بهترین روزها و زمان ها برای ارسال در رسانه های اجتماعی

کدام روزها و زمان‌ها بیشترین مشارکت را در پست‌های رسانه‌های اجتماعی کسب‌وکارها دارند؟

برای پی بردن به این موضوع، Sprout Social داده های بیش از 34000 مشتری خود را در انواع مختلف طرح ها، صنایع و مکان های جهانی تجزیه و تحلیل کرد.

محققان دریافتند که محتوای رسانه‌های اجتماعی ارسال شده از مشاغل در روزهای هفته – به‌ویژه سه‌شنبه و چهارشنبه – به طور متوسط ​​بیشترین میزان تعامل را به خود اختصاص می‌دهند. محتوای پست شده در روز یکشنبه به طور متوسط ​​کمترین میزان تعامل را دارد.

دوره زمانی که به طور متوسط ​​بیشترین تعامل را در بین شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌کند، بین اواسط صبح تا اوایل بعدازظهر است (همه زمان‌های ذکر شده در تحلیل در سطح جهانی اعمال می‌شود).

بهترین زمان برای ارسال در شبکه های اجتماعی در روزهای هفته

روزها و زمان هایی که به طور متوسط ​​بیشترین میزان تعامل را در پست های فیس بوک کسب و کارها دارند، روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا حدود 1 بعد از ظهر است.

بالاترین میزان مشارکت جهانی پست فیس بوک بر اساس روزهای هفته و ساعات روز

میزان مشارکت در پست‌های لینکدین در صفحات شرکت معمولاً در اواسط هفته (سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه) از اواسط صبح تا اوایل بعدازظهر به بالاترین میزان خود می‌رسد.

بالاترین تعامل جهانی لینکدین بر اساس روزهای هفته و ساعات روز

میزان مشارکت در توییت‌های برندها در توییتر از سه‌شنبه تا جمعه، از ساعت 9 صبح و تا حوالی ظهر، بالاترین میزان است.

بالاترین میزان مشارکت پست توییتر بر اساس روز و ساعت روز

درباره تحقیق: این گزارش بر اساس تجزیه و تحلیل داده های بیش از 34000 مشتری Sprout Social در انواع طرح ها، صنایع و مکان های مختلف در سطح جهان است.