تفاوت کرم مرطوب کننده و آبرسان

کرم شیر گاو ایمیجز قدرت مرطوب کنندگی و روشن کنندگی برای پوست دارد و همچنین می تواند خشکی، صبری و آسیب های ناشی از خشکی پوست مثل قرمزی و ضبری را به طور کامل از بین ببرد. حواستون باشه که واتر بمب ها یا آبرسان های کامان رو فقط برای پوست دستتون استفاده بکنید نه صورت.

کرم های مرطوب کننده همان طور که از نام آن ها پیداست از خشکی و پوسته پوسته شدن صورت شما جلوگیری میکنند و چربی های مفید سطح پوست را در حد متعادل نگه میدارند. چه كسي گفته كه مراقبت از پوست، استفاده از پاك كننده و مرطوب كننده ها در انحصار خانم هاست؟ اصلی ترین علت چربی پوست، ژنتیک است. پوست، دارای یک سد چربی طبیعی است که از خود در برابر آسیب و از دست دادن آب محافظت میکند. استفاده از عصارههای طبیعی در تولید کرم مرطوب کننده میتواند در محافظت از پوست بسیار موثر باشد. همچنین باید بدانید که بهترین آبرسان طبیعی پوست یا همان آبرسان پوست خانگی در اکثر مواقع به خوبی نیاز پوست را تامین نخواهد کرد.

بهترین مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب نیاز همه است! محصولات مرطوب کننده از راه های مختلفی موجب حفظ و نگهداری رطوبت پوست می شوند اما بطور کلی یا پوشاننده هستند که با ایجاد سد پوستی موجب کاهش تبخیر رطوبت پوست می شوند و یا جاذب الرطوبه هستند که با رساندن آب و رطوبت به سلول های پوستی موجب مرطوب شده پوست می شوند و یا نرم کننده هستند.

برای پاکسازی و آبرسانی پوست چرب می توانید از مرطوب کننده پوست چرب استفاده کنید.چون این مرطوب کننده فاقد چربی است و از ایجاد لایه چربی بر روی پوست جلوگیری می نماید.بردر پوست های مستعد آکنه از مرطوب کننده هایی استفاده کنید که دارایی مواد التیام دهنده پوست باشند تا تحریک ناشی از شست و شو پوست را از بین ببرد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کرم مرطوب کننده آ د ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.