فشار داخلی به عبارتی نیروی فنریت ذاتی است که رینگ پیستون را مطابق با خصوصیات مصالح و طراحی به عمل رفته در تولید آن منبسط میسازد. به جهت هر پیستون از هر دو جور حلقه به کارگیری میشود، ولی تعداد آنها با توجه به مدل موتور و موقعیت آن تغییر تحول میکند. پیستون از دو متاع آلیاژ آلومینیوم و یا این که آلیاژ چدن ساخته می شوند که هر کدام با مزایا و معایبی میباشند . کل حلقه های پیستون به فعالیت رفته در موتورهای Briggs & Stratton از محصول فولاد چدن میباشند. فشار اعمال شده خارجی فشاری هست که گازهای احتراق بر روی حلقه پیستون وارد آورده و سبب انبساط آن میشوند. حلقه روغنی شامل دو نوار نخ نما بر روی مرحله مماس است. فشار داخلی توسط مسافت حلقه پیستون غیر متراکم تعیین میشود. همچنین نگه داشتن موتور در دورهای بالا در مواقع غیر ضروری، فشار وارده به پیستون و ضریب حرکتی آن را بالا میبرد که سبب به فرسایش و اختلال عمل آن میشود. حلقه های این قطعه به کار رفته در موتورهای کوچک عموما شامل رینگ فشاری، حلقه وایپر و حلقه روغنی میباشند. اکثر موتورهای Briggs & Stratton از رینگ های فشاری حاشیه اریب یا این که حاشیه پررنگ استعمال میکنند. همین پیستون ها که به استدلال دسته طراحی موتورهای دو زمان ذیل فشار مکانیکی فراوان و حرارت بالا قرار داراهستند کمتر در خودروها کاربرد داراهستند و اکثر در موتورسیکلتها به کار میروند. بخش اعظم رینگ های وایپر موتورهای Briggs & Stratton دارای لبه پخ میباشند. حلقه پیستون لبه پررنگ نیز رینگی است که تراز مماس آن مهم تحدب بوده و روانکاری در بین حلقه پیستون و جداره سیلندر را یکنواخت خیس انجام میدهد. درصورتیکه بخواهیم به لهجه معمولی بگوییم که پیستون دقیقا چه کاری انجام می دهد، باید بگوییم که پیستون انرژی حاصل از احتراق سوخت در موتور را به حرکت رفت و برگشتی تبدیل می کند و در غایت همین حرکت، به چرخها و به رخ حرکت چرخشی منتقل میشود. این پخی لبه باعث پیچش حلقه پیستون در هنگامی که فشار گاز احتراق از روی آن برداشته شود میگردد. پیستون رینگ و رایدر حلقه های سپاهان پلیمر برای کاربرد های مهندسی و به طور مختص متناسب حیاتی پارامتر های عملیاتی شما به جهت طیف وسیعی از موقعیت عملیاتی طراحی و ساخته می شود. وقتی که شما استارت میزنید و سوخت وارد سیلندر موتور میگردد , پیستون به وسیله میل لنگ به سمت بالا هل داده شده و بنزین یا این که گاز را به شدت در سر سیلندر متراکم مینماید . چنانچه شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در آیتم piston 53mm berapa cc لطفا از وبسایت ما دیدن کنید.