قم نیوز – شناخت پیستون و دلایل خرابی آن

در همین طریق به جهت در اختیار گرفتن انبساط حرارتی پیستون از طریق تقویت نمودن یا دو فلزی نمودن بخشی از پیستون که در معرض حرارت بیشتری قرار دارد، به کار گیری پیستون قائم میگردد. در این وضعیت، نگاه ناامیدکننده مکانیک بیشتر از خویش گزاره برای شما استرس زا می شود. البته در بعضی موتورها نظیر موتور پراید، به واسطه جور جانمایی پیستونها و سوپاپها، حتی در صورتی که تسمه تایم در به دور بالا نیز غالب شود سبب عکس العمل همین دو کاربر به نیز دیگر نمی‌شود اما در بخش اعظم خودروها مثل خودروهایی که از موتورهای پژویی استفاده میکنند، درصورتیکه این اتفاق بیافتد قطعا خساراتی سنگینی به موتور وارد خواهد شد. آن نصیب از میل لنگ که در همین یاتاقان ها قرار گرفته می باشد سطح ها میل لنگ نامیده می شود.خارج از محور همین سطوح، سطح ها دیگری وجود داراست که به سر تبارک جور های پیستون مربوط هستند، سطح ها اخیر را لنگی های میل لنگ گویند در میل لنگ معمولا در بین هر دو تراز یک لنگی وجود دارد. از مزایای آلومینیوم می توان به سبکی و ضریب انتقال حرارتی بالا اشاره نمود در درمقابل آلومینیوم مهم معایبی چون ارزش بالا و انبساط مضاعف می باشد . همین عضو متحرک که یک سر آن درون محوطه سیلندر می باشد و از تحت به وسیله شاتون به میل لنگ متصل شده است، پیستون اسم دارد. از مزایای چدن هم می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت ، ارزش ذیل و انبساط اندک آن اشاره نمود و معایب آن هم شامل مواقعی چون وزن مضاعف و انتقال حرارت کم میباشد . رینگ پیستون هم به استدلال خواص ارتجاعی آن، از چدن یا آلیاژهای فولادی ساخته می شود. پیستون رینگ و رایدر حلقه های سپاهان پلیمر به جهت کاربرد های مهندسی و به طور خاص متناسب با پارامتر های عملیاتی شما به جهت طیف وسیعی از حالت عملیاتی طراحی و ساخته می شود. برای جلوگیری ازین دو نقص‌ پیستون حلقه طراحی و ساخته می شود تا در داخل شیارهایی در بدنه ی پیستون نصب گردد.