زمان استفاده از ویدئو در کمپین های بازاریابی

گوش بده

جدید! به مقاله گوش دهید

بازاریابان ویدیو را در کمپین های خود ترکیب نمی کنند و مزایای متعدد آن را از دست می دهند.

سرمایه‌گذاری در بازاریابی ویدیویی، یک کانال نسبتا جدید، می‌تواند ترسناک باشد، اما اعداد دروغ نمی‌گویند: تحقیقات نشان می‌دهد که 70 درصد از بینندگان پس از دیدن تبلیغات آنها در یوتیوب، از برندهای خاصی خرید می‌کنند.

جای تعجب نیست که 50٪ از متخصصان برجسته بازاریابی می گویند که در حال تحقیق در مورد چگونگی سرمایه گذاری بیشتر در محتوای ویدیویی YouTube در سال 2023 هستند.

زمان همه چیز است

اگر قصد دارید با مخاطبان هدف خود طنین انداز شوید، کمپین ویدیویی شما باید استراتژیک باشد.

هنگامی که شما هر استراتژی بازاریابی جدیدی را اجرا می کنید، بسیار مهم است که زمان بندی درستی داشته باشید. شما باید در زمان مناسب و برای مخاطبان مناسب محتوا تولید کنید تا بهترین نتایج را داشته باشید. کمپین های قدیمی و با زمان بندی ضعیف توسط خریداران بالقوه نادیده گرفته می شوند.

کمپین شما همچنین باید با دوره زمانی معین مرتبط باشد و باید ارزش های برند شما را در بر بگیرد.

در عصر دیجیتال، غول فناوری سیسکو با استفاده از یوتیوب برای ارسال محتوای ویدیویی اطلاعاتی و جذاب وارد عمل شده است. کانال یوتیوب سیسکو به خوبی سازماندهی شده و جامع است و برای کسب و کارهایی که علاقه مند به همکاری با این شرکت هستند، ارزش بسیار خوبی را تضمین می کند.

در زمانی که محتوای دیجیتال یک ضرورت است، استراتژی سیسکو در ایجاد محتوای قابل دسترس و مشارکت قوی موثر است.

از سوی دیگر، بسیاری از کمپین های بازاریابی B2B به طور کامل نتیجه معکوس می دهند زیرا پیام ها معتبر نیستند. در نتیجه، 75 درصد از کمپین‌های برندهای B2B موفقیت کافی برای رشد بلندمدت ایجاد نمی‌کنند.

چه درس هایی می توانید از آن آمار بگیرید؟ وفادار ماندن به ارزش‌های برندتان، توزیع محتوایتان در زمان مناسب و درک مخاطبان، همگی کلیدهای اجرای یک کمپین بازاریابی ویدیویی موفق هستند.

درک مخاطب شما

قبل از افزودن ویدیو به بودجه بازاریابی خود، باید بدانید چه کسانی را با کمپین های خود هدف قرار می دهید. تولید محتوای مناسب برای مخاطبان ضروری است، بنابراین کمپین های خود را با در نظر گرفتن خریدار بالقوه خود توسعه دهید.

مانند مخاطبان خود فکر کنید، در داده های شرکت خود غوطه ور شوید تا در مورد نوع محتوایی که بیشتر از همه می خواهند از شما ببینند، بینش پیدا کنید و شروع به ایجاد آن محتوا برای آنها کنید. اسکریپت، پیام و موضوع کلی باید در بین خریداران شما طنین انداز شود و در عین حال به برند شما وفادار بمانند.

تحقیق در مورد مخاطبان از قبل به شما کمک می کند تا لحنی را که باید برای محتوای ویدیوی خود اتخاذ کنید تعیین کنید. آیا مخاطب شما محتوای آموزنده همراه با پیام جدی را دوست دارد یا چیزی سرگرم کننده و سرگرم کننده را ترجیح می دهد؟

پی بردن به ترجیحات مخاطبان به شما کمک می کند تا یک کمپین ویدیویی متناسب با بینندگان خاص خود ایجاد کنید و در نهایت به برند شما فرصت بیشتری برای دریافت پاسخ مثبت می دهد.

این ویدیو در نهایت باید پاسخ ها و راه حل هایی را برای بینندگان ارائه دهد و فراخوان های روشنی برای اقدام برای آنها ارائه دهد.

کمپین‌های ویدیویی که نقاط درد بالقوه مشتری را برطرف می‌کنند، برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و دنبال‌کنندگان وفادارشان ایجاد کنند، عالی هستند. این نوع ویدیوها همچنین برای افزایش بازگشت سرمایه و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای کسب‌وکارها برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه در کمپین‌های بازاریابی موثر هستند.

چگونه بدانیم چه زمانی باید ویدیو را در کمپین بازاریابی خود قرار دهیم؟

بسیاری از برندها تردید دارند که ابتدا وارد بازاریابی ویدیویی شوند. خوشبختانه، گنجاندن ویدیو در استراتژی بازاریابی شما آسان است و محتوای ویدیویی قوی می تواند موفقیت شما را سر به فلک بکشد.

در اینجا یک چک لیست سه موردی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از آمادگی برای سرمایه گذاری در ویدیو دنبال کنید.

1. اهداف خود را ارزیابی کنید

قبل از ایجاد یک کمپین بازاریابی ویدیویی، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. مهمترین چیز تعیین اهداف و اهداف کمپین ویدیویی شما است. تعیین کنید که آیا می خواهید مشتریان بیشتری جذب کنید یا کالاهای بیشتری بفروشید.

سپس، محتوای مرتبط ایجاد کنید. اگر ویدیوهای نامربوط و غیر جالب ایجاد می کنید یا یک ویدیوی قطبی در کمپین خود دارید، کمتر به اهداف خود می رسید. مطمئناً، یکی ممکن است ضربه بزند، اما اکثر آنها نتایجی را که می‌خواهید به دست نمی‌آورند.

درعوض، آهنگ ثابتی از ویدیوهای مرتبط و جذاب را برای ایجاد تعامل طولانی مدت با بینندگان خود و حفظ علاقه مدت طولانی پس از پایان کمپین حفظ کنید.

2. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید

یافتن مخاطب هدف خود دومین مرحله مهم کمپین بازاریابی ویدیویی شما است. کمپین خود را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید تا نتایج بسیار بیشتری داشته باشید.

کلید بازاریابی ویدیویی خوب، شناخت علایق مخاطبان، ارائه بینش فریبنده و وفادار ماندن به خودتان است.

ارائه محتوای بازاریابی ویدیویی شخصی‌شده باعث می‌شود مخاطبان شما را درگیر کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند.

3. منابع خود را در نظر بگیرید

منابع نام تجاری شما مستقیماً بر نحوه نمایش ویدیو تأثیر می گذارد. اگر بودجه و منابع لازم برای ارائه به کمپین را دارید، می توانید ویدیوهایی با کیفیت بهتر و پیچیدگی بیشتری ایجاد کنید. در نظر بگیرید که چقدر از بودجه خود را می خواهید به بازاریابی ویدیویی اختصاص دهید و چه منابعی لازم است.

مشتریان به ویدیوهایی علاقه دارند که مشکلات آنها را حل کند، نه فیلم های نقره ای با وعده های توخالی. بر این اساس، منابع باید یک جزء ضروری برای در نظر گرفتن باشد، اما داشتن تعداد کمتری از آنها نباید از افزودن ویدیو به جعبه ابزار بازاریابی شما کم کند.

* * *

برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای با سابقه، سرمایه‌گذاری در یک کانال بازاریابی جدید می‌تواند دشوار باشد. خوشبختانه، برای بازاریابی ویدئویی، مزایای آن بسیار بیشتر از خطرات آن است.

اگر آماده ایجاد یک فالوور وفادار هستید، افراد بیشتری در مورد نام تجاری خود صحبت می کنند و کسب و کار خود را توسعه می دهید، اکنون زمان آن است که ویدیو را به بودجه بازاریابی خود اضافه کنید.

منابع بیشتر در مورد استفاده از ویدئو در کمپین های بازاریابی

چگونه ایمیل مارکتینگ خود را با بهبودهای ویدئویی شارژ کنید

هفت نکته برای ایجاد یک کمپین بازاریابی ویدئویی

4Eهای ویدیو: چگونه استراتژی محتوای بازاریابی خود را با انتظارات خریدار هماهنگ کنیم