تقویت B2B CX با پشتیبانی چند زبانه

گوش بده

جدید! به مقاله گوش دهید

همه گیر برای همیشه نحوه انجام کارها را تغییر داده است. این تغییرات در نحوه اداره کسب و کار شرکت ها، از جمله تغییر به کار از خانه و اتخاذ یک محیط کاری نه چندان رسمی را مجبور کرده است.

شرکت های B2B نیز متوجه شده اند که مجبور نیستند از روش های قدیمی پیروی کنند. ارائه یک شرکت در سطح شخصی تر حتی می تواند تجربه مشتری B2B را بهبود بخشد.

راه های زیادی وجود دارد که یک شرکت می تواند خود را انسانی تر به مشتریان نشان دهد و یکی از مهم ترین آنها برقراری ارتباط با آنها به زبان آنهاست.

این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه پشتیبانی چند زبانه برای مخاطبان بین‌المللی می‌تواند به افزایش تجربه مشتری B2B کمک کند.

پشتیبانی چند زبانه چیست؟

بنابراین، پشتیبانی چند زبانه چیست؟

این به معنای ارائه پشتیبانی از همه مشتریان بدون توجه به زبانی است که استفاده می کنند. انجام این کار به ویژه برای مشاغل B2B بسیار مهم است.

برای Antoine Boquen، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت بین المللی استخدام Horizons، پشتیبانی چند زبانه ضروری است: “بیش از شش میلیارد نفر در کره زمین وجود دارند که انگلیسی را به عنوان زبان مادری خود صحبت نمی کنند. بنابراین، تعداد زبان ها افزایش می یابد. که در آن پشتیبانی ارائه می‌دهید، کاری جز کمک به شما برای دستیابی به بازارهای جدید انجام نمی‌دهد. ترجمه وب‌سایت شما بهترین استراتژی برای افزایش دیده شدن پیشنهادات شما در موتورهای جستجو به زبان‌هایی است که می‌خواهید هدف قرار دهید. همچنین بسیار مفید است. علاوه بر این شامل ترجمه منابع پشتیبانی شما، مانند ویدیوها و محتوای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی است.”


تقویت B2B CX با پشتیبانی چند زبانه


برخی از مزایای داشتن پشتیبانی چند زبانه:

  1. ارتباط شما را با مجموعه وسیع تری از مشتریان نشان می دهد. وقتی مشتریان با یک مانع زبانی روبرو می شوند، این تصور را به آنها می دهد که از آنها استقبال نمی کنند.
  2. این باعث می شود پشتیبانی مشتری شما کارآمدتر شود زیرا می توانید مشکلات را سریعتر حل کنید.
  3. ورود به بازارهای جدید را تسهیل می کند.

اگر شرکت شما به دنبال باز شدن در یک بازار جدید است، ارائه پشتیبانی چند زبانه یکی از اقدامات اولیه است که باید بردارید.

چگونه پشتیبانی چند زبانه به شرکت‌های B2B در بهبود CX کمک می‌کند؟

اکثر مشتریان به دلیل تجربه ضعیف مشتری، سوئیچ های سریال هستند. یک تجربه منفی در نتیجه یک مانع زبانی می تواند دلیلی باشد که مشتریان ارائه دهنده خدمات خود را تغییر دهند.

در اینجا چند راه وجود دارد که ارائه پشتیبانی چند زبانه به شرکت‌های B2B کمک می‌کند تا تجربه بهتری برای مشتری ارائه دهند.

1. اعتماد را بهبود می بخشد

بیش از 70 درصد از مصرف کنندگان می گویند که احتمال بیشتری دارد محصولی را بخرند که حاوی اطلاعات به زبان خودشان باشد. همچنین، 56 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند دریافت اطلاعات به زبان خودشان بسیار مهم‌تر از قیمت است. اگرچه این آمار به مصرف کنندگان محصولات اشاره دارد، اما احتمالاً برای مشتریان B2B نیز چنین است.

کمک از خدمات ترجمه می تواند اطمینان حاصل کند که می توانید با مشتریان بالقوه در مکان های مختلف اعتماد ایجاد کنید. متخصصان ترجمه می توانند بیشتر از ترجمه از یک زبان به زبان دیگر انجام دهند. آنها همچنین می توانند محتوا را بومی سازی کنند، بنابراین هیچ چیز گفته نمی شود که به هیچ وجه برای مخاطب جدید توهین آمیز نباشد.

2. پشتیبانی بلادرنگ مشتری را فراهم می کند

بدون پشتیبانی بلادرنگ، تیم شما باید شامل شخصی باشد که پیام مشتری را درک کند و بتواند به شما در ارائه پاسخ کمک کند. این فرآیند اغلب زمان می برد و می تواند برخی از مشتریان فعلی و بالقوه شما را ناامید کند.

حدود 33 درصد از مشتریان وقتی در حین مکالمه به حالت تعلیق در می آیند، ناامید می شوند. 33 درصد دیگر از مشتریان زمانی که مجبور به تکرار خود می شوند، بیشتر ناراحت می شوند.

با اینکه بتوانید در اولین تماس با شما به زبان مناسب به آنها کمک کنید، در حال حاضر مزیت بزرگی به دست می آورید.

3. باعث صرفه جویی در وقت مشتریان می شود

پشتیبانی چند زبانه پاسخگویی به سوالات در زمان واقعی به این معنی است که وقت مشتریان بالقوه خود را تلف نخواهید کرد. آنها می توانند بلافاصله پاسخ هایی را که به دنبال آن هستند دریافت کنند.

بدون پشتیبانی چند زبانه، چقدر طول می کشد تا بتوانید به مشتریان خود که به زبان دیگری صحبت می کنند بازگردید؟ یک روز؟ دو روز؟

در طی آن مدت، آنها قبلاً می توانستند پاسخ را در جای دیگری پیدا کنند و شهرت شرکت شما می تواند ضربه بخورد.

4. به برآورده شدن انتظارات مشتری کمک می کند

مشتریان بالقوه B2B از شما انتظار دارند که پشتیبانی چند زبانه ارائه دهید. ناتوانی در برآورده کردن انتظارات می تواند منجر به از دست رفتن پیشتاز و ضربه طولانی مدت به اعتبار شرکت شما شود.

اگر کسب و کار شما در تلاش است تا وارد بازار بین المللی شود، پشتیبانی از چندین زبان عنصری است که بدون آن نمی توانید انجام دهید.

* * *

اکنون درک واضح تری از اینکه چرا داشتن پشتیبانی چند زبانه برای تجربه مشتری برای کسب و کارهایی که قصد دارند به کشورهای دیگر گسترش پیدا کنند بسیار مهم است، دارید. می توانید برای ایجاد رسانه دیجیتال ترجمه شده برای تجارت خود به ارائه دهندگان خدمات ترجمه مراجعه کنید.

منابع بیشتر در مورد پشتیبانی چند زبانه و تجربه مشتری B2B

بازاریابی دیجیتال در سراسر مرزها: چگونه به یک مخاطب چند زبانه دست یابیم

چرا یک مدل محتوای جهانی در بازار امروز معنا دارد؟ [Infographic]

بازاریابی دیجیتال در سراسر مرزها: چگونه به یک مخاطب چند زبانه دست یابیم