بر اساس تحقیقات اخیر نیلسن ، تعداد مخاطبان پادکست در ایالات متحده در سال 2021 پس از کاهش در نیمه دوم سال 2020 افزایش یافته است و رشد آنها توسط شنوندگان سبک تر و شنوندگان خانگی انجام شده است.
این گزارش بر اساس داده های یک نظرسنجی نیلسن در ماه مه 2021 در میان بزرگسالان 18 سال و بالاتر در ایالات متحده انجام شده است.
حدود 49 درصد از مخاطبان پادکست در ایالات متحده از شنوندگان سبک تری تشکیل شده اند (افرادی که به طور متوسط ماهانه بین یک تا سه بار به پادکست گوش می دهند) ، در حالی که در آگوست 2018 39 درصد بود.
نیمی از گوش دادن به پادکست در ایالات متحده در حال حاضر در خانه انجام می شود ، در حالی که در آگوست 2018 40 درصد بود.
به گفته محققان ، رشد گوش دادن پادکست در همه گروه های سنی رخ می دهد.
حدود 20 درصد از شنوندگان پادکست در ایالات متحده اکنون بالای 55 سال سن دارند ، در حالی که این رقم در آگوست 2018 16 درصد بود.
کمدی محبوب ترین ژانر پادکست تقریباً در همه گروه های سنی و همچنین در بین مردان و زنان است.
در مورد تحقیق: این گزارش بر اساس داده های یک نظرسنجی نیلسن در ماه مه 2021 در میان بزرگسالان 18 سال و بالاتر در ایالات متحده انجام شده است.