نحوه عملکرد پیستون خودرو

قطر پیستون بایستی طوری طراحی شود که از قطر سیلندر کمتر بوده و برای قابلیت و امکان حرکت، حالت لقی نسبت به آن داشته باشد و همین فضای لقی، برای حرکت مناسب آن، به وسیله روغن پر می گردد. در مواردی در راستای گژنپین قطر پیستون را کمتر در حیث می گیرند تا پیستون در وضعیت سرد مقداری متمایل به بیضی شود تا همین که در دما های بالا پیستون حالت گرد به خویش بگیرد. در این موقعیت که حلقه مهم پله خارجی است. اکثر قطعات خودرو دارای قدمت استاندارد میباشند و پس از مدتی ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند. به طور کلی هزینه ردوبدل پیستون بالاست ، چرا که فرآیند تماما پیچیده ای داردو مکانیک بایستی موتور را به طور کلی جدا کند و سیلندرها تعمیر شوند. تعدادی موتور بنزینی اول با سیلندرهای دو منظوره بودند ، البته در غیر همین شکل به طور موثری تمام پیستون های موتور احتراق داخلی تک کاره هستند. در غیر این صورت این پیستون های موتور تنه شباهت مقداری به پیستون تنه دارند. سیلندر های دو طرفه می توانند به شکل دو محوره یا تک محوره باشند. در صورتی كه تشخیص دیتا شود کار های یك كاربر بر مغایر قوانین یا این که مصالح سایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب عضو مسدود خواهد شد. مطلب پیشنهادی: بالانس نبودن چرخ را چطور تشخیص پیستون های تقویتی tu5 دهیم؟ نکته: این نوشتهها می تواند شماره یا این که سایز رینگ باشد گونه حلقه و یا کارخانه تولید کننده آن باشد هر علامتی که باشد می بایست آن نشانه را در دوران نسبت به سمت بالا قرار دهیم. روغن کاری کراس اوور نسبت به پیستون تنه مزایایی دارد زیرا روغن کاری آن مشروط به حرارت احتراق نیست: روغن بوسیله ذرات دوده احتراق کثیف نمی شود ، به برهان گرما شکسته نمی شود و ممکن است روغن رشته رشته تر و چسبناک تری داشته باشد. به کارگیری شود اصطکاک هر پیستون و کراس اوور ممکن میباشد صرفا نیمی از آن به جهت یک پیستون تنه باشد. بوش سیلندر قطعهای میباشد که در همه موتورها دیده می شود ولی در بعضی از آن‌ها این قطعه به بدنه سیلندر متصل هست و مستقیما خنککاری نمی‌شود البته در برخی دیگر بوش یک قطعه مجزا هست که میان آن و بدنه سیلندر بوسیله آب، خنککاری میشود. پیستون به قطعهای به نام شاتون متصل است که شاتون نیز در انتهای خود به میل لنگ . اعضاوجوارح متحرک باطن موتور منجمله پیستون، سوپاپ، میل لنگ و … در یک موتور ، هدف آن انتقال نیرو از توسعه و گسترش گاز در سیلندر به میل لنگ از طرز میله پیستون ویا میله اتصال است. شکل این چاک ها به گونه ای می باشد که انتهای آن ها به دامن پیستون متصل می شود. از آنجایی که حلقه پیستون و بوش ، نشانه ها فساد مشترکی دارا هستند با انجام همین تست میتوانید مطمئن گردید که ایراد از رینگ پیستون می باشد. یک‌سری طرح از طرحی کاملاً شناور استعمال می کنند که در هر دو مؤلفه سست است. 7. در نهایت، پیستون سطح تخلیه را انجام می دهد. از همگی پین ها باید از حرکت پهلو پرهیز شود و از انتهای پین در حفر دیواره سیلندر ، معمولا به وسیله گردنه ها خودداری شود. پیستونهای نخستین از چدن بودند ، البته در شکل به کارگیری از آلیاژ سبک خیس ، مزایای آشکاری به جهت تعادل موتور وجود داشت. آنها نیز به تیتر پیستون و هم به صورت استوانه ای عمل می کنند. پیستون (Piston) قطعه ای تقریباً استوانه ای صورت است که داخل سیلندر حرکت رفت و برگشتی انجام می دهد. در یک استوانه کوچک به عنوان یک راهنمای تنه حرکت می کند. رینگ های پیستون انواع متفاوتی دارا هستند که وظایف متفاوتی را انجام می دهند. پیستون ماشین یک عدد از اجزای موتورهای رجوع پذیر ، پمپ های برگشتی ، کمپرسورهای گازی و سیلندرهای پنوماتیک از دیگر مکانیسم های مشابه است. وزن شاتونها باید یک عدد باشد. همین پیستونها وزن ناچیز و اقتدار انتقال حرارت بالایی دارند. به دلیل شتاب بالا و فاصله نزدیکی که نسبتبه دیگر اجزا همسایه خود دارا‌هستند بایستی دائما روغنکاری شوند و در کنار آن در حرارت ایدهآل عمل کنند. 2- پیستون های آلومینیومی : این پیستون ها علاوه بر آلومینیوم اهمیت آلیاژهای مس و نیكل و منیزیوم و سیلكن میباشند و حرارت وارده را خوبتر انتقال ارائه می کنند و صدای كمتری دارا‌هستند و بعلت سبك بودن راندمان وزنی موتور را بهبود میبخشند . آب بندی گاز با استفاده از رینگ های پیستون حاصل می شود. این موتورها به طور معمول از پیستون های crosshead استفاده می کنند. بخش اعظمی از ویژگی های طراحی منحصر به فرد و جزئیات مربوط به رینگ های پیستون وجود دارد.