Google دلایلی را برای عدم استفاده از تگ های عنوان HTML شما ارائه می دهد. خلاصه روزانه دوشنبه

مختصر روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و اطلاعات ضروری برای بازاریاب جستجوی امروزی را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

صبح بخیر ، بازاریابان ، پاییز به طور رسمی از چهارشنبه شروع می شود (اگر در نیمکره شمالی هستید).

اما ، در همسایگی من ، تزئینات پاییزی و هالووین از آخر هفته شروع شد و این به من یادآوری کرد که بسیاری از بازاریابان در حال آماده شدن برای فصل خرید تعطیلات هستند.

آخرین شکرگزاری ، فروش آنلاین سالانه 20 افزایش یافت و به رکورد هزینه مصرف کننده بیش از 5 میلیارد دلار رسید. و تقریباً نیمی از این معاملات با تلفن های هوشمند انجام شد که یک رکورد دیگر بود. اگرچه ما آرزو می کردیم که همه گیری تا کنون عقب نشینی کرده باشد ، اما هنوز وجود دارد و ممکن است مصرف کنندگان اکنون بیشتر به تجارت الکترونیکی یا خریدهای ترکیبی عادت کرده باشند.

من هنوز هیچ یک از خریدهای تعطیلات خود را انجام نداده ام (و انتظار دارم بسیاری دیگر نیز) ، بنابراین هنوز زمان برای تبلیغ کالاهای شما وجود دارد و امیدوارم از سودآورترین زمان سال برای تجار استفاده کنید. اگر به دنبال راه هایی برای افزایش دید ارگانیک محصولات خود هستید ، در اینجا چند منبع برای نشانک گذاری و به اشتراک گذاری با تیم خود آورده شده است:

جورج نگوین ،
ویراستار


گوگل دلیل تغییر عنوان در نتایج جستجو را توضیح می دهد

در چند هفته گذشته ، گوگل به ما گفت که 80٪ از تگ عنوان HTML تعیین شده استفاده می کند. اما ، روز جمعه ، این شرکت گفت که از برچسب های عنوان اصلی 87 درصد استفاده می کند ، یعنی افزایش 7 درصدی: “عناصر عنوان در حال حاضر در 87 درصد مواقع استفاده می شود ، نه حدود 80 درصد قبل ،” گوگل نوشت.

این شرکت دلایل زیر را برای عدم استفاده از تگ عنوان HTML شما ذکر کرده است:

  • عناوین خالی یا نیمه خالی (“| نام سایت”)
  • عناوین منسوخ (“معیارهای پذیرش 2020 – دانشگاه عالی”)
  • عناوین نادرست (“حیوانات شکم پر غول ، خرس عروسکی ، خرس قطبی – نام سایت”)
  • عناوین بشقاب خرد (“به اصطلاح برنامه تلویزیونی شگفت انگیز من” ، که در آن عنوان یکسان برای صفحات متعدد در فصل های مختلف استفاده می شود)

جامعه سئو هنوز در این مورد مختلط است: برخی خوشبین هستند که گوگل در این زمینه پیشرفت خواهد کرد ، در حالی که برخی دیگر خواهان گزینه ای برای انصراف هستند. اگر متوجه تغییرات میزان کلیک از نتایج جستجوی Google شده اید ، ممکن است مربوط به این تغییرات باشد. امیدوارم تغییرات مثبت باشد زیرا ارائه عناوینی که جستجوگران آن می خواهند روی آنها کلیک کنند برای گوگل یک برد-برد است. در غیر این صورت ، گوگل گفت که پیشرفت های خود را ادامه خواهد داد. بسیار مهم است که SEO ها بازخورد خود را در مورد تنظیمات سیستم برچسب عنوان و همچنین هر تغییری که در زمان واقعی ایجاد می شود ، ادامه دهند.

بیشتر اینجا بخوانید.


اینستاگرام در حال آزمایش “جستجوی نقشه” در استرالیا و نیوزلند است

تصویر: SocialMediaToday.

به گزارش SocialMediaToday ، اینستاگرام “Search Map” را به عنوان آزمایشی برای کاربران خود در استرالیا و نیوزلند راه اندازی کرده است. این ویژگی جدید کاربران را قادر می سازد تا از طریق نقشه درون برنامه ای (در بالا نشان داده شده) مشاغل و سایر مکان های مورد علاقه را کشف کنند ، که از طریق نماد نقشه در برگه Discovery قابل دسترسی است. انتخاب مکان روی نقشه اطلاعات یک کسب و کار ، پست های عمومی برچسب گذاری شده در آن مکان و حساب مربوطه اینستاگرام برای آن تجارت (در صورت وجود) را به کاربران نشان می دهد.

چرا اهمیت می دهیم. اگر این ویژگی گسترده تر شود و به یادداشت های مناسب کاربران برسد ، می تواند به مشاغل محلی کمک کند تا با مشتریان بالقوه بیشتری ارتباط برقرار کنند ، که احتمالاً بسیاری از آنها در این نزدیکی هستند و به دنبال مکان هایی برای بازدید ، خرید یا صرف غذا هستند. این همچنین ممکن است به این معنی باشد که صاحبان مشاغل محلی باید توجه بیشتری به تنظیم حضور خود در این پلت فرم داشته باشند.

اینستاگرام در طول این سالها پیوسته پشتیبانی تجارت الکترونیکی بیشتری را اضافه کرده است. می توان امیدوار بود که پشتیبانی تجارت الکترونیک در لیست نقشه ها ادغام شود و انعطاف پذیری بیشتری را برای مشاغل محلی ارائه دهد.


دسترسی که SEO شما را مختل نمی کند ، بررسیهای مستقل ذکر شده در نمایه GMB و ملاحظاتی برای راه اندازی نمایندگی خود

“من مشکلی نمی بینم.” جان مولر از گوگل می گوید که موتور جستجو در مورد متن پنهان مشکلی ایجاد نمی کند ، “تا حدی به این دلیل که عناصر دسترسی معمولاً کلمات کلیدی نیستند که شما سعی می کنید برای آنها رتبه بندی کنید” ، و افزود: “اگر آنها تنها ذکر کلمات کلیدی اصلی شما در صفحات خود ، مشکل تر خواهد بود. “

“بررسی در سایتهای مستقل” که در پروفایل GMB مشاهده می شود. گزارشات بیشتر و بیشتری از نمایه های GMB وجود دارد که شامل متنی مانند “بیش از 200 مرور در سایت های مستقل” است. نکته کلاه به جوی هاوکینز ، که اولین بار این مورد را به ما جلب کرد. ما با Google تماس گرفته ایم تا ببینیم آیا مایل به ارائه جزئیات است یا خیر.

7 نکته که قبل از راه اندازی نمایندگی PPC باید بدانید. کرک ویلیامز ، مالک بازاریابی ZATO ، سه دلیل دارد که راه اندازی نمایندگی در 2022 سخت تر از همیشه و چهار دلیل آسان تر از همیشه است.


آنچه می خوانیم: اسناد نشان دهنده واکنش ضعیف فیس بوک به قاچاقچیان انسان و کارتل های مواد مخدر در بستر آن است

“تعدادی از اسناد داخلی فیس بوک بررسی شده توسط روزنامه وال استریت جاستین شک ، نیولی پورنل و جف هورویتز نوشتند: “آنها هشدارهایی را در مورد نحوه استفاده از سیستم عامل های خود در برخی از کشورهای در حال توسعه نشان می دهند ، جایی که تعداد کاربران آن در حال گسترش و گسترش است.” “آنها همچنین پاسخ شرکت را نشان می دهند ، که در بسیاری از موارد ناکافی است. یا اصلا هیچی. “

کارمندان فیس بوک قاچاقچیان انسانی را که در خاورمیانه فعالیت می کنند ، پرچم گذاری کرده و زنان را به موقعیت های سوءاستفاده از کار یا کار جنسی سوق داده اند. در اتیوپی ، گروه های مسلح از این بستر برای تحریک خشونت علیه اقلیت های قومی استفاده کردند. این مقاله در مورد فروش اعضای بدن ، پورنوگرافی ، کارتل هایی که نوجوانان را برای شرکت در اردوهای آموزشی افراد مرده و غیره به کار می گیرند ، ادامه می دهد.

شک ، پورنل و هورویتز نوشتند: “این شرکت برخی از صفحات توهین آمیز را حذف کرد ، اما اقدامات محدودی انجام داد تا سعی کند فعالیت خود را تعطیل کند تا اینکه شرکت اپل تهدید کرد محصولات فیس بوک را از App Store حذف خواهد کرد مگر اینکه این عمل را سرکوب کند.” توضیح می دهد که تهدید اپل در پاسخ به داستان بی بی سی در مورد خدمتکاران برای فروش بوده است.

به گفته برایان بولند ، معاون سابق فیس بوک مسئول مشارکت با ارائه دهندگان اینترنت در آفریقا و آسیا ، به نظر می رسد نگرش فیس بوک در مورد این مسائل این است که “صرفاً هزینه انجام تجارت” در آن مناطق است. به نظر می رسد این ادعا با اسنادی که WSJ بررسی کرده است ، اثبات شود: “در خلاصه ای داخلی از این قسمت ، یک محقق فیس بوک نوشت:” آیا این موضوع قبل از تحقیقات بی بی سی و افزایش اپل برای فیس بوک شناخته شده بود؟ ” پاراگراف بعدی شروع می شود: “بله.”

در ادامه مقاله چند دلیل برای اجازه چنین اتفاقی توضیح داده می شود که زبان یکی از آنها است. اگر به هر حال ، این بهانه ها برای برجسته کردن اولویت های شرکت کار می کند ، که ظاهراً امنیت کاربران آن در آن مناطق را شامل نمی شود.

چرا اهمیت می دهیم. فیس بوک بیش از یک مورد رنج می برد: شهرت آن از سال 2016 تا به حال ضربه خورده است و به نظر می رسد تنها با اطلاعات نادرست COVID در سال گذشته بدتر شده است. در ماه ژانویه ، این شرکت فاش کرد که در واقع کاربران فعال روزانه خود را در ایالات متحده در سه ماهه سوم و چهارم سال گذشته از دست داده است ، علیرغم همه گیری همه گیر که افراد بیشتری را مجبور به آنلاین کرد. به گفته eMarketer ، میانگین زمان صرف شده توسط کاربران آمریکایی در فیس بوک (از 41 ثانیه در سال 2017 به 37 ثانیه در سال 2021) کاهش یافته است.

برای مارک هایی که به فیس بوک متکی هستند ، ممکن است این بدان معنا باشد که مخاطبان شما در این پلت فرم در حال کاهش هستند و ممکن است فرصت های کمتری برای دسترسی به آن افراد وجود داشته باشد. این ممکن است قبل از اینکه بهتر شود بدتر شود زیرا کاربران بیشتری از اعتقادات خود پیروی می کنند و از حمایت از شرکت هایی که در نقض حقوق بشر شریک هستند خودداری می کنند. و ، من باید تصور کنم که کاربران این مناطق شبکه رسانه های اجتماعی را با چنین تخلفاتی مرتبط می کنند ، که ممکن است مانع رشد آن در خارج از کشور شود.


جدید در Search Engine Land

درباره نویسنده

جورج نگوین ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.