CTV – یک کانال جدید برای تبلیغات B2B

گوش کن

جدید! به مقاله گوش دهید

مقیاس همیشه یک عامل مهم برای تبلیغ کنندگان B2B بوده است. هر زمان که یک کانال یا تکنیک هدف گیری جدید ظاهر می شود که تبلیغ کنندگان B2C در حال گرم شدن هستند ، تبلیغ کنندگان B2B – به ویژه آنهایی که در برابر تغییر مقاوم هستند – معمولاً می توانند تصور کنند که دسترسی به مخاطب بزرگ آنها بسیار دشوار یا بسیار گران است.

تلویزیون متصل یا CTV یکی از این کانال ها است. CTV که به عنوان محتوای مشاهده شده در تلویزیون ها از طریق اتصال به اینترنت تعریف می شود ، قابلیت های هدف گیری و اندازه گیری اینترنت باز را با تجربه اتاق نشیمن بزرگ نمایش می دهد.

بسیاری از شرکت ها مشتاق هستند که سرانجام استراتژی های تبلیغات دیجیتال خود را به برنامه های تلویزیونی بیاورند و مارک های B2B باید بخشی از این تحول باشند.

با این حال ، بیشترین هزینه تبلیغات B2B CTV به “افراد بزرگ” با بودجه تجاری بزرگ محدود شده است: IBM ، مایکروسافت ، Staples. هزاران بازاریاب B2B بر عملکرد و اهداف مخاطب محدودتر تمرکز کرده اند – میلیون ها نفر در برنامه رسانه ای خود به کانال های دیگر رفته اند – هنوز انگشت خود را در کانال بسیار جذاب CTV قرار نداده اند و این یک فرصت از دست رفته است.

دیگر بهانه ای وجود ندارد: تبلیغات B2B CTV وارد شده است

این همه گیری به همه انگیزه دسترسی به جریان ویدئو را داده است و CTV نیز از آن سود برده است. در سال 2020 ، سرمایه گذاری CTV سالانه 41 درصد رشد کرد و آن را به یکی از سریع ترین کانال های در حال رشد تبدیل کرد.

در حال حاضر ، CTV تنها در ایالات متحده 231 میلیون بیننده دارد. این بینندگان جزو جمعیت های ثروتمند و تحصیلکرده تر هستند ، به این معنی که آنها بخش بزرگی از خریداران مشاغل را شامل می شوند.

این حجم زیادی برای تبلیغ کنندگان B2B است تا تبلیغات محلی یا مخاطب را با استفاده از تلویزیون یا فیلم خلاقانه اجرا کنند.

دیگر هیچ کس نمی تواند در مورد عدم مقیاس در CTV بهانه بیاورد.

قالب CTV همچنین بازاریابان B2B را دچار مشکل می کند ، برخی از آنها به من گفته اند که می خواهند به کانال های قابل اندازه گیری پایبند باشند تا بتوانند کلیک ها و بارگیری ها را ردیابی کنند. آنها هزینه تبلیغات خود را روی ایمیل ها ، کلمات کلیدی جستجوی قابل ردیابی و تبلیغات بنری متمرکز می کنند که باعث افزایش کلیک و مشتریان می شود.

تمرکز بر روی انتساب واضح و تک کانالی به اندازه گیری مجموعه سرب موجود در بازار کمک می کند ، اما برای رشد قیف کاری نمی کند.

تبلیغات CTV در مقابل تعداد زیادی از خریداران مشاغل احتمالی قرار می گیرد و آگاهی از نام تجاری را ایجاد می کند و تحقیقات اولیه را هدایت می کند. همچنین پیام رسانی به مشتریان فعلی را مستحکم کرده و در حال حاضر در خط لوله است.

پیام جدید برای مشتریان بیشتر

CTV ایمیل نیست. این یک وب سایت نیست. مردم قصد ندارند یک کاغذ سفید را از صفحه تلویزیون خود بارگیری کنند (هنوز). اما ، میلیون ها نفر CTV را تماشا می کنند ، که بسیار قابل هدف تر و قابل اندازه گیری تر از تلویزیون های خطی است.

علاوه بر این ، بسیاری از خریداران تجاری از خانه کار می کنند ، و این بدان معناست که یک مخاطب B2B CTV در اسرع وقت یک پیام هدفمند را می بیند و می شنود در حالی که در لپ تاپ یا تلفن همراه خود چند وظیفه دارند.

این مخاطب اسیر مکانی عالی برای هدایت مشتریان جدید و در عین حال بهبود معیارهای فروش و بازاریابی فعلی است. آزمایشات لازم کمی طولانی تر و پرهزینه تر از تغییر معمول در یک استراتژی جستجو هستند ، اما CTV کانالی با پتانسیل های بکار گرفته نشده است. این مستلزم زمان و بررسی است-مثلاً 3-6 ماه به جای 3-6 روز.

سپس ، بر روی انتساب چند کانونی تمرکز کنید تا تأثیر CTV را بر حجم کل سرب ، تغییرات در قصد ، سرعت فروش و موارد دیگر درک کنید. با استفاده از کمپین و انتساب مناسب چند کانالی ، می توان تعداد بینندگان را که آن کاغذ سفید را بارگیری کرده یا فرم را برای کسب اطلاعات بیشتر پر کرده اند ، اندازه گیری کرد.

بازاریابان B2B رشد محور باید ارزش بازاریابی برند را در CTV ارزیابی کنند. یک گزارش از eMarketer اشاره می کند: “داشتن یک نام تجاری تعریف شده به شرکت ها اجازه می دهد تا روایت خود و نظر مردم را هدایت کنند. برندسازی همچنین آگاهی را افزایش می دهد و اعتبار را برای مشتریان ، مشتریان ، کارکنان و شرکا ایجاد می کند.”

CTV ترکیبی از فیلم خلاقانه جذاب با هدف گیری و اندازه گیری را ارائه می دهد و آن را به یک کانال منحصر به فرد تبدیل می کند.

آینده تلویزیون

CTV جایی نمی رود در واقع ، ممکن است فقط تلویزیون کابلی را از بین ببرد. مارک های بزرگ B2B که در تلویزیون های خطی هزینه می کردند ، در حال حاضر سرمایه گذاری زیادی در CTV انجام داده اند ، زیرا مخاطبان آنها آنجا هستند – به علاوه ، آنها می توانند موثرتر از تلویزیون خطی هدف گیری و اندازه گیری کنند.

در آینده ، تبلیغات تلویزیونی می تواند تعاملی باشد. خریداران تجاری که از آگهی B2B CTV دیدن می کنند ، می توانند از دستورات صوتی استفاده کنند: “سلام ، تلویزیون ، آن کاغذ سفید IBM را بارگیری کرده و به ایمیل من ارسال کنید.”

تبلیغ کنندگان B2B نمی توانند از بهانه های قدیمی برای اجتناب از این کانال جدید استفاده کنند. با انجام آزمایشات قانونی ، می توانید ارزش بالقوه CTV را به عنوان بخشی از یک برنامه بازاریابی چند کاناله B2B درک کنید.

منابع بیشتر در زمینه تبلیغات CTV و B2B

شش راهنمای B2B از شش تبلیغ بزرگ فیس بوک

نحوه دسترسی به خانواده ها با تماشای فیلم درخواستی: چارلز گابریل در زمینه بازاریابی هوشمند [Podcast]

تبلیغات LinkedIn: کلید شما در بالاترین کیفیت تبلیغات B2B | وبینار MarketingProfs