سه تا چهار ساعت طول می کشد تا ماشین اصلاح به طور کامل شارژ شود و شارژ بالای آن باعث می شود تا چهار تا پنج ساعت به طور مداوم از آن استفاده کنید. طراحی زیبایی دارد و در هر جایی که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر محصول، لوازم جانبی شانه، آداپتور، روغن و برس تمیز کننده است. مزیت بزرگ ماشین های اصلاح جیمی این است که می توانید سرعتی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد. ماشین اصلاح جیمی از مرکز سایان آرایشگاه ها را منسوخ می کند و به شما امکان می دهد در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.شما می توانید ماشین اصلاح جیمی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

با ماشین اصلاح جیمی جی ام 831، کاربران می توانند موهای خود را با استفاده از باتری قابل شارژ اصلاح کنند. به نظر می رسد مانند یک دستگاه صاف کن و از دو تیغه فولادی تشکیل شده است که روی هم می لغزند. این فاصله بین تیغه ها طول اصلاح را تعیین می کند. ماشین اصلاح جیمی دارای حداقل نشانگر اندازه اصلاح 13 میلی متر است. باتری به 9 ساعت شارژ کامل نیاز دارد و 60 دقیقه شارژ می شود. در حالت ایده آل، برس باید بعد از هر بار استفاده برای از بین بردن تکه های مو و روغن موجود در جعبه برای روغن کاری تیغه ها استفاده شود. برای پیرایش دارای 4 سری پلاستیک در سایزهای 12،34 می باشد.

یک آرایشگر باید یک ماشین اصلاح با کیفیت و حجم دهنده و همچنین یک ماشین اصلاح معمولی داشته باشد که بتوان از آن برای کارهای اساسی مانند اصلاح، اصلاح و کوتاه کردن یقه استفاده کرد. ماشین اصلاح جیمی 6128 بخشی از محصولات شرکت جیمی است. شرکت جیمی به عنوان یکی از برندهای پیشرو در زمینه نظافت و لوازم برقی، از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت ها می باشد. آقایان می توانند از این ماشین اصلاح در منزل و سالن های زیبایی استفاده کنند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های آنها ارائه خواهد شد. اصلاح سر، صورت و بدن با این دستگاه قابل انجام است.

جدا از این برندهای معروف، ریش تراش های دیوار، ریش تراش های جیمی و ریش تراش های قهوه ای نیز در این حوزه وجود دارند. ماشین اصلاحی که تیغه ها را می چرخاند یا می چرخد، اصلاح تمیز و دقیقی را به دست می آورد. با استفاده از این دستگاه می توانید صورت خود را در تمام جهات اصلاح کنید. این مدل ها بسیار دقیق هستند، بنابراین شما را از اصلاح برای مدت طولانی باز می دارند. علاوه بر این، صدای تیغ چرخشی بسیار کم است. برای افرادی که موهای بلند دارند، خرید تیغ با تیغه ورق ایده خوبی نیست.

باتری های تیغ ظرف 1 ساعت شارژ می شوند و تا 45 دقیقه به شارژ ادامه می دهند. پس از اصلاح، می توانید شیر آب را باز کنید و تیغ را زیر شیر آب قرار دهید.برای تمیز کردن تیغه می لرزد. با خط زن متصل به دستگاه می توانید خط ریش را اصلاح کنید و سبیل و ریش را مرتب کنید. این ماشین اصلاح دارای قفل مسافرتی، ولتاژ جهانی، کیسه ذخیره سازی، درب محافظ، تیغه، روغن و برس مو می باشد. ریش تراش صورت جیمی یک سری حرفه ای از خانواده جیمی است که در سه نسخه عرضه می شود.

این دستگاه چهار ساعت شارژ می شود و پس از آن می توان چهار ساعت از آن استفاده کرد. جیمی شیور دارای چراغ نشانگر شارژ در پایین بدنه است که وضعیت باتری را نشان می دهد. ماشین های اصلاح با باتری های لیتیوم یونی با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت عرضه می شوند. خرید ماشین اصلاح جیمی 595 آن 3 وات است. امروزه مردان برای حفظ ظاهری تمیز و مرتب از استراتژی های مختلفی استفاده می کنند. می توانید از ماشین اصلاح به عنوان یکی از این روش ها استفاده کنید. ماشین های اصلاح GEMY GM-848 دارای ویژگی هایی هستند که آنها را برای اصلاح سر و صورت شما عالی می کند.

با ماشین اصلاح حیوانات کیمی مدل KM885 می توانید به راحتی موهای انواع حیوانات خانگی اعم از گربه، سگ و حتی حیوانات بزرگ و کوچک مانند اسب و گاو را کوتاه کنید. به دلیل ارگونومیک بودن بدنه دستگاه و طول سیم 2 متری کار با آن را بسیار آسان می کند. بدنه پلاستیکی آبکاری شده و تیغه تیتانیوم این ماشین اصلاح را تشکیل می دهند که بادوام و مستحکم است. ماشین های اصلاح حیوانات حرفه ای کیمی به صورت برقی کار می کنند و هرگز نباید با آب تماس داشته باشند.

تکنولوژی برش این ماشین اصلاح به صورت مستقیم است که با حاشیه خاصی موها را اصلاح می کند. شانه های ارائه شده با این دستگاه به شما این امکان را می دهد که موهای سر و صورت خود را از 02 تا 9 میلی متر بتراشید و مرتب کنید. سری اصلی این دستگاه موهای سر و صورت را از 02 تا 15 میلی متر برای شما کوتاه می کند. از معایب این دستگاه می توان به اتصال سیم آن اشاره کرد که باعث عدم شارژ مجدد آن می شود. همچنین می تواند یک نقطه قوت برای این دستگاه باشد زیرا همیشه می توانید یک دستگاه با شارژ کامل در آرایشگاه داشته باشید. ریش تراش های GM-830 GM همراه با برس و روغن برای تمیز کردن تیغه ها پس از هر بار اصلاح ارائه می شود. همراه با سری اصلی، دو عدد دیگر نیز همراه این ماشین اصلاح قرار داده شده است که برای خطوط ریش و سبیل، خط گردن و سایه زدن قابل استفاده است.