حیاتی بازدید رخ های طبیعی قندیل های یخی و آهکی داخل غارهای جمهوری اسلامی ایران در می یابیم که به احتمال بسیار هنرمندان اول همین فن از به عبارتی قندیلها برداشتی هنرمندانه کرده اند، و عینا آن را در سطوح داخلی و خارجی بناها اصلی به کار گیری از آجر گچ و یا این که سیمان به فعالیت گرفته اند. در داخل لقاط گره نقوش ویژه طراحی شده نظیر نقوش اسلیمی، گل و برگ و پرنده و غیره را اجرا مینمایند و افزون بر آن قسمت آینه بری به وسیله آینههای رنگی و برش آینه به شکل محدب که به نام کُپ بری (آینه محدب) دارای اسمو رسم است، طرح اضطراری را آماده کرده و به تیتر نمونه در طرح درخت انگور الوان، سیاه و یاقوتی که نیز رنگ و نیز بعدها آن معین است، شبیه اصل درخت طراحی میکنند و آینه محدب را بر اساس طرح مهیا اهمیت گچ بر مرحله فعالیت میچسبانند. آینه کاری مناسب ،آینه cnc و آینه کاری در نگاه اول شباهت بخش اعظمی دارای یکدیگر دارند.ولی چنانچه حساس اعتنا به آنها توجه کرده باشید. ما در ادامه همین مطلب از استاده، تمام نکات مربوط به آینه کاری دیوار، اتاق خواب، راهرو و آشپزخانه را ذکر کرده و جدیدترین مدلهای آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در صورتی که گوشه و کنار های پر زرق و برق برای شما جالب هست می توانید نصیب های خاصی از خانه را آینه کاری نمایید به تیتر مثال بالای میز ناهارخوری را حیاتی طرح های مختلف مثل طرح لوزی و یا این که هرگونه طرح های منحنی که سلیقه ی شما را می خواند. همچنین که استفاده درست از اینه ها در محیط های کوچک موجب ایجاد یک توهم در بزرگنمایی فضا می گردد بطوریکه فضا برای اشخاص دلبازتر و تصویر ارامش بیشتری در خاطرشان نقش می بندد. رنگ ها تاثیر زیادی در گوشه و کنار اطراف ما آینه کاری گلدوست دارند. اکثر زمان ها مردم تصور اشتباهی در آیتم آینه ها در فضای خانه دارند و آن نیز این هست که آینه ها از مد افتاده و سابق هستند. احتمال دارد اساسی شنیدن نام آینه های مشکی عمده به آن به دیده یک شوخی نگاه کنید البته در حقیقت این آینه ها در بازار وجود داراهستند و فراوان نیز شیک هستند. در صورتی که یک نورپردازی منحصر به فرد نیز برای این دیوار در نظر بگیرید، آئینه کاری شما چشم نوازتر به نظر می آید. 2. از آنجایی که وجود آینه قدی در اتاق خواب نسبتاً واجب است خوب تر میباشد یکی از از دیوارهای اتاق تا کف اتاق آینهکاری شود (البته به غیر از دیوار روبروی تخت ¬خواب)، ولی عرض این آینهکاری به سلیقه شخصی و دکوراسیون اتاق شما بستگی دارد. آینه معمولاً در شهر هایی که مرکز فلز کاری بود ساخته می شد، شهر همدان در سده های اول اسلامی از با ترین این مرکزها بود، و آینه های ساخت این شهر شهرت داشت. بکار گیری برنز در تولید آینه سبب ساز بروز آینه های یک روش دارای قالب گیری شد، که پشت آنرا مهم نقوش متفاوت می آراستند، نمونه همین آینه ها که متعلق به سوم ق.م می باشد در کرمانشاه بدست آمده است. از ابتدای تاریخ ساخت آینه، و بویژه از قرن 11 میلادی، ایجاد آینه های سیمین و برنزی تروتمیز به نقش پررنگ آدمی و حیوان و خط تزئینی کوفی به طور چشمگیر گسترش یافت. در طول تاریخ مقرنس سازی مانند هنر های تزئینی دیگر سیر تکاملی را از حیث کثرت کار موفقیت و از حیث افزونی مواد پیمود. مقرنس ها شباهت متعددی به آشیانه زنبور دارند، در بناها به صورت طبقاتی که روی هم ساخته شده برای آرایش دادن ساختمان ها، و یا برای آنکه به تدریج از یک رخ هندسی به شکل هندسی دیگری تبدیل شود به کار می روند. بر سنگ نگاره های مصری بانوان که آینه فلزی در دست دارند، تماشا می شود. بعضی معماران اهل ایران در ساختن و پرداختن مقرنس مهارت زیادی دارند، و نمی گذارند موجب سنگینی ساختمان شود، و بر اصل و شالوده فشار آورد. در جستجو های شوش، تپه حصار، خورین قزوین، املش گیلان، در فی مابین برنز لرستان این گونه آینه ها اهمیت جور یا مبنا حساس نقوش پیکره زنان وجود داشته است. از دوره ساسانی فریم آینه سیمین یا این که نقره ای در دست است، که بخش شیشه ای آن از میان رفته، و نقش پشت آن نگاره یک مرغابی است، که گرداگرد آن را طرح اسلیمی پوشانده است. همین مقرنسها را می قدرت از گزاره وسایل اثر گذار ساختن گنبد ها دانست، که بعد ها محتوای نظری نخستین را از دست داده، و بیشتر برای تزیین به فعالیت رفته است. در این شهر و شهرهای دیگر ایران به کارگیری از آینه توسعه و گسترش یافت و در تزیین اکثری از کاخ های دوره صفوی به کار برده شد.