بر اساس تحقیقات اخیر Intensify و Ascend2، تیمهای B2B بازاری که از دادههای هدف استفاده میکنند – اطلاعاتی که توسط تحقیقات آنلاین مشتریان بالقوه و فعالیتهای مصرف محتوا تولید میشود – احتمالاً در استراتژیهای خود موفق هستند.
این گزارش بر اساس دادههای یک نظرسنجی از 612 متخصص موفقیت، بازاریابی و فروش مشتری B2B است که برای شرکتهایی با درآمد سالانه بیش از 10 میلیون دلار کار میکنند.
حدود 48 درصد از پاسخ دهندگانی که شرکت هایشان از داده های قصد استفاده می کنند، می گویند استراتژی رفتن به بازار (GTM) آنها بسیار موفق است، در مقایسه با 17 درصد از پاسخ دهندگانی که شرکت هایشان از داده های قصد استفاده نمی کنند.
متخصصان B2B میگویند تاثیرگذارترین استفادههای GTM از دادههای هدف برای گسترش حساب مشتری، تبلیغات دیجیتال، تولید سرنخ و شناسایی حساب است.
متخصصان B2B میگویند چالشهای مهمی که هنگام استفاده از دادههای هدف برای تلاشهای GTM با آنها مواجه میشوند، ایجاد یک استراتژی، اندازهگیری تأثیر، و تبدیل دادهها به بینش کارآمد است.
درباره تحقیق: این گزارش بر اساس دادههای یک نظرسنجی از 612 متخصص موفقیت، بازاریابی و فروش مشتری B2B است که برای شرکتهایی با درآمد سالانه بیش از 10 میلیون دلار کار میکنند.