بر اساس تحقیقات اخیر Unbounce ، گنجاندن ویدئو در صفحات فرود وب سایت به طور کلی باعث افزایش تبدیل نمی شود و گاهی کمی به عملکرد آسیب می رساند.
این گزارش بر اساس تجزیه و تحلیل 35000 فرم مشتری Unbounce و صفحات فرود کلیک شده تهیه شده بود ، که در برخی از آنها هیچ ویدئویی وجود نداشت ، در برخی از آنها ویدیو جاسازی شده بود و در برخی دیگر دارای فیلم پس زمینه بود.
محققان دریافتند که صفحات فرود فرم و کلیک با ویدئوی جاسازی شده در مقایسه با صفحات فاقد ویدئو ، نرخ تبدیل متوسطی پایین تر دارند.
صفحات فرود فرم با ویدئوی پس زمینه در مقایسه با صفحات فاقد ویدئو ، نرخ تبدیل متوسط کمی بالاتری دارند.
صفحات فرود با ویدئو در مقایسه با صفحات فاقد ویدئو ، نرخ تبدیل متوسطی را برای میز کار و تلفن همراه کمتر داشتند.
در مورد تحقیق: این گزارش بر اساس تجزیه و تحلیل 35000 فرم مشتری Unbounce و صفحات فرود کلیک شده است.