بهترین برند سشوار حرفه ای سالنی

موهای هر فرد برای او دارایی ارزشمندی است و مراقبت بهترین سشوار سالنی از مو یکی از مهم ترین عوامل زیبایی است. سشوار وسیله ای مفید و در عین حال ساده و اقتصادی است که به راحتی می توانید موهای خود را صاف و زیبا کنید.
برای کسانی که نمی خواهند وقت خود را در آرایشگاه تلف کنند و ترجیح می دهند این کار را در خانه انجام دهند و همچنین برای آرایشگرانی که کارشان آرایش و حالت دادن مداوم است، داشتن یک سشوار حرفه ای اولین قدم است.

انتخاب و خرید یک سشوار خوب می تواند به شما در ایجاد انواع مدل مو، مانند موهای صاف و حالت و حالت موج دار و حتی پرپشت کردن موهای حجیم کمک کند.

اگر این اولین بازدید شما از یک سالن است و می خواهید سشوار بخرید، صاحب فروشگاه دارای مارک های مختلف و سشوارهای مختلف با ویژگی هایی است که ممکن است قبلاً در مورد آنها نشنیده باشید.

در مقابل شما و احتمالاً یکی و اگر هنوز مدل دستگاه خود خرید سشوار سالنی را انتخاب نکرده اید، احتمالاً از فروشنده خواهید پرسید که بهترین مارک سشوار چیست؟

در این مقاله می خواهیم بهترین برند سشوار موجود در بازار را معرفی کنیم.

بهترین مارک سشوار چیست؟

برای انتخاب بهترین برند سشوار از بین بهترین برندها می توان به برندهای Babyliss, Gemei, Remington, Philips, Johnson اشاره کرد.
سشوار در انواع مختلفی موجود است و تنوع آنها به حدی است سشوار حرفه ای مخصوص ارایشگاه که چاره ای ندارید. در مقاله خود در کنار بهترین برندهای سشوار، انواع سشوارها را طبقه بندی کرده ایم تا خرید شما را آسان کنیم.

سشوارهای حرفه ای
همانطور که از نام این سشوار پیداست برای مصارف حرفه ای استفاده می شود و شما آنها را عمدتا در سالن های زیبایی دیده اید و نوعی سشوار سالنی هستند. قدرت بسیار بالای سشوارهای حرفه ای به شما این امکان را می دهد که از آنها برای مدت طولانی استفاده کنید.

سشوار خانگی
طبیعتاً گاهی وقت و انرژی برای رفتن به آرایشگاه نداریم و یا برای خشک کردن موهایمان به سشوارهای خانگی نیاز داریم.این نوع سشوارها کاربردهای خانگی دارند و در اکثر خانه ها موجود هستند.می تواند حاوی بسیار قوی تا ضعیف باشد. نمونه ها. .

برس خشک کن بهترین سشوار سالنی

اگر می خواهید موهای خود را حالت دهید، انبر به شما کمک می کند این کار را به راحتی انجام دهید. برس های سشوار دارای مواد و اندازه های مختلفی هستند که می توانید بسته به سبکی که می خواهید خریداری کنید.

سشوارهای برس مانند برس کار می کنند، می توانید موهای بهترین سشوار سالنی خود را با شانه زدن همزمان صاف کنید تا در زمان صرفه جویی کنید.

سشوارهای چرخشی
در سشوارهای چرخشی، فقط یک دکمه را فشار دهید تا سشوار چرخشی روشن شود و از شانه برای حالت دادن به موهای خود در کمترین زمان استفاده کنید. سشوارهای چرخشی شما را ضخیم و زیبا می کند.
از دیگر ویژگی های سشوارهای چرخشی می توان به صاف کردن و خشک کردن موها اشاره کرد. فرآیند خشک کردن مو با سشوار چرخشی به این صورت است که گرما را از داخل به بیرون منتقل کرده خرید سشوار سالنی و به طور یکنواخت در سرتاسر پخش می کند.

سشوار سالنی خوب را با استفاده از سشوار انتخاب و خریداری کنید

سشوار با تکنولوژی تورمالین و یون
میزان یون های منفی ایجاد شده توسط سشوار که با فناوری یون و تورمالین کار می کند زیاد است و باعث می شود دانه های آب سریع شکسته شوند و موهای پرپشت و مجعد زودتر خشک شوند.

خشک شدن زودرس مو باعث می شود موها کمتر در معرض گرما قرار بگیرند و آسیب نبینند. پس اگر موهای مجعد و پرپشتی دارید این سشوار می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

این سشوار نسبت به سایر سشوارها قیمت بیشتری دارد، اما کارایی بهترین مارک سشوار سالنی بالاتری نیز دارد و پس از خشک شدن، موها را سریعتر خشک می کند. اما اگر موهای شما خیلی ظریف است این نوع سشوار برای شما مناسب نیست، نه تنها به موها آسیب می رساند، بلکه موها به راحتی حالت نمی دهند.
سشوار چینی و سرامیکی.
پوشش چینی یا سرامیکی که روی خشک کن های پلاستیکی سشوار سالنی خوب و فلزی اعمال می شود دوام و تعادل حرارتی خشک کن را تضمین می کند. اگر موهای شما خشک است و به سرعت بهترین سشوار سالنی رطوبت خود را از دست می دهد، این نوع سشوار برای شما مناسب است. گرمای ملایم این نوع سشوار نشان می دهد که این سشوار باید برای موهای خشک و نازک استفاده شود.

برخی از انواع سشوارهای سرامیکی و چینی یون‌های منفی تولید می‌کنند تا ذرات آب سریع‌تر تبخیر شوند و موهای شما خشک‌تر و شکننده‌تر شوند.

اگر سشوارهای چینی یا سرامیکی به فناوری مادون قرمز مجهز بهترین مارک سشوار سالنی باشند، امواجی از انرژی ایجاد می کنند که به مو نفوذ کرده و گرما را خشک می کند.
سشوار تیتانیومی
دمای ثابت یکی از ویژگی های اصلی سشوار تیتانیومی است. اگر موهای بهترین سشوار سالنی شما آسیب دیده است، استفاده از مو را توصیه نمی کنیم