بر اساس تحقیقات اخیر Edelman و LinkedIn، تصمیم گیرندگان B2B محتوای رهبری فکری را ترجیح می دهند که فروشندگی نداشته باشد و دارای لحن انسانی و دیدگاه روشن باشد.
این گزارش بر اساس دادههای یک نظرسنجی در ژوئن و ژوئیه 2021، بین 3593 مدیر B2B جهانی که محتوای رهبری فکری مصرف میکنند، تهیه شده است.
تنها 15 درصد از پاسخ دهندگان کیفیت کلی محتوای رهبری فکری را که مصرف می کنند را بسیار خوب یا عالی ارزیابی می کنند.
تصمیم گیرندگان B2B می گویند بزرگترین کاستی های محتوای رهبری فکری این است که قطعات بیش از حد بر فروش متمرکز شده اند و تفکر غیراصولی دارند/فقدان ایده های جدید.
حدود 64 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که محتوای رهبری با لحن انسانی و کمتر رسمی را به محتوایی که حتی روشن و روشنفکرانه است ترجیح می دهند.
حدود 67 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که محتوای رهبری فکری را ترجیح می دهند که به طور برجسته POV یک نویسنده قابل شناسایی را نشان دهد تا محتوایی که نویسنده را شناسایی نمی کند.
اکثر تصمیم گیرندگان B2B می گویند که محتوای رهبری فکری را ترجیح می دهند که تحریک کننده باشد، دارای کارشناسان موضوع باشد، از داده های شخص ثالث استفاده کند و بر تحلیل روندهای فعلی تمرکز کند.
در مورد تحقیق: این گزارش بر اساس داده های یک نظرسنجی انجام شده در ژوئن و ژوئیه 2021، بین 3593 مدیر B2B جهانی که محتوای رهبری فکری مصرف می کنند، تهیه شده است.