استفاده از انسان های دیجیتال برای بازاریابی تأثیرگذار B2B

گوش کن

جدید! به مقاله گوش دهید

سالهاست در دنیایی زندگی می کنیم که وابستگی زیادی به ارتباطات دیجیتالی دارد. در حال حاضر ، این بیماری همه گیر موفق شده است که از فروش حضوری و تعاملات آنلاین به اینترنت سرعت بخشیده و نیاز فزاینده ای به انسان های دیجیتالی ایجاد کند.

بنابراین ، انسان های دیجیتال چیست؟

آنها آواتارهای بسیار واقع گرایانه با شخصیت ، حالت چهره و انحراف صدا هستند که تعادل نهایی بین خودکارسازی و تعامل انسان را ایجاد می کنند.

با پیشرفت قابلیت های انسان های دیجیتال ، شرکت های بیشتری از آنها به عنوان سفیران برند دیجیتال یا تأثیرگذار برای تقویت کمپین های بازاریابی و ساده سازی عملیات تجاری استفاده می کنند.

اینفلوئنسر مدرن B2B

تعاملات دیجیتالی برای موفقیت و مزیت رقابتی شرکت ها در هر صنعتی ضروری شده است. با ارائه خدمات 24 ساعته به مشتریان و مکالمات شخصی و مشابه انسان با مصرف کنندگان ، انسان های دیجیتالی شکاف بین دیجیتال و فیزیکی را پر می کنند و در عین حال راهی نوآورانه برای ارتباط مصرف کنندگان با مارک ها ایجاد می کنند.

طبق مطالعه PWC ، 64 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی و 59 درصد از مصرف کنندگان می گویند که احساس می کنند شرکت ها ارتباط خود را با عنصر انسانی تجربه مشتری از دست داده اند. تا حدودی از قضا ، انسان های دیجیتالی می توانند ارتباط انسانی خود را که از دست داده اند در اختیار مردم قرار دهند و در عین حال دسترسی و درک نامحدود بیش از 70 زبان را نیز فراهم کنند.

یکی دیگر از عناصر فن آوری دیجیتال انسانی که شرکت ها از آن استفاده می کنند ، توانایی تبدیل افراد مشهور مورد علاقه به سفیران برند دیجیتال است.

کمک گرفتن از یک شخصیت مشهور عمومی برای گسترش آگاهی از نام تجاری شما و ایجاد سر و صدا در اطراف یک کمپین خاص می تواند بسیار مهم باشد ، اما در واقع استخدام یکی برای بازاریابی تأثیرگذار B2B شما هزینه بالایی دارد.

همکاری با یک فرد مشهور برای تبدیل آنها به سفیر برند دیجیتال بسیار بیشتر قابل دستیابی است. روزهای رفت و برگشت با مدیر یک شخصیت عمومی برای تعیین در دسترس بودن و مذاکره در مورد قیمت گذشته است. ما در زمان دیجیتالی زندگی می کنیم که تقریباً همه چیز ممکن است ، از جمله دیجیتالی کردن انسان ها – البته با اجازه آنها.

برای سفیران نام تجاری دیجیتال مشهور ، حرکات اساسی و عبارات محاوره ای را می توان در چند دقیقه ضبط کرد و امکانات بی پایان را برای بهبود بازاریابی تأثیرگذار و مشارکت یک نام تجاری با آنها ایجاد کرد.

چهار عنصر سفیر برند دیجیتال

این که آیا شما در حال تبدیل یک بازیگر زن یا ستاره بسکتبال به سفیر دیجیتال هستید یا شخصیت جدیدی ایجاد می کنید تا چهره برند شما باشد ، هنگام کار با یک پلت فرم تجربه انسانی دیجیتال برای طراحی یک تأثیرگذار برای حمایت از نام تجاری خود ، چهار مفهوم اساسی را در نظر داشته باشید. به

1. کد شخصیت

ایجاد شخصیتی که مخاطبان شما را درگیر خود کند و تجربه ای به یاد ماندنی برای آنها به همراه داشته باشد بسیار ضروری است.

شما می خواهید شخصیت مارک و ارزش های شما را مجسم کند ، برای مخاطبان جذاب باشد ، با استفاده از نشانه ها و عبارات غیر کلامی ارتباط احساسی ایجاد کند و لحظات مثبتی را برای مخاطبان خود ایجاد کند.

به زبان ساده ، مردم مستقیماً از طریق سفیر دیجیتال شما با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کنند ، بنابراین تجربه باید تا حد ممکن مثبت باشد.

2. طراحی برای مکالمه

بر روابط متقابل تمرکز کنید نه معاملات. هدف سفیران برند دیجیتال این است که اطمینان حاصل کنند که آنها تا حد ممکن به یک شخص واقعی نزدیک هستند – نه فقط یک ربات چت. بنابراین ، انسان دیجیتالی شما نیاز به تعامل و ارتباط با کاربر شما دارد.

مردم خواهان یک تجربه جذاب هستند ، نه یک روباتیک که می توانند از دستگاه خودپرداز دریافت کنند.

یک قدم برای ایجاد طراحی محاوره ای ، ایجاد نقش متقابل است تا اطمینان حاصل شود که انسان دیجیتالی احساسات مناسب را به کاربر منتقل می کند. آزمایش بر روی تعاملات و عبارات شما به طراحی ورودی هایی کمک می کند که بدون وقت گذاشتن و اطمینان از اینکه مکالمه انسان دیجیتال تا حد امکان زنده است ، از دست می رود.

چنین بینش هایی به انسان دیجیتالی کمک می کند تا گفتگو با کاربر را به جای استفاده از رویکرد فرمان محور هدایت کند. همچنین به انسان دیجیتالی این توانایی را می دهد که مکالمات کوچک انجام دهد تا مبادله یک طرفه به نظر نرسد.

3. UX چند حالته

ایجاد تجربه با استفاده از قدرت تعامل بصری و صوتی همه کاره ضروری است. برخلاف تأثیرگذاران B2B انسان ، سفیران برند دیجیتال یک رابط دیجیتالی چند حالته هستند – به این معنی که آنها می توانند از انواع مختلف محتوای دیجیتالی برای ایجاد یک تجربه متعادل استفاده کنند ، مانند پیاده روی کاربران در طی یک فرایند خاص در حالی که به سوالات آنها پاسخ می دهند.

یکی دیگر از راه های ایجاد تنوع برای انسان دیجیتالی این است که تعیین کنید بر اساس صنعت و اولویت های بازاریابی تأثیرگذار به چه قابلیت هایی نیاز دارید.

به عنوان مثال ، یک شرکت بهداشت و درمان ممکن است از انسان دیجیتالی خود به عنوان ابزاری برای کاهش برخی از بارهای اداری پزشکان خود استفاده کند. در چنین شرایطی ، این شرکت به احتمال زیاد می خواهد انسان دیجیتالی خود با بیماران کار کند ، فرم ها را پر کرده و به سوالات عمومی مربوط به سلامت پاسخ دهد.

4. شخصی سازی

یک اولویت اصلی برای بازاریابان ایجاد روابط پایدار و مثبت با مشتریانشان است ، بنابراین اطمینان از این که انسان دیجیتالی شما تعاملات خود را مرتبط ، یکپارچه و شخصی می کند بسیار حیاتی است.

پلتفرم های دیجیتالی انسان را می توان به پایگاه داده داخلی یک شرکت متصل کرد ، بنابراین اینفلوئنسر مجهز به اطلاعات پیش زمینه ای است که می تواند در هنگام تعامل با مشتری مفید باشد.

بخشی از ایجاد شخصی سازی و ارتباط برای مخاطبان شما داشتن توانایی نظارت بر رفتار انسان دیجیتالی شما و تعاملات آن با کاربران برای تعیین مناطقی است که ممکن است برای تجربه روانتر نیاز به دستکاری داشته باشند.

* * *

همچنان که انتظارات مصرف کنندگان و رفتارهای خرید همچنان در حال تکامل است ، این به شرکت ها بستگی دارد که برای سرمایه گذاری در بازاریابی ، جذب مشتریان جدید با ارتباطات تجاری محکم و اطمینان از وفاداری مشتریان ، راه حل های ابتکاری مانند انسان های دیجیتالی ارائه دهند.

با لنگر انداختن سفیر برند دیجیتال ، شرکت های مترقی B2B می توانند روابط عمیق تری با مشتریان ایجاد کرده و تجربه ای مثبت از مشتری را حفظ کنند که ارزش عمر مشتریان را افزایش داده و اطمینان حاصل کند که تعامل آنها با نام تجاری شما چیزی است که هرگز فراموش نخواهند کرد.

منابع بیشتر در مورد بازاریابی تأثیرگذار B2B

پنج دستورالعمل بازاریابی تأثیرگذار B2B برای مارک ها

استراتژی تأثیرگذار B2B شما: چگونه آن را درست انجام دهیم

اسرار موفق ترین مارک ها در بازاریابی تأثیرگذار: لی اودن از TopRank در زمینه بازاریابی هوشمند [Podcast]