معرفی و دانلود کتاب لبخندهای دیجیتالی

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که از ترفند های اصلاح طرح لبخند در درمان عوارضی همچون آندربایت نیز استفاده می شود، البته اگر بسیار شدید نیاشد که در آن صورت نیاز به جراحی خواهد داشت. در این مرحله متحصص از هر زاویه از دهان شما عکس و فیلم های سه بعدی تهیه می کند. پس از تایید، ارائه دهنده خدمات فرآیند بازیابی را آغاز می کند.

با این اطلاعات، با گزینه های درمان مختلف، مدل اولیه لبخند ساخته می شود. این اغلب شامل فراهم کردن مدل دهان شما به عنوان راهنمای کار است. همچنین دندانپزشک شما نیز متوجه خواهد شد که برای ایجاد یک مدل فیزیکی خاص به چه چیزهای از آزمایشگاه دندانپزشکی نیاز خواهد بود. زمانی که با وی مشورت های لازم را در رابطه با انجام این موضوع انجا دادید، زمان آن خواهید رسید که پروسه را به صورت عملی آغاز کنید.

لازم به ذکر است که این روش کامپوزیت ونیر ( لامینت ) پس از پایان نیاز به چند جلسه پالیش کردن جهت تثبیت رنگ دارد. سيستم DSD یا طراحی دیجیتال لبخند يک سيستم کاملاً منحصر به فرد می باشد که براي اولين بار طراحی لبخند بيمار به صورت ديجيتالی و توسط کامپيوتر انجام ميگيرد. دندانپزشکان زیبایی مشتاقانه منتظر هستند تا به مردم کمک کند سرانجام لبخندی را که همیشه می خواستند بدست آورند، و اعتماد به نفس خود را از این طریق تقویت کنند. در برخی از مواقع ممکن است دندانپزشک بتواند الگوهای اولیه را بر روی دندان شما اجرا کند تا شما بتوانید تصویر بهتری از خود در هنگام صحبت کردن یا لبخند زدن داشته باشید.

پس از آنکه برداشت نهایی از نتیجه ی مورد نظر شما انجام شد، در جلسه ی بعدی نمونه ی اولیه ای منطبق با تصمیم جلسه ی قبل آماده خواهد شد تا شما بتوانید چهره ی خود را بعد از تغییر تصور کنید. لبخند هالیوود، لبخندی با دندانهای سفید کاملاً همسو مانند مرواریدهای رشته ای تعریف می شود. در پایان کار، دندانپزشک با استفاده از جلا دهنده ها دندان شما را تمیز می کند تا بتوانید دندان های براق و تمیز داشته باشید. در طول اسکن، تکنسین شما مراحل تصویر برداری را رصد می کند تا اطمینان حاصل شود تمامی عکس های مورد نیاز را در اختیار دارد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از طراحی لبخند دیجیتالی چیست ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.