کارت هدیه عالی برای برنامه های پاداش و تشویق

گوش بده

جدید! به مقاله گوش دهید

واداشتن مخاطبان به انجام کاری – مانند معرفی یک دوست یا نوشتن نظر – به انگیزه ای نیاز دارد که می تواند انگیزه ایجاد کند.

و انتخاب کارت هدیه مناسب برای برنامه پاداش یا تشویق شما با فشار همراه است: هیچ کس نمی خواهد اشتباه کند. به این دلیل که کارت های هدیه فقط به همان اندازه برای گیرندگان شما ارزشمند هستند.

سوال این نیست که آیا کارت های هدیه انگیزه موثری هستند یا خیر. ثابت شده است که آنها حتی در مقایسه با پول نقد بسیار مؤثر هستند.

در واقع، بیش از 80 درصد سازمان‌های آمریکایی از طریق مشوق‌های غیرنقدی، مانند کارت‌های هدیه برای کارمندان و سایر هدایای سالگرد کار، به کارکنان انگیزه می‌دهند و به آنها پاداش می‌دهند.

“وقتی مردم پاداش نقدی دریافت می کنند، تمایل دارند با آن مانند حقوق رفتار کنند و از آن برای چیزهای فراموش نشدنی استفاده کنند – برای مثال پرداخت قبض برق. پاداش های ملموس …. از طرف دیگر، جدا از حقوق هستند، شاید به ویژه زمانی که آنها آلن شویر، محقق ارشد بنیاد تحقیقات انگیزشی، می‌گوید: به آنچه یک کارمند می‌خواهد بر خلاف آنچه ممکن است نیاز داشته باشد، بپردازید.

بنابراین سوال این است که چگونه می توانید مطمئن شوید که کارت هدیه مناسب را برای برنامه خود انتخاب می کنید؟

پیدا کردن کارت هدیه عالی

کارت‌های هدیه فردی، گیرندگان را به یک خرده‌فروش گره می‌زنند و به شما اجازه می‌دهند تا بفهمید که کدام یک برای کل مخاطبان شما مطلوب‌تر یا با ارزش‌تر است. آنها خطرناک هستند زیرا شما هرگز نمی دانید که گیرندگان شما واقعاً چه می خواهند یا به چه چیزی نیاز دارند.

و نظرات در هنگام رتبه بندی محبوبیت کارت هدیه متفاوت است. در سال 2017، LendEDU، یک بازار آنلاین محصولات مالی، بیش از 100 کارت هدیه را تجزیه و تحلیل کرد و هر کارت هدیه را بر اساس معیارهای زیر رتبه‌بندی کرد:

  • محبوبیت کارت هدیه، با رتبه بندی جستجوی گوگل تعیین می شود
  • شادی هنگام دریافت کارت هدیه، بر اساس نتایج نظرسنجی مصرف کنندگان
  • میانگین تخفیف خرید برای خریداران
  • میانگین ارزش فروش مجدد برای فروشندگان
  • هزینه های اضافی حمل و نقل

شامل 20 تای برتر:

  • مک دونالد
  • GameStop
  • باغ زیتون
  • خرچنگ قرمز
  • راز ویکتوریا
  • کهل
  • اسباب بازی “R” ما
  • استارباکس
  • Bed Bath & Beyond
  • eBay
  • والمارت
  • بهترین خرید
  • نتفلیکس
  • هدف
  • Amazon.com
  • انبار خانه
  • فاندانگو
  • چیپوتل
  • برای همیشه 21
  • دونات دانکین

صرف نظر از اینکه انتخاب کارت هدیه شما چقدر رتبه بالایی دارد، ممکن است به همه گیرندگان شما مرتبط نباشد. برای مثال استارباکس: همیشه بخشی از گیرندگان قهوه نمی نوشند.

به طور مشابه، مکان گیرندگان شما نیز عاملی است. برای مثال، بازدید از رستوران‌ها و فروشگاه‌های خاص برای دریافت‌کنندگان در جمعیت روستایی دشوارتر است.

اگر آنها انگیزه ای دریافت کنند که به آنها مربوط نمی شود، چنین گروه هایی از مردم ممکن است حتی انگیزه خود را برای انجام کاری که شما می خواهید انجام دهند بی انگیزه شوند.

گیفت کارت های پیش پرداخت

کارت های هدیه پیش پرداخت مانند امریکن اکسپرس یا ویزا در ابتدا ایده آل به نظر می رسند. آنها انعطاف پذیر هستند، به این معنی که گیرندگان شما شانس بیشتری برای خرید دقیقا همان چیزی که می خواهند در خرده فروش مورد نظر خود دارند. اما برخی از اشکالات جدی وجود دارد، به خصوص در مورد تجربه گیرنده.

کارت‌های هدیه پیش‌پرداخت ممکن است منقضی شوند و تجربه پاداش گیرنده را کمتر لذت بخش می‌کند. (هیچ چیز بدتر از دریافت کارت پیش پرداختی نیست که قبل از اینکه تصمیم بگیرید چگونه آن را خرج کنید منقضی می شود!) همچنین تأثیر هزینه های اضافی نیز وجود دارد که اغلب به گیرنده منتقل می شود. به همین دلیل، استفاده از کارت‌های پیش‌پرداخت در اسکناس‌های پایین‌تر ممکن است دشوار باشد.

چگونه کارت تانگو به کارکنان پاداش می دهد

لازم نیست فقط یک کارت هدیه برای برنامه خود انتخاب کنید. دریافت کنندگان دوست دارند جوایز خود را انتخاب کنند،

و پول نقد و کارت های پیش پرداخت تنها انواع پاداش هایی نیستند که انعطاف پذیری را ارائه می دهند. با استفاده از ارائه دهنده مناسب، می توانید طیف گسترده ای از کارت های هدیه دیجیتال را ارسال کنید که گیرندگان شما می توانند از بین آنها انتخاب کنند.

در اینجا نحوه انجام این کار در Tango Card آمده است. کارمندان ما جوایز خود را از طریق ایمیل دریافت می کنند و این روند نمی تواند ساده تر باشد. آنها روی پیوند بازخرید در ایمیل خود کلیک می کنند، که آنها را به یک کاتالوگ پاداش پر از 100+ از محبوب ترین مارک های کارت هدیه هدایت می کند.

تجربه پاداش فوراً رضایت بخش است زیرا کارمندان می توانند بلافاصله کارت هدیه دیجیتالی را که انتخاب می کنند بازخرید کنند. و با گزینه های بسیار، واقعاً چیزی برای همه وجود دارد.

* * *

با شریک مناسب، کارت‌های هدیه دیجیتال می‌توانند همه جعبه‌ها را از نظر مطلوب، مقرون به صرفه بودن و در رفتار رانندگی مؤثر بررسی کنند. بهتر از همه، آنها حدس و گمان را حذف می کنند.

با ارسال انتخابی از کارت‌های هدیه دیجیتالی، مجبور نخواهید بود بفهمید چه چیزی برای گیرندگان شما مطلوب یا انگیزه‌بخش است، زیرا در نهایت، آنها دقیقاً آنچه را که می‌خواهند انتخاب می‌کنند.

تانگو کارت از همه نوع برنامه ها پشتیبانی می کند – از مشارکت کارکنان و وفاداری مشتری گرفته تا سلامتی و مشارکت در تحقیقات. درباره پیوند پاداش بیشتر بیاموزید، یا می توانید یک نسخه نمایشی درخواست کنید.