دهم؟

اگر پاسخ مثبت است ، CPA هدف ممکن نیست بهترین گزینه برای شما باشد به جای آن کمپین های خود را به صورت دستی مدیریت کنید.

یکی از چالش برانگیزترین توصیه هایی که گوگل به مدیران کمپین هایی که از CPA هدف استفاده می کنند می دهد این است که دست در دست نگیرند در حالی که هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشینی کار آنها را انجام می دهد. برای مدیران کمپین عملی که می خواهند در همه جزئیات کمپین مشارکت داشته باشند ، غلبه بر این امر دشوار است.

* * *

بسیاری از شرکت ها از Target CPA استفاده می کنند و از پاداش های بزرگ آن برخوردار می شوند. اما مانند هر ابزار بازاریابی دیجیتالی ، تا زمانی که تصمیم نگیرید که آیا از نظر استراتژیک با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر ، نمی توانید انتظار داشته باشید که از مزایای آن بهره مند شوید.

اگر مناسب باشد ، CPA هدف می تواند تفاوت تعیین کننده ای باشد که به شما کمک می کند در یک چشم انداز رسانه ای شلوغ برجسته شوید.

منابع بیشتر در Google Ads و CPA هدف

پنج نکته Google Ads برای کمک به شما در بازاریابی بهتر PPC

فراتر از Google برای به دست آوردن مشتریان جدید با تبلیغات جستجو

SEO در مقابل Google Ads: کدام روش م Moreثرتر است؟