نحوه استفاده از ویدئو در استراتژی ABM

گوش کن

جدید! به مقاله گوش دهید

ویدئو مانند پیچ ​​گوشتی چند بیتی در یک کیت ابزار است: ساختار پایه آن همیشه یکسان است، اما می توانید با اضافه کردن بیت های مختلف، مانند فیلیپس یا سر صاف، عملکرد آن را تغییر دهید.

ویدئو به قدری همه کاره است که می‌توانید در هر نقطه تماسی در استراتژی بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) خود از آن استفاده کنید: می‌توانید درها را با ویدیوهای فروش شخصی، ویدیوهای بازاریابی برند، ویدیوهای آموزشی، ویدیوهای نمایشی و موارد دیگر باز کنید.

ما یک نقشه راه ساده برای استفاده از ویدیو در هر مرحله از استراتژی ABM ایجاد کرده ایم. بنابراین، دست و پنجه نرم کنید و چند تنقلات بخورید…

ویدئویی برای مقابله با سرما

آیا می‌دانستید که افراد 13 درصد بیشتر از ایمیل‌های متنی جزئیات ایمیل‌های حاوی ویدئو را به خاطر می‌آورند؟

در مورد آن فکر کنید: اکنون که اکثر کارهای اداری دیجیتال هستند، همه ما به طور مداوم متن را در طول روز کاری اسکن می کنیم و در نهایت با خستگی صندوق ورودی مواجه می شویم. اما وقتی ویدیویی از راه می‌رسد، در مقابل انبوه ایمیل‌های متنی متمایز می‌شود، توجه ما را به خود جلب می‌کند و احتمال اینکه روی آن کلیک کنیم را افزایش می‌دهد.

تاکتیک‌های بازاریابی مبتنی بر حساب را می‌توان با تطبیق پیام‌های شخصی‌سازی‌شده برای حساب‌های کلیدی، برای دسترسی سرد در بالای قیف فروش‌تان اعمال کرد.

هنگامی که یک پیام ویدیویی سفارشی برای یک تصمیم گیرنده کلیدی حساب ایجاد می کنید، فرصتی عالی برای ارتباط با آن شخص با نشان دادن دانش خود از حساب و تجارت آن است. فقط محتوای مرتبط با چیزی را که می‌دانید شخص به آن علاقه دارد به اشتراک بگذارید. تجزیه و تحلیل ویدیو برای آن مفید است زیرا می‌توانید هر نما را برای امتیاز بیشتر به حساب ردیابی کنید.

ویدئو در ABM Email Nurtures

کمپین پرورش ایمیل مجموعه ای از ایمیل ها به حساب های هدفمند است که بر اساس رفتارهای گیرنده ارسال می شود. اگر گیرنده ایمیل را باز کند یا با محتوا درگیر شود، آن اقدامات کمپین پرورشی را برای برنامه‌ریزی و ارسال ایمیل‌های شخصی‌سازی شده دیگر آغاز می‌کند.

استفاده از ویدئو در ایمیل شما یک راه عالی برای معرفی برند شما به سرنخ های سرد است و امتیازات تعامل بالاتری نسبت به ایمیل های مبتنی بر متن دارد. افزودن یک ویدیو به یک ایمیل پرورشی به شما این امکان را می دهد که با یک ارسال، امتیاز سرب را دو برابر کنید.

همانطور که پرورش ادامه می یابد و امتیازات مشتریان بالقوه افزایش می یابد، همچنین می توانید نوع محتوای ویدیویی را که در آینده دریافت می کنند، تعیین کنید.

ویدئویی برای هدف گذاری مجدد حساب ها

پس از استفاده از ویدئو در یک ایمیل پرورشی، می‌توانید تبلیغات هدف‌گیری مجدد را در سرنخ‌هایی راه‌اندازی کنید که به آستانه بازدید خاصی در آن پرورش رسیده‌اند. سپس تبلیغات هدف‌گیری مجدد به افرادی نشان داده می‌شود که قبلاً یک مخاطب در پایگاه داده شما هستند یا از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، به این معنی که اگر قبلاً با شما درگیر بوده‌اند، اکنون تبلیغات هدفمند برای تجارت شما را در وب‌سایت‌ها و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و لینکدین دریافت خواهند کرد. .

می‌توانید سرعت قیف را با ارائه تبلیغات مرتبط به محتوای ویدیویی که مشتری بالقوه‌تان با آن درگیر است، افزایش دهید و دارایی‌های محتوای مرتبط را بر اساس مرحله سفر ارائه دهید.

ساختار تبلیغات هدف‌گیری مجدد تضمین می‌کند که شما نوع صحیح محتوا را در زمان مناسب به مخاطبان مناسب نشان می‌دهید و دلارهای تبلیغاتی قابل توجهی را در سرنخ‌هایی که برای تبدیل خیلی سرد هستند، نمی‌سوزانید. رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و یوتیوب در حال حاضر محبوب‌ترین مکان‌ها برای توزیع محتوای ویدیویی هستند، بنابراین از این کانال‌ها به نفع خود استفاده کنید و تبلیغات هدف‌گیری مجدد را در آنجا پخش کنید!

چگونه تلاش های ویدیویی خود را مقیاس بندی کنید

هدف همیشه مقیاس گذاری است. بهترین بخش در مورد داشتن ویدیو در جعبه ابزار شما این است که می توانید یک دارایی جذاب را بگیرید و چندین بار از آن استفاده کنید.

1. ویدیوی شخصی شده مخصوص حساب

هیچ چیز بهتر از یک ویدیوی یک به یک نیست، اما اگر به دنبال افزایش مقیاس هستید (و نیاز به دسترسی به چند نفر در یک حساب کاربری دارید)، راه حل عالی این است که یک ویدیوی شخصی سازی شده مخصوص حساب ایجاد کنید.

به جای رویکرد یک به یک، می توانید در یک حساب به چندین گیرنده دسترسی داشته باشید. هنوز احساس شخصی می کند، اما می تواند در زمان زیادی صرفه جویی کند. با پرداختن به یک نقطه درد حساب خاص، می‌توانید مشارکت را در مقیاس افزایش دهید و در عین حال درمان با دستکش سفید را حفظ کنید. به‌علاوه، اگر از یک پلتفرم ویدیوی سازمانی استفاده می‌کنید، تجزیه و تحلیل بینندگان به شما اطلاع می‌دهد چه کسی و برای چه مدت تماشا کرده است.

2. بازاریابی ویدیوی شخصی

یکی از بهترین راه‌ها برای مقیاس‌پذیر کردن یک ویدیوی بازاریابی، افزودن شخصی‌سازی است. برای انجام این کار، باید ویدیویی ایجاد کنید که بتواند عناصر شخصی‌سازی شده را مستقیماً به آن اضافه کند – مانند نام، ایمیل، عنوان شغلی یا نام شرکت بیننده. با استفاده از یک پلتفرم شخصی‌سازی ویدیو، می‌توانید فیلدهایی را در ویدیو تعیین کنید که عناصر شخصی‌شده را می‌توان در آن درج کرد.

به عنوان مثال، Vidyard یک کمپین ویدیویی تعطیلات شخصی ایجاد کرد که نام بیننده را مستقیماً در هر صحنه از ویدیو قرار می داد. در مورد آن فکر کنید: شما می توانید یک ویدیو ایجاد کنید و آن را برای هزاران نفر ارسال کنید، اما همه آن ها آن را مشاهده می کنند و تعجب می کنند، “آیا این فقط برای من ساخته شده است؟”

ویدیوی شخصی‌سازی‌شده تعطیلات آن‌قدر با مشتریان ما موفقیت‌آمیز بود که CTR 157 درصد بالاتر از میانگین صنعت داشت.

3. لیست پخش سفارشی

می‌توانید با ضبط یک معرفی ویدیوی سفارشی در فهرست پخش انتخاب‌شده، محتوای از قبل موجود در کتابخانه‌تان را مانند ویدیوهای نمایشی، مطالعات موردی یا داستان‌های مشتری سفارشی کنید.

یک ویدیوی مقدماتی سریع 30 ثانیه ای برای محتوای خود ضبط کنید که در آن توضیح دهید محتوا چیست و چرا برای مخاطبان شما ارزشمند است. سپس یک فراخوان برای اقدام در ویدیو بگنجانید تا مشتریان بالقوه را به سمت محتوا سوق دهید.

اگر محتوا در وب‌سایت شما یا در فهرست پخش ویدیو است، مطمئن شوید که ویدیوی بعدی همان محتوایی است که به آن می‌پردازید. معرفی ویدیویی به محتوای از قبل موجود به حفظ ارتباط شخصی با مشتری احتمالی شما کمک می کند.

4. هدیه دادن و فیلم های پست مستقیم

هدایا و پست مستقیم به تنهایی راه های عالی برای شخصی سازی و مقیاس بندی بازاریابی در سطح حساب هستند. افزودن ویدیو می‌تواند هدیه دادن و ایمیل مستقیم را به سطح بعدی برساند.

ویدیوهای یک به یک برای هدیه دادن به گیرندگان ایجاد کنید تا یک معرفی داشته باشند و به آنها بگویید چه چیزی در راه است. ارسال یک ویدیو باعث پیش بینی هدیه می شود و به مشتری کمک می کند تا نام فرستنده را نشان دهد.

تیم‌های فروش همچنین می‌توانند ویدیوهای جعبه‌گشایی بسازند تا پیگیری با مشتری بالقوه حتی شخصی‌تر شود. حتماً هدیه را در تصویر کوچک ویدیو نشان دهید. دیدن هدیه در ویدیو باعث افزایش کلیک و بازدید می شود!

آیا می خواهید آن مایل اضافی را طی کنید؟ هنگام ردیابی بازدیدهای ویدیوهای تبلیغاتی خود برای حساب های هدف، یک هدیه شخصی برای کسانی که کل ویدیو را مشاهده می کنند ارسال کنید. آنها آن را فراموش نخواهند کرد و نقطه تماس دیگری را برای اتصال به شما اضافه می کند.

5. پیگیری ویدیوهای آزمایشی

ویدئوی نمایشی (نمایش محصول) ویدئویی است که نشان می‌دهد محصول شما چگونه کار می‌کند. یک ویدیوی نمایشی می‌تواند نحوه استفاده از نرم‌افزار، راه‌اندازی دستگاه جدید یا توضیح یک موضوع پیچیده را به بیننده نشان دهد. این نمونه عالی از یک نوع ویدیو است که از بسیاری جهات مقیاس پذیر و قابل تکرار است.

می توانید از ویدئوی نمایشی محصول استفاده کنید…

  • در یک ایمیل به یک مشتری احتمالی یا حساب هدف
  • در وب سایت شما
  • برای پشتیبانی و فعال سازی مشتری
  • در کمپین های تبلیغاتی دیجیتال

6. ویدئوهای بازاریابی برند

استراتژی بازاریابی ویدیویی شما بدون ویدیوهای بازاریابی برند کامل نخواهد بود.

ویدیوهای بازاریابی برند پایه و اساس کل تیم شما هستند که می توانند از آن استفاده کنند و راهی هستند که مشتریان شما می توانند شروع به آشنایی با محصولات شما کنند. آنها در سطح لمسی برای وب، صفحات فرود و تبلیغات دیجیتال مقیاس پذیر هستند و ارتباطات در سطح حساب را هدف قرار می دهند.

ویدئو هم برای تیم های فروش و هم برای تیم های بازاریابی کار می کند

ویدئو را می توان در هر بخش از استراتژی های فروش و بازاریابی استفاده کرد، اما برای موفقیت رویکرد استراتژیک، نیاز به یک رابطه همزیستی بین تیم های فروش و بازاریابی است.

اکنون که می‌دانید ویدیو می‌تواند در کجای سفر ABM شما قرار بگیرد، وقت آن است که به جاده بروید و آن تاکتیک‌ها را عملی کنید.