بر اساس تحقیقات اخیر از Authority Hacker، بازاریابان دیجیتال میگویند که نقشهای صنعتی که احتمالاً بیشتر توسط هوش مصنوعی مختل میشوند، نویسندگان محتوا، بازاریابان ایمیل و مدیران رسانههای اجتماعی هستند.
این گزارش بر اساس داده های یک نظرسنجی از 3812 بازاریاب دیجیتال است.
حدود 82 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که نویسندگان محتوا با خطر بالایی از اختلال ناشی از هوش مصنوعی مواجه هستند، 43 درصد می گویند که بازاریابان ایمیل با ریسک بالایی مواجه هستند و 34 درصد می گویند که مدیران رسانه های اجتماعی با ریسک بالایی مواجه هستند.
بیش از نیمی (50.6 درصد) از بازاریابان دیجیتال می گویند که نگران تهدید هوش مصنوعی شغلشان هستند.
یک سوم از بازاریابان دیجیتال می گویند که شرکت آنها قبلاً برخی از وظایف را که به طور سنتی توسط افراد دارای هوش مصنوعی انجام می شد جایگزین کرده است.
حدود 73 درصد از بازاریابان دیجیتال می گویند که حداقل کمی نگران تشابه روزافزون محتوای هوش مصنوعی با محتوای نوشته شده توسط افراد هستند.
درباره تحقیق: این گزارش بر اساس داده های یک نظرسنجی از 3812 بازاریاب دیجیتال است.