چرا هاست لینوکس ارزان نخریم؛ راهنمای انتخاب هاست لینوکس مناسب

 

چرا هاست لینوکس ارزان نخریم؛ راهنمای انتخاب هاست لینوکس مناسب

یکی از اساسی ترین مراحل در راه اندازی یک سایت انتخاب هاست است. هاست های لینوکس یکی از پرمتقاضی ترین گزینه ها به حساب می آیند. انتخاب هاست لینوکس از بین شرکت های موجود فرایند پیچیده ای بوده و باید به فاکتورهای مختلفی در هنگام خرید توجه داشته باشید. بسیاری از افراد بر سر دو راهی می مانند و نمی توانند هاست ارزان را خریداری کنند یا یک هاست با قیمت بالاتر. اگر شما نیز نمی دانید در این شرایط چه تصمیم را بگیرید، ادامه این مطلب می تواند برای شما بسیار مفید باشد؛ پس تا انتها دنبال کننده ما باشید.

خرید گواهی امنیتی SSL

خرید SSL در کنار یک هاست مطمئن و ایمن از یک هاستینگ معتبر، وبسایت شما را از نظر کیفیت و امنیت تا حد زیادی تضمین می کند. با داشتن این گواهینامه های امنیتی برای وبسایت خود می توانید با خیالی راحت وبسایت فروشگاهی خود را مدیریت کرده و از نظر رتبه در گوگل وضعیت مناسبی داشته باشید.

 

 

فاکتورهایی که در انتخاب هاست لینوکس باید به آن ها توجه کنید

فاکتورهای گوناگونی وجود دارند که نیاز است شما قبل از انتخاب هاست لینوکس به آن ها توجه داشته باشید. از مهم ترین فاکتورهای موجود می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

پایداری سرور

میزان منابع مورد نیاز

طراحی سایت رایگان

سرور ابری

ایمیل

دوره تست رایگان

کنترل پنل با رابط کاربری آسان

ثبت دامنه

نسخه پشتیبان و خدمات پشتیبانی

 

 

 

 

آدرس توییتر و نماشا

هر هاست ارزانی نمی تواند نیازهای شما را مرتفع کند

نکته مهمی که باید بدانید این بوده که هر هاست ارزانی این قابلیت را ندارد تا به حل مشکلات و نیازهای شما بپردازد، بلکه شما را به سمت مشکلات گسترده تری نیز سوق می دهد. برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی را داشته باشید، باید نیازهای خودتان را تعیین کنید. به عنوان مثال این سوالات را از خودتان بپرسید:

·        سایتی که طراحی کرده اید چه نوعی است؟

·        آیا برای طراحی از سایت های آماده همچون وردپرس استفاده کرده اید؟

·        برای آپلود فایل های سایت به چه مقدار فضای میزبانی نیاز دارید؟

·        حجم ترافیک و بازدید از شما چه میزانی را به خود اختصاص داده اند؟

·        آیا برای پیش بردن اهداف خود به پشتیبانی از برنامه و یا اسکریپت نیاز دارید؟

تمامی این موارد باید به دقت پاسخ داده شوند. اگر می خواهید تمامی موارد ذکر شده در بهترین کیفیت ممکن وجود داشته باشند، یک هاست ارزان نمی تواند کاری از پیش ببرد. پس می توانید به دلیل این سوال پی ببرید که چرا نباید هاست لینوکس ارزان خریداری کنیم.

کیفیت نباید فدای قیمت ارزان شود

یکی از عوامل مهمی که همواره در خرید یک محصول یا خدمات تاثیرگذار بوده، قیمت است. در رابطه با هاست لینوکس نیز به همین صورت است. هاست لینوکس ارزان فراوان است ولی سوالی که پیش می آید این بوده که آیا کیفیت لازم را دارد یا خیر. غالبا هاست های لینوکس ارزان کیفیت بالایی را ندارند و نمی توانند آنطور که باید از خود عملکرد به نمایش بگذارند. موارد گوناگونی وجود دارند که در ابطه با هاست ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند. از جمله این موارد می توانیم به سرویس دهی، پشتیبانی، امکانات و… اشاره داشته باشیم که بهترین آن ها تنها در هاست های معتبر و با قیمت بالاتر دیده می شوند. به همین علت اگر بودجه شما محدود است نمی توانید انتظار یک عملکرد عالی را داشته باشید.

 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با پارامترهای مهمی آشنا کنیم که برای خرید هاست لینوکس باید مورد توجه قرار بگیرند. همچنین در کنار آن به بیان دلایلی پرداختیم که ثابت می کنند چرا نباید دست به خرید هاست لینوکس ارزان بزنیم. پس اگر بودجه شما بسیار محدود است، خرید یک هاست ارزان نه تنها کاری از پیش نخواهد بود، بلکه ممکن است مشکلات گسترده دیگری را نیز ایجاد کند. پس هیچوقت کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید. برای اینکه نیاز سایت های شما به صورت کامل برطرف شوند، حتما به شرکت های معتبر مراجعه کنید و از این طریق بهترین انتخاب را داشته باشید.