جدید! به مقاله گوش دهید
این را تصور کنید: مدیر عامل و معاون فروش شما عصبانی هستند. هر کانال بازاریابی – از SEO گرفته تا آهنربای اصلی – باعث افزایش ترافیک به سایت شما می شود. و با این حال، MQL ها و فروش از این الگو پیروی نمی کنند. چطور ممکن است؟
هنگام وارد کردن اطلاعات، از جمله آدرسها، در فرمها و برنامههای کاربردی آنلاین شما، میتواند تجربه کاربری پایینتری باشد.
در مواجهه با رقابت سختتر، بازاریابان هوشمند بیشتر بر بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) تمرکز میکنند و موانعی را که مانع از تبدیل مشتریان بالقوه میشود را از بین میبرند – چه دانلود کتاب الکترونیکی، ثبتنام برای یک دوره آزمایشی رایگان یا خرید.
چرا CRO مهم است
برای دریافت تصویر واضحی از موضوع در مورد CRO و چرایی اهمیت آن، این آمار را در نظر بگیرید:
- بر اساس داده های محاسبه شده توسط موسسه بایمرد، میانگین نرخ رها شدن گاری تقریباً 70 درصد است. کاربران موبایل بیشترین تعداد حوادث رها کردن سبد خرید را به خود اختصاص داده اند.
- طبق WPForms، میانگین نرخ تبدیل برای فرم های آنلاین تنها 21.5٪ است.
- در سال 2021، کالاهایی به ارزش تقریبی 4 تریلیون دلار در گاری های آنلاین رها شدند.
با این حال، همان تحقیق موسسه بایمرد نشان می دهد که 260 میلیارد دلار از این سفارشات از دست رفته قابل بازیابی است و سایت های تجارت الکترونیک تنها با بهبود جریان پرداخت خود، مانند ساده کردن فیلدهای فرم و افزودن ویژگی های مفید مانند آدرس، می توانند نرخ تبدیل را تا 35 درصد افزایش دهند. تکمیل خودکار و این پیشرفتها میتوانند برای همه فرمهای آنلاین شما که اطلاعات کاربران را جمعآوری میکنند اعمال شود.
چرا آدرس تکمیل خودکار اهمیت دارد؟
چه در حال ارسال محصولات به مشتری یا جمعآوری اطلاعات صورتحساب باشید، یکی از مهمترین چیزهایی که باید مطمئن شوید که به درستی دریافت میکنید آدرس است.
وارد کردن داده های آدرس در فرم چالش برانگیز است، به خصوص در تلفن همراه. بین تصحیح خودکار بیش از حد و دشواری ضربه زدن به حرف درست در تلفن، اشتباهات تایپی به راحتی وارد آدرس ها می شوند. تحقیقات نشان داده است که کاربران به طور متوسط پنج برابر بیشتر خطاهای نوشتاری روی تلفنها در مقایسه با رایانهها مرتکب میشوند. حتی در دسکتاپ، اگر کاربران عجله داشته باشند، یا اگر انتظار دارند که نرم افزار ورودی های بد را بگیرد و تصحیح کند، ممکن است یک فیلد داده آدرس را از دست بدهند.
داشتن آدرس صحیح مرتبط با یک سفارش آنلاین ضروری است، اما کلیک کردن روی هر فیلد فرم و تایپ کردن عناصر آدرس جداگانه برای بسیاری از کاربران، به ویژه کاربران تلفن همراه، آزاردهنده است.
بر اساس تحقیقات به اشتراک گذاشته شده در اجلاس برنامه نویس کروم، افزودن تکمیل خودکار آدرس به کاربران شما امکان می دهد 30 درصد سریعتر فرم ها را تکمیل کنند.
تکمیل خودکار آدرسی که به خوبی اجرا شده است، فرم ها را ساده می کند و تسویه حساب جریان می یابد و بار کاربر را کاهش می دهد. با این حال، باید مطمئن باشید که سرویس تکمیل خودکار آدرسی که انتخاب میکنید، فقط آدرسهای واقعی را پیشبینی میکند. بیشتر در مورد آن بعدا.
چهار تاکتیک برای بهینه سازی پرداخت
قانون طلایی بهینه سازی نرخ تبدیل “کمتر، بیشتر است” است.
حدود 21 درصد از خریداران به دلیل فرآیند پرداخت پیچیده یا طولانی، پرداخت را رها می کنند. سادهسازی فرآیند پرداخت میتواند به تبدیل و حفظ آن مشتریان کمک کند. در اینجا چهار تاکتیک برای انجام این کار وجود دارد.
1. پرداخت مهمان
اجرای تسویه حساب مهمان یکی از راههای کاهش اصطکاک برای مشتریانی است که بار اول میشوند. برای بسیاری از افراد، ایجاد یک حساب کاربری، ایجاد رمز عبور و تکمیل یک نمایه خسته کننده است. اجازه دادن به کاربران برای چک کردن به عنوان مهمان، نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد و همچنان می توانید ایمیل آنها را برای بازاریابی و فروش بعدی جمع آوری کنید.
2. طراحی مناسب برای موبایل
طراحی سازگار با موبایل برای تجارت آنلاین بسیار مهم است. حدود نیمی از ترافیک وب سایت امروزی از دستگاه های تلفن همراه است. اگر در حال اجرای تبلیغات در پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستید، بسیاری از این بازدیدها از دستگاه های تلفن همراه می آیند. شما میخواهید تجربهای بینظیر را برای خریداران تلفن همراه فراهم کنید، از ضربه زدن روی تبلیغ خود تا تکمیل خرید در تلفن آنها شروع کنید.
3. شفافیت هزینه
به طور کامل 50٪ از خریداران وقتی که کل آن را با مالیات، حمل و نقل و کارمزدهای غیرمنتظره می بینند، در نهایت سبد خرید را رها می کنند. اطلاعات واضح و مختصر را از قبل در مورد حمل و نقل، مالیات و هر گونه هزینه ای که دریافت می کنید ارائه دهید. مشتریان امروزی برای شفافیت ارزش قائل هستند.
4. آدرس تکمیل خودکار
برای اینکه فرمهای خود را سریعتر پر کنید، به جای فیلدهای جداگانه برای هر جزء آدرس، از یک فیلد واحد برای ورودی آدرس استفاده کنید. با تکمیل خودکار آدرس، تنها پس از چند ضربه کلید، آدرسهای پیشنهادی نمایش داده میشوند که به کاربر امکان میدهد به سرعت یکی را انتخاب کند. به این ترتیب، یک آدرس تأیید شده با فرمت مناسب وارد می شود که تمام اجزای آن به درستی شناسایی شده اند.
مزایای تکمیل خودکار آدرس برای بهینه سازی پرداخت
استفاده از تکمیل خودکار آدرس برای پیشبینی آدرسهای واقعی میتواند تجربه پرداخت را برای کاربران شما بسیار بهبود بخشد.
تکمیل خودکار آدرس یک ویژگی فرم آدرس است که به طور خودکار آدرس های خیابان را در هنگام ورود کاربر پیشنهاد می کند. از مزایای اجرای API تکمیل خودکار آدرس میتوان به افزایش سرعت و دقت اشاره کرد که باعث خوشحالی مشتریان نیز میشود.
چگونه تکمیل خودکار آدرس سرعت را افزایش می دهد
تکمیل خودکار آدرس با یک ورودی یک فیلد عالی کار می کند زیرا باعث صرفه جویی در وقت کاربران برای کلیک کردن روی هر فیلد فرم می شود یا بدتر از آن، در صورت مشاهده اشتباه تایپی، مجبور به کلیک کردن مجدد و وارد کردن مجدد اطلاعات می شود.
حتی میتوانید از «بایاس موقعیت مکانی» برای پیشبینی آدرسهای نزدیک به کاربر خود ابتدا استفاده کنید، که مدت زمانی را که ویژگی تکمیل خودکار آدرس برای پیشنهاد آدرس صحیح طول میکشد، کوتاه میکند.
با استفاده از یک سرویس تکمیل خودکار آدرس، میتوانید نتایج نمایش داده شده را به شهرها، ایالتها یا کدهای پستی خاص محدود کنید، اگر به همه مناطق سرویس نمیدهید، که راهی عالی برای از بین بردن حواسپرتی و اصطکاک است. هیچ کس نمی خواهد تمام راه را از طریق فرآیند تسویه حساب طی کند تا متوجه شود که به دلیل محل زندگی خود نمی تواند خرید را تکمیل کند.
چگونه تکمیل خودکار آدرس دقت را افزایش می دهد
همه خدمات تکمیل خودکار آدرس یکسان کار نمی کنند. به عنوان مثال، ارائه دهندگان نقشه بر روی نزدیک کردن افراد به یک مکان فیزیکی تمرکز می کنند. بنابراین، تکمیل خودکار آنها معمولاً در فیلدهای آدرس ثانویه، مانند شماره واحد یا مجموعه، فاکتور نمی شود. و برخی از ارائهدهندگان تکمیل خودکار از نام خیابان، شهر یا ایالت برای ارائه نتایج پیشنهادی استفاده میکنند که واقعی به نظر میرسند، اما ممکن است مکانهای واقعی نباشند.
استفاده از یک API تکمیل خودکار آدرس که فقط آدرسهای معتبر را نشان میدهد، تضمین میکند که پیشنهادات دقیقی به کاربران خود ارائه میدهید و زمان صرف شده برای پیمایش آدرسهای جعلی را کاهش میدهید. همچنین پایگاه داده شما را خالی از داده های آدرس نادرست نگه می دارد.
پیشبینی آدرسهای ثانویه یکی دیگر از مؤلفههای مهم است. برای کاربران آسان است که فراموش کنند شماره آپارتمان یا مجموعه اداری خود را درج کنند، اما اگر می خواهید در اولین تلاش محصول خود را به درستی تحویل دهید، به داده های آدرس ثانویه نیاز دارید.
در نهایت، یک سرویس تکمیل خودکار آدرس که به خوبی با یک سرویس اعتبارسنجی آدرس کار میکند، میتواند به شما ابرداده آدرس اضافی ارائه دهد که ممکن است به شما در صرفهجویی در هزینه کمک کند. به عنوان مثال، در صورتی که آدرسی مسکونی و تجاری باشد، نرخ حمل و نقل متفاوت است. دانستن این اطلاعات در مورد یک آدرس می تواند به شما در انتخاب ارائه دهنده تحویل مناسب کمک کند. علاوه بر این، افزودن کدهای ZIP+4 می تواند به شما در افزایش سرعت ارسال کمک کند.
تکمیل خودکار آدرس را به سطح بعدی ببرید
ارائه پیشنهادات آدرس پیشنویس هنگامی که کاربر فرم پرداخت شما را پر میکند، راهی عالی برای سادهسازی و تسریع جریان پرداخت شما است. اما اگر بتوانید آن را یک قدم جلوتر ببرید چه؟
تصور کنید مشتری دارید که قبلاً برند شما را دوست دارد و به آن اعتماد دارد و مکان دستگاه را با شما به اشتراک می گذارد. در آن سناریو، کاربر شما به فرم وارد کردن آدرس میرسد، روی دکمه «Autofill Address» کلیک میکند و 10 آدرس نزدیک به مکان آنها به طور خودکار نمایش داده میشوند. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که روی آدرس سمت راست کلیک کند و آدرس را پر می کند!
دو کلیک، بدون تایپ، تمام شد!
مزایای تجاری بیشتر تکمیل خودکار آدرس
به عنوان یک رهبر بازاریابی، شما بر بهبود تجربه مشتری و ایجاد تبدیلهای آنلاین بیشتر تمرکز کردهاید. تکمیل خودکار آدرس مزایای بیشتری را برای کسب و کار شما به همراه دارد:
- صرفه جویی در زمان در تماس های خدمات مشتری
- کاهش هزینه های حمل و نقل با بسته های گم شده کمتر و بازگشت پرهزینه
- مدیریت داده ها با داده های مشتری تمیز و استاندارد شده بهبود یافته است
- ترکیب کارآمدتر داده ها در بین سیستم ها
- ROI افزایش یافته است
افزودن تکمیل خودکار آدرس به فرمهای آنلاین شما در نهایت CRO شما را بهبود میبخشد و معاون و مدیر عامل فروش شما را از افزایش فروش راضی میکند.
آیا می خواهید درباره مزایای اجرای تکمیل خودکار آدرس بیشتر بدانید؟ دانلود انقلابی در ورود آدرس: مزایای کلیدی تکمیل خودکار آدرسکتاب الکترونیکی توسط کارشناسان اطلاعات مکان در اسمارتی.