بر اساس تحقیقات اخیر Showpad ، بسیاری از فروشندگان B2B می گویند که همه گیری COVID-19 بستن معاملات را دشوارتر کرده است زیرا خریداران تصمیمات را به حالت تعلیق درآورده و/یا اولویت بندی کرده اند.
این گزارش بر اساس داده های نظرسنجی بیش از 400 متخصص فروش B2B (پزشکان ، مدیران و مدیران اجرایی) از سراسر جهان تهیه شده است.
حدود 46 درصد از پاسخ دهندگان می گویند بستن معاملات از زمان شروع همه گیری دشوارتر بوده است زیرا خریداران B2B تصمیمات خرید را به حالت تعلیق درآورده اند و 43 درصد می گویند این کار دشوارتر بوده است زیرا خریداران در اولویت اولویت قرار گرفته اند.
بیشتر فروشندگان B2B می گویند که از زمان شروع همه گیری با چالش های رایج فروش روبرو شده اند ، مانند ناتوانی در دسترسی به محتوا ، مشکل در تعامل با تماس ها ، عدم آموزش برای موفقیت در فروش از راه دور و عدم دسترسی به فناوری لازم.
بیشتر فروشندگان B2B همچنین می گویند که از زمان شروع همه گیری با چالش های مشترکی در زمینه فروش روبرو شده اند ، مانند حفظ همکاری م functionalثر بین عملکردی و مبارزه با سوار شدن.
در مورد تحقیق: این گزارش بر اساس داده های نظرسنجی بیش از 400 متخصص فروش B2B (پزشکان ، مدیران و مدیران اجرایی) از سراسر جهان تهیه شده است.