نکاتی برای اداره آژانس در شرایط رکود

گوش بده

جدید! به مقاله گوش دهید

ضرب المثلی وجود دارد که اکثر ما شنیده ایم: املاک و مستغلات همیشه یک سرمایه گذاری خوب است. حتی در زمان‌های دشوار، اکثر مشاوران مالی به ما توصیه می‌کنند که برای بیشترین بازدهی طولانی مدت از اموال خود استفاده کنیم. گاهی اوقات اعصاب پولادین می گیرد. اما ارزشش را دارد.

همین امر را می‌توان در مورد نحوه اداره کسب‌وکارها – به‌ویژه آژانس‌ها – نیز گفت. بله، آن بیرون فرار است و در سه سال گذشته غیرقابل پیش بینی بوده است. اما اگر می‌خواهیم از عقب انداختن استعداد و خلاقیت صنعت خود و تضعیف موقعیت خود نزد مشتریان و همچنین خروجی‌مان اجتناب کنیم، به برنامه‌های استراتژیک بلندمدت نیاز داریم. آنها باید به عنوان نقشه راه عمل کنند تا ما را از انجام واکنش های تند و تیز بر اساس تنها پیش بینی اقتصادی یک ساله بازدارند.

این مقاله درخواستی برای رهبران آژانس است که امسال را با ذهنیت دوراندیشانه در رابطه با استعداد، خلاقیت و نوآوری نزدیک کنند. بیایید همه فراتر از 12 ماه آینده فکر کنیم و در عوض روی 12 سال آینده تمرکز کنیم.

نوسان آونگ استعداد را متوقف کنید

ابتدا اخراج کارکنان ناشی از همه گیری بود. سپس استعفای بزرگ فرا رسید و به سرعت تلاش برای استعدادیابی به وجود آمد. اکنون موج دیگری از اخراج های دسته جمعی در راه است. خیلی زیاد است. این خیلی زانو تند است.

علاوه بر این، برخی از رهبران ابتکارات DEI خود را در نتیجه عدم اطمینان اقتصادی کاهش می دهند. این رویکرد کوته‌بینانه در نهایت به ارتباط و طول عمر آژانس‌های آن‌ها لطمه می‌زند و همچنین پیشرفت قابل توجهی را که باید در صنعت ما ادامه پیدا کند، به عقب می‌اندازد.

رهبران باید رویکرد متعادلی داشته باشند: خونسردی خود را حفظ کنند و دیدگاه بلند مدت داشته باشند. آژانس‌ها و برندهای دوراندیش فرصت نادری را برای جذب استعدادهای جدید و استثنایی در این بازار در نتیجه اخراج شرکت‌هایی که به دلیل عدم اطمینان اقتصادی مضطرب شده‌اند، استفاده خواهند کرد.

برای حمایت از رفاه شخصی کارکنان، در کنار DEI، و در عین حال به سرمایه گذاری در فرهنگ رشد شخصی و حرفه ای خود، کاملاً متعهد به پرداخت و منابع منصفانه باشید. این حوزه ها برای کاندیداها مهم هستند و شرکت هایی که به طور مداوم و واقعی آن مناطق را در اولویت قرار می دهند، در رقابت خواهند بود.

وقتی استعدادها را در اولویت قرار می دهید و واقعاً بر اساس ارزش های شرکت زندگی می کنید، کارمندان شما برای رشد کسب و کار در کنار رهبری آن قدرت و انگیزه پیدا می کنند.

به سرمایه گذاری در نوآوری ادامه دهید

اگر بخواهیم یک نظرسنجی انجام دهیم و بپرسیم که نوآوری چگونه تعریف می‌شود، پاسخ‌های زیادی وجود دارد، بنابراین ابتدا باید ببینیم که نوآوری چیست. نه.

نوآوری یک ابزار، یک ابزار، یک فناوری یا یک فرآیند نیست. یافتن راه‌هایی برای انجام کارهایی است که قبلاً هرگز انجام نداده‌اند – که کار کوچکی نیست.

تعهد مداوم به نوآوری که فناوری و داده های خلاقانه را مهار می کند، حیاتی است. از آنجایی که در عصر اطلاعاتی به هم ریخته و پراکنده رسانه ای که در آن زندگی می کنیم، اینها کاتالیزورهایی هستند که به ما کمک می کنند تا به هدف مورد نظر خود یعنی یک پیشرفت خلاقانه برسیم. به عنوان مثال، در FIG، ما به طور مداوم تا 10٪ از درآمد سالانه خود را در نوآوری سرمایه گذاری کرده ایم. این واقعاً نحوه کار و اثربخشی کاری را که انجام می دهیم تغییر می دهد.

قوی‌ترین و بادوام‌ترین نوآوری معمولاً زمانی که همه چیز خوب پیش می‌رود ظاهر نمی‌شود، بلکه تحت فشار ظاهر می‌شود. آژانس‌ها باید از این زمان عدم قطعیت برای اتخاذ یک طرز فکر تکراری استفاده کنند و نوآوری را برای یافتن چیزی که می‌تواند آنها را متمایز کند، آزمایش کنند.

اتخاذ طرز فکر مورد نیاز برای نوآوری فراتر از زمان حال به رهبران خدمت خواهد کرد. ما را در 12 سال آینده و بعد از آن به خوبی حفظ خواهد کرد.

بدانید که خلاقیت هم از انسان و هم از ماشین می آید

میزان فزاینده ای از فناوری در اختیار ما برای کارآمدتر کار کردن، منجر به صحبت های مداوم در مورد اینکه چقدر دور است – در مورد جایگزینی خلاقیت هوش مصنوعی… و ما شده است. این یک مزخرف مطلق است.

آژانس‌ها نباید هوش مصنوعی را تهدیدی برای خلاقیت بدانند، بلکه باید به عنوان گزینه دیگری در میان ابزارهای بی‌شمار مؤثری که خلاقان برای انجام کارهای بزرگ در اختیار دارند، نگاه کنند.

هوش مصنوعی همچنین زمان افراد را برای تمرکز بر جنبه‌های با مهارت بالاتر و قدرت مغز بالاتر در توسعه کار، کمپین و پلتفرم‌ها آزاد می‌کند.

داده ها و هوش مصنوعی به روشی هم افزایی با هم کار می کنند. مهار اثربخشی داده ها و ترکیب آن با بینش انسانی، مرزهای خلاقیت را برای ایجاد تغییر در نهایت فشار می دهد.

هرگز در مواقع سخت خرج نکنید

برندها نیز باید به بلندمدت نگاه کنند.

به عنوان مثال، Airbnb را در نظر بگیرید، یک سازمان B2C که اساساً در سال 2022 از رسانه های عملکردی رویگردان شد و بیشتر تلاش های خود را در بازاریابی برند سرمایه گذاری کرد، که در طول زمان باعث موفقیت پایدار می شود. اکنون، 70 درصد از ترافیک سایت شرکت از بازدیدهای مستقیم و ارگانیک است. این در مقایسه با 40٪ برای Marriott و Expedia است. چنین قدرت برندی منجر به حاشیه خالص دو برابری نسبت به همتایان مهمان نواز آن شده است. Airbnb همچنین 500 هزار دلار به ازای هر کارمند درآمد ایجاد می کند – بیش از بیشتر شرکت های فناوری و 10 برابر بیشتر از هتل های زنجیره ای.

این موضوع برای برندهای B2B نیز صادق است: شرکت‌هایی که در بلندمدت سرمایه‌گذاری می‌کنند، بازدهی زیادی دارند. سیسکو یک مثال قدرتمند است. این برند در لیست ۲۰۲۲ بهترین برندهای جهانی اینتربرند قرار گرفت که بخشی از آن به دلیل رشد سالانه ۱۴ درصدی سیسکو از سال ۲۰۲۱ است.

رهبر فناوری در سرتاسر جهان از سال 1984 مردم را به اینترنت متصل می‌کند و با چابک ماندن و گسترش محصولات خود به گونه‌ای که از طریق یک استراتژی برند تازه‌سازی شده، به یک ردپای نرم‌افزاری، نه فقط سخت‌افزاری، با چشم‌انداز دیجیتالی در حال تکامل همگام شده است. 2018. این استراتژی که حول محور ایده اتصال می چرخد، موضوعی که در پلتفرم های ارتباطی قبلی برند نیز وجود داشت، شرکت را به سمت حال سوق داد.

در قلب موقعیت‌یابی جدید این مفهوم نهفته است که فناوری سیسکو «در حال ایجاد دنیایی از پتانسیل‌ها» است، زیرا پلی را بین «آنچه انتظار می‌رود و آنچه می‌توان وجود دارد» ایجاد می‌کند، همانطور که در شعار «پلی به سوی ممکن» بیان شده است. “

* * *

با ادامه دوران رکود، جاه طلبی ها و برنامه های بلندمدت خود را مرور کنید. از آنها به هر قیمتی محافظت کنید. تفکر بلندمدت نه تنها برای 12 ماه آینده بلکه برای دهه‌های آینده، زمانی که کووید، رکود اقتصادی و 2023 همه خاطرات دور هستند، کلیدی است.

منابع بیشتر در مورد اداره آژانس در شرایط رکود

چگونه آژانس خود را در دوران رکود بازاریابی کنید

به حداکثر رساندن بودجه بازاریابی B2B – استراتژی ها و نکات رکود: لیندسی بویاجیان هاگان در مورد هوشمندی بازاریابی [Podcast]

زنده ماندن یا رشد کردن؟ مدیران عامل باید اکنون در بازاریابی سرمایه گذاری کنند